• Hiii, ik ga een nieuw verhaal beginnen en nu ben ik dus opzoek naar een mooie cover. :33

    Dit is de verhaallijn:

    Elizabeth Carter is een gevreest meisje. Nadat ze een discotheek heeft afgebrand en daarbij vele mensen heeft verwond wordt ze naar een Engelse kostschool voor rebellerende jongeren gestuurd. Al snel word ze in sectie vijf geplaatst, de meest beruchte sectie. Het is niet gebruikelijk dat een meisje al zo snel daar wordt geplaatst, daarom deelt ze haar kamer met een jongen. Ze zijn beide erg fel en uitdagend. Elizabeth begint zich te irriteren aan de jongen en wilt hem het liefst zo snel weg hebben. De jongen daaraantegen is vastbesloten om haar hart voor zich te winnen. Maar Carter is gesloten geworden door het harde leven. Daarbij komt er een nieuwe psycholoog bij hen op school. Elizabeths kamergenoot word jaloers en vermoord hem bij zijn eigen sessie. De jongen krijgt onmogelijk veel problemen en trekt Elizabeth er mee in.


    Een paar (voorbeeld)foto’s:


    http://i44.tinypic.com/f05k4l.jpg



    http://i41.tinypic.com/15p2xpf.jpg



    http://i41.tinypic.com/mmern9.jpg

    *Het wordt geen fanfiction, maar Taylor Lautner lijkt heel erg op de jongen die ik in mijn hoofd heb voor Elizabeth’s kamergenoot.



    http://i39.tinypic.com/10gwf1e.jpg


    Ik ben niet superblij met deze foto’s dus als je betere kan vinden; voel je vrij om die te gebruiken!

    De titel van het verhaal is "Obseratum", die ik er graag in een mooi, bijpassend lettertype erbij heb. Ik zal zo nog wel even opzoek gaan naar eentje.
    De sfeer moet duister en spannend zijn.

    Voor de rest hoeft mijn username er niet op (:
    Degene wiens cover ik ga gebruiken krijgt vier creditts als beloning :'D.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 15:38 ]

    ZWOELZWIJN1D schreef:
    Muh geen idee hoe ik dit moet opsturen..


    Je kan de foto uploaden via tinypic.com. (:

    Imagines schreef:
    (...)

    Drie en vier vind ik echt geweldig!
    Zou je alleen het lettertype wat doorzichter willen maken? Wel dat het nog leesbaar is natuurlijk ^^

    Jup, ben bezig. (:


    :)

    Imagines schreef:
    (...)

    Wauw, deze vindt ik echt geweldig, zou je alleen de titel wat opvallender kunnen maken?


    Vind je dit duidelijker?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    1.


    2.


    3.


    :)

    Givens schreef:
    1.


    2.


    3.



    Thanks! Perfect.

    Inflamarae schreef:
    (...)

    Vind je dit duidelijker?



    Ik bedoelde eigenlijk het lettertype iets lichter haha. (: (Niet wit btw, maar dat het een beetje doorschijnt.)
    Ik vindt hem wel enorm awesome. :3

    Ik heb er vier gemaakt! :3
    Kijk maar of je ze iets vindt! Ik vond het in ieder geval even leuk om ermee te prutsen. (':
    1.


    2.


    3.


    (Er komt nog een vierde aan.)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    4.


    Was die al. (:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Wauw, met welk programma maken jullie al die mooie covers?

    Orbis schreef:
    Wauw, met welk programma maken jullie al die mooie covers?


    www.pixlr.com
    Maar die bewegende images heb ik geen idee, vind ik echt heel knap! (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 18:55 ]

    Heb 'm ook in het zwart wit geprobeerd, het is nog steeds falend, maar ik ga het morgen nog eens proberen (:



    en deze, maar daar staat Taylor er niet op

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 19:12 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Imagines schreef:
    (...)

    Ik bedoelde eigenlijk het lettertype iets lichter haha. (: (Niet wit btw, maar dat het een beetje doorschijnt.)
    Ik vindt hem wel enorm awesome. :3


    Als het je uiteindelijke keuze is, dan moet je het maar zeggen, dan zal ik het doen haha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Orbis schreef:
    Wauw, met welk programma maken jullie al die mooie covers?


    Ik gebruik Photofiltre. (:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."



    Ik gebruik Lunapic en Picmonkey (op facebook, daar zijn alle premium's gratis ^^).


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:



    Ik gebruik Lunapic en Picmonkey (op facebook, daar zijn alle premium's gratis ^^).


    Wauw, supervet!