• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Zit Brandy in de boom of er tegen aan?]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [Erin, op een tak 2.5 meter boven de grond :] ]


    El Diablo.

    [Oké bedankt! Sorry dat het lang duurt. Ik lak mijn nagels (X]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Logan Lerman

    Ik open mijn ogen en meteen weet ik dat ik weer in dit verdomde kostschool ding ben. En dan heb ik sinds gisteren ook nog eens een kamer genoot! Waarom begon ik er ook aan? Oja omdat iedereen mij thuis haatte. Maar even terug op mijn kamer genoot. Hij heet....Weet ik het eigenlijk? Iets met een L. Luke? Liam? Lisander? Leon? Louis? Ja Louis! Moe stap ik uit bed,pak wat spullen,en loop naar de badkamer. Ik heb geen zin om me te douchen dus ik kleed me om. Met wat gel doe ik mijn haar goed en daarna loop ik naar beneden. Mijn blik gaat even in de woonkamer waar 1 van die nieuwe meisjes zit. Meteen kijk ik weer voor me uit,en loop naar buiten. Morgen beginnen die rot lessen weer. Met die nieuwe leerlingen. Het kan nog wel leuk zijn om die leerlingen te ergeren. En als ze een grootte mond hebben,hebben ze wel een probleem met mij. Aangezien ik nogal agressief kan zijn. Maar whatever. Ik loop over het plein en zie Brandy in de boom zitten. Een geweldadig meisje dat hier ook al 2 jaar zit. Sommigen zijn bang voor haar,maar ik niet echt. Ik loop richting de boom en kijk omhoog. 'Hey Brandy!'Roep omhoog.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 15:19 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Liam Payne.

    Eigenlijk had ik helemaal geen zin om met iemand te praten, en bovendien wou ik lopen. 'Sorry, maar ik moet gaan, doei, het was leuk je te ontmoeten" Zei ik tegen Emily, en liep weg. Onderweg stak in nog een sigaret op, ik had toch een best grote voorraad. Ik lette niet echt op, en liep tegen een jongen aan. "Kan je niet uitkijken?" Snauwde ik. Oke, het was mijn schuld, maar denk je nou echt dat ik dat toe ga geven? Echt niet.


    How far is far

    [Welke jongen XD Sorry ik ben nieuwschierig.]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    {Harry haha}


    How far is far

    [ Gezellig haha! ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Harry Styles
    Ik stond net lekker rustig toen een of andere imbeciel tegen me aanbotste. 'Kan je niet uitkijken?' snauwde hij, terwijl het toch echt zijn eigen schuld was. Ik trok verbaasd mijn wenkbrauwen op, de meesten mensen hier durfden me niet eens aan te spreken, laat staan tegen me aanbotsen. Dus ik nam aan dat het een nieuwe was, die de regels even moest leren. Eigenlijk stond ik te trillen van woede, maar liet dat in geen enkel opzicht merken. Ik plaatste rustig mijn hand tegen zijn borst en duwde hem tegen de muur van de school aan, zodat ik nu voor hem stond en hij geen kant op kon. Net zo rustig als net blies ik de ingehouden sigarettenrook in zijn gezicht en sprak zacht; 'Volgens mij heb je toch echt de verkeerde voor je,' zei ik. Ik liet de sigaret vallen en maakte het ding uit met mijn voet, zodat ik nu beide handen vrij had. En met een snelle beweging liet ik mijn rechtervuist tegen zijn kaak aanknallen, en ik zweer je dat ik iets hoorde knappen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Brandy Alicia Martinez

    Ik leun ondertussen tegen de stam van de boom terwijl ik telkens de rook uitblaas van de sigaret. Zo bracht ik meestal mijn dagen door, aangezien ik ook lang niet alle lessen bijwoonde. Hier in de boom, sigaret in mijn hand en mijn mobiel erbij. Een mobiel mocht je hier ook niet hebben, maar daar had ik al wat op verzonnen. Ik stop dat ding gewoon in mijn bh, daar mogen ze toch niet zoeken. 'Hey Brandy!' hoor ik opeens en ik kijk naar beneden om recht in het bekende gezicht van Logan te kijken. 'Sup?' zeg ik en ik help hem omhoog. Ik neem nog een trek van de sigaret en blaas de rook langzaam uit. 'Ik haat nieuwelingen...' mompel ik ondertussen en ik leun weer tegen de boomstam...


    El Diablo.

    Quinn Linette Monroe.

    Terwijl ik met een chagerijnige kop de school in liep zag ik dat het eerste gevecht al plaatsvond. Ik liep er glimlachend heen, en mijn glimlach werd nog breder toen ik zag dat de jongen die had geslagen een pak sigaretten bij zich had. Die waren hier verboden, maar bij hem moest ik dus zijn als ik ze nodig had. Mijn blauwgroene ogen schoten van de ene naar de andere jongen, en ik leunde tegen een kluisje aan. Ja, ik was nieuw, maar ik had een bijzonder scherp analytisch vermogen. De krullenbol was een patser, iemand waarmee je geen ruzie wilde. En degene die net geslagen is, dat is overduidelijk ook een nieuweling. Nog steeds maakte ik geen aanstalten om mijn aanwezigheid aan te kondigen, en ik leunde tegen kluisjes aan. Ik was niet het kalme type, maar van wat agressie kon ik mateloos genieten. Als de krullenbol me zou slaan, dan sloeg ik met alle plezier terug. Deed hij dat niet, dan leende ik graag wat sigaretten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Barbara Palvin! Narbara Poran!]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    - Nonono! Harbara Stalvin. ;] Or whatever their shipname is.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ Harry is niet met Barbara toch? ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    - No, but I ship them :x -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.