• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    (Is goed (: )


    How far is far

    Emily Laura Dornil

    Ik besluit om even naar buiten te gaan. Het was toch nog vroeg. Ik wandel even rond in de tuin en merk dan een jongen die ik hier nog nooit gezien had.Hij zit op een bankje. Ik twijfel even of ik naar hem toe zou gaan. Ik doe het dan maar ik ging hem toch tegen komen in dat rot huis we moesten eens praten tegen elkaar denk ik. Ik wandel naar hem toe en stel mezelf voor:"Hey, ik ben Emily" en glimlach een beetje. Nu maar hopen dat hij vriendelijk is want de meeste personen hier zoeken niet snel contact. Ik was anders ik wou vriendelijk zijn tegen iedereen hier. Het hielp me om mijn geheim geheim te houden.


    Do what you love, love what you do

    [Iemand voor Max? of Logan?]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 13:34 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    - Als Goldwing haar rol niet meer invult, mag ik die dan overnemen? c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    - Als Goldwing haar rol niet meer invult, mag ik die dan overnemen? c: -


    [Van mij wel. Ik zal Goldwing eerst een berichtje sturen.]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    (...)

    [Van mij wel. Ik zal Goldwing eerst een berichtje sturen.]


    -Begrijpelijk. Maar aangezien ik in het rollentopic zag dat ze tot gisteren de tijd had, dacht ik 'ik kan het altijd even vragen ;] -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ Het is misschien gemeen dit. Maar jij krijgt hem wel. Ze had eerst 4 dagen en daar is ze al over. Toen gaf ik haar tot vrijdag. En nu is de rol nog niet ingevuld. Dus de rol is voor jou! ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    [ Het is misschien gemeen dit. Maar jij krijgt hem wel. Ze had eerst 4 dagen en daar is ze al over. Toen gaf ik haar tot vrijdag. En nu is de rol nog niet ingevuld. Dus de rol is voor jou! ]


    - Bedankt! Ik ga er meteen mee bezig c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    Ik heb nu al een hekel aan deze school. Ik rookte rustig mijn sigaret op, en trapte hem daarna uit op de grond. Even later kwam er een meisje naar me toe lopen. "Hey, ik ben Emily" Stelde ze zich voor. Fijn, contact, jippie. 'Hey, ik ben Liam.' Zei ik dan maar, ik kon haar slecht gaan negeren. Ik heb totaal geen zin in contact, maar ja, de hele tijd alleen zijn is ook niet leuk, dus wat boeit het. Maar ik ging het gesprek niet voortzetten. Daar ben ik nou eenmaal niet goed in, daar ben ik eigenlijk nooit goed in geweest. Ik keek een beetje om me heen, en wachtte tot dat ze haar volgende vraag zou stellen. Want zo ging het altijd, tenminste meestal.


    How far is far

    SuperTOMMO schreef:
    [Iemand voor Max? of Logan?]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Harry Styles
    Het moment dat ik mijn ogen open ontsnapt er een zachte vloek uit mijn mond. Met wat tegenzin kwam ik overeind om tegenover mijn bed een slapende Zayn te zien, we spraken eigenlijk nooit met elkaar. Hij omdat hij veels te verlegen was, en ik omdat ik geen reden zag om überhaupt met hem te praten. In deze levende hel had immers helemaal niks een goede reden. Ik kwam eindelijk uit bed om me daarna snel aan te kleden en de kamer uit te lopen, richting de buitendeur. Eigenlijk mochten we hier absoluut niet roken, maar ik had zo mijn geheime voorraad. Ik pakte het sigarettenpakje uit mijn zak en haalde er een sigaret uit om die daarna op te steken en het aan mijn lippen te zetten en inhaleerde diep. Goed tegen de stress, zei ik altijd. De nieuwelingen waren er sinds gisteren en eerlijk gezegd had ik ze nog steeds niet voorbij zien komen, waarschijnlijk maar beter ook, nieuwelingen zijn altijd zo arrogant en dan lopen ze met mij toch echt tegen de verkeerde aan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Brandy Alicia Martinez

    Als ik eindelijk klaar ben met het föhnen van mijn dikke haar loop ik naar mijn bed. Ik til mijn matras een stukje op en pak een van de vele pakjes Marlboro. Snel stop ik het pakje in mijn zak, wat je niet zo makkelijk kan zien doordat ik mijn sweater eroverheen had hangen. Zonder wat te zeggen loop ik de kamer uit en gooi de deur met een harde klap achter me dicht. Ik hoorde de stemmen uit de kamers naast me zacht vloeken en ik lach zachtjes. Goedemorgen mensen, jullie kennen het verhaal. Als ik wakker ben duurt het niet lang voor jullie dat ook zijn.
    Binnen een paar minuten sta ik buiten en ik loop naar mijn vertrouwde plekje. In het donker van de schaduw, een hoge boom waar je gemakkelijk op een tak kan komen. Aangezien hij maar zo'n 2.5 meter boven de grond hangt. Als ik goed zit vis ik het pakje weer uit mijn zak en ik klem een van de vele sigaretten tussen mijn lippen. Vervolgens pak ik ook de aansteker uit het pakje, bedrukt met een zilveren diamant. Snel steek ik de sigaret aan en laat daarna weer het pakje in mijn zak verdwijnen. Ik neem een trek en blaas de rook langzaam uit. Mijn blik glijdt ondertussen over het plein, maar veel mensen zijn er nog niet.

    [Wie voor Brandy?]


    El Diablo.

    [Logan?]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Is goed]


    El Diablo.

    [Oja iedere rol zit ondanks de leeftijds- verschillen bij elkaar in de klas hihi]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''