• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    (*kucht even ongemakkelijk*)


    Because I love him, do I need another reason?

    -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 17:27 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Petals schreef:
    (*kucht even ongemakkelijk*)


    - *kucht ongemakkelijk terug* Sorreh.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)

    - *kucht ongemakkelijk terug* Sorreh.-


    (Geeft niet, ik snap heel goed dat je het zou shippen.)


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    Hij trok verbaasd zijn wenkbrauwen op. Hij duwde rustig zijn hand tegen mijn borst aan, en duwde me tegen de muur van de school. Hij blies de rook die hij in had gehouden in mijn gezicht. Wat een arrogante gast. 'Volgens mij heb je toch echt de verkeerde voor je,' Ik glimlachte sarcastisch. 'O ja? Ik denk namelijk van niet.' Zei ik. Hij trapte zijn sigaret uit. Hij had nu beide zijn handen vrij, en maakte een snelle beweging, zodat zijn rechter vuist tegen mijn kaak aan knalde, en ik hoorde hard iets knappen. Een pijnlijke kreet verliet mijn mond. Dacht die arrogante gast nou echt dat hij hier mee weg komt? Ik liep richting hem en gaf hem een harde knal met mijn rechtervuist, recht tegen zijn neus aan, die nu waarschijnlijk gebroken was, en mijn kaak trouwens ook. 'Oeps, ik schoot een beetje uit.' Zei ik sarcastisch, en hield nu een hand tegen mijn kaak aan die aardig pijn deed. Ik was het eigenlijk wel gewend, met mijn kickboks lessen had ik wel vaker een paar rake klappen gehad. Inmiddels was er ook een meisje bij komen staan, die met een vermakelijke glimlach tegen de kluisjes aanstond. 'Wat moet je?' Vroeg ik. Ik was nu echt kwaad, en dan is het beter als je bij me uit de buurt blijft.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 22:23 ]


    How far is far

    Harry Styles
    Hij sloeg een pijnlijke kreet, wat een grijns bij mij veroorzaakte. Maar die grijns veegde hij al snel van mijn gezicht want zijn rechtervuist knalde recht tegen mijn neus aan, en hard ook. Een grom was hoorbaar achter in mijn keel, maar ik ging niet schreeuwen, dat was voor zwakkelingen. Met een pijnlijke beweging trok ik mijn neus weer in zijn goede positie, zodat hij niet verkeerd zou genezen. Ondertussen sijpelde er bloed uit, maar dat boeide me geen flikker. Ik merkte nu een meisje op dat geamuseerd ons gevecht stond te bekijken en de jongen snauwde haar wat toe. Dat maakte het weer dat mijn bloed ging koken, ik had dan wel agressie problemen, tegen vrouwen was ik zo beleefd als ik maar kon. Ik liep weer naar de jongen toe en gaf hem het -waarschijnlijk- hardste knietje dat ik ooit gegeven had.
    'Leer eens wat respect, jochie',' zei ik spottend, ook al vermoedde ik dat hij ouder was dan ik. Maar dit was mijn school, mijn regels. Als je daar overheen ging, moest je de consequenties maar aanvaardden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    Hij trok zijn neus weer in de goede positie, en onder tussen sijpelde er bloed uit. Hij liep naar me toe, en gaf me een hard knietje, waardoor ik kokhalsneigingen kreeg, omdat het recht in mijn maag was. 'Leer eens wat respect, jochie',' Zei hij spottend. 'De enigste die hier respect moet leren hier ben jij.' Snauwde ik terug, en gaf hem op mijn beurt, dit keer met mijn linker vuist een harde knal tegen zijn rechter wang aan, en hard ook. Als ik eenmaal boos was, kreeg je me ook moeilijk weer rustig.


    How far is far

    Harry Styles
    'De enigste die hier respect moet leren hier ben jij,' snauwde hij terug, en gaf me met zijn linkervuist een knal tegen mijn rechterwang waardoor ik even sterretjes zag, maar gooide dat snel van me af. Ik had geen idee hoe ik al die tijd zo kalm en rationeel ben gebleven, maar ik bleef het op deze manier spelen. Ik schraapte mijn keel even.
    'Oh, ja? Is dat zo? Oké, oké, kan ik mee leven,' mompelde ik, meer tegen mezelf dan tegen hem, en merkte nu pas op dat we redelijk dicht in de buurt van het gymveld stonden. We hadden afgelopen vrijdag honkbal gehad, en de coach was zo dom geweest één knuppel te laten liggen, wat mij zeer goed uitkwam. Zo snel ik kon pakte ik het ding op en keek de jongen weer aan.
    'Ooit geslagen met een knuppel? Nee? Ik ook niet,' en met die worden haalde ik uit naar zijn hoofd met de knuppel, en laat ik nou net de sterspeler in het honkbalteam zijn. Als ik hem had doodgeslagen had ik een klein probleem, maar het was niet de eerste keer dat ik iemand neersloeg met een knuppel, dus waarschijnlijk had ik mijn kracht goed ingeschat en was hij niet dood. Hopelijk.


    Because I love him, do I need another reason?

    -Oh I love them. Ga waarschijnlijk alleen morgen pas weer kunnen reageren, misschien vanavond nog. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    'Oh, ja? Is dat zo? Oké, oké, kan ik mee leven,' Mompelde hij. Hij keek even naar een veld, wat denk ik het gymveld was, en pakte een knuppel, en keek me weer aan. 'Ooit geslagen met een knuppel? Nee? Ik ook niet,' Vroeg hij, en met die woorden haalde hij uit naar mijn hoofd met de knuppel, en sloeg me er hard mee neer. Ik lag nu dus op de grond, maar dat weerhoud me echt niet. Ik heb barstende koppijn, en waarschijnlijk had die gast me ook nog zo hard geslagen met zijn knuppel dat mijn huid daar opengebarsten was, want toen ik er met mijn hand langs ging zat er aardig wat bloed aan. 'Wat zielig dat je die knuppel gebruikt voor je zaakjes. Kom op, wees een man en los dit op met je blote vuisten.' Zei ik, en haalde hard uit naar nu zijn rechter wang, en dit keer veel harder dan net, want ik hoorde iets kraken. En om het af te maken trapte ik hem nog even in zijn zij. Verdiende loon.


    How far is far

    Quinn Monroe.
    Het gevecht werd steeds heftiger, maar doordat de krullenbol het voor me op nam koos ik partij voor hem. Verscheidene dingen hoorde ik krakenen knappen, en het hield maar niet op. Toch blewf ik geboeid gadeslaan, terwijl mijn ogen van de een naar de ander flitsten. Het bloed bespetterde letterlijkmijn kleding.

    -sorry, mobiel. Liam is vrij om Quinn neer te slaan c; -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Liam heeft niet echt een reden om haar neer te slaan xd]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [Liam heeft niet echt een reden om haar neer te slaan xd]


    - Hij had toch een agressiestoornis? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ja, klopt haha, ik ga reageren xd]


    How far is far

    Liam Payne.

    Het meisje stond er nog steeds, en het begon me nu flink te irriteren. Ik heb echt wel mijn manieren tegenover vrouwen, maar als ik kwaad ben is dat eigenlijk gewoon verdwenen. 'Kan je alsjeblieft weg gaan?' Vroeg ik geïrriteerd aan haar. 'Dit is nogal een privé zaak' Zei ik. Ik kan er totaal niet tegen als ik pottenkijkers heb als ik vecht met iemand, want dan gebeurd het al gauw dat iedereen die er omheen staat een knal voor zijn kop krijgt.


    How far is far