• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    (Sorry! Ik moest gisteren van 9:45 tot 22:00 dansen! Kan ik ergens inspringen?)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    (Sorry! Ik moest gisteren van 9:45 tot 22:00 dansen! Kan ik ergens inspringen?)


    [ Niall kan naar Maxim gaan? Die zit beneden in de woonkamer ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Niall James Horan

    'Dank u.' knikte ik verlegen naar de taxichauffeur, waarna ik een hoop kleingeld in zijn hand drukte. 'Ik eh… Ja, bedankt.' Ik stapte uit en wachtte op de chauffeur, die de kofferbak zou openen. Even later kwam de man ook aangesneld, om de kofferbak te openen en mijn twee koffers eruit te slepen. 'Dank u, nogmaals.' lachte ik. 'Maakt toch niet uit knul, veel plezier hè!' Voordat ik ook maar iets kon zeggen, reed de taxi al weg, en liet mij alleen achter bij het… internaat. Het woord liet al rillingen over mijn rug lopen. Wat nou, ik kan gedachtes lezen? Mijn ouders zeiden dat niemand het mocht weten, omdat ik dan geen goede baan kreeg, blablabla.
    Ik drukte op de bel en de deur werd opengedaan door een man. 'Hallo, ik ben Meneer Rozenveld.' stelde hij zich voor. 'Niall.' zei ik. 'Eh… Horan. Ik ben hier om te… wonen.' Even later stond ik binnen en liep ik voorzichtig door het huis, hopend dat ik later een rondleiding zou krijgen. Verder keek ik mijn ogen uit. Ik liep naar een random kamer en zag een meisje zitten. 'Hé, ik ben Niall.' zei ik verlegen.

    [Omgush, ik heet Quinn <3]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Quinn Monroe.
    Kan je alsjeblieft weg gaan?' Vroeg een van de twee geïrriteerd aan me. 'Dit is nogal een privé zaak' Ik lachte schamper. 'Jullie kennen elkaars naam niet eens en hebben pas net ontmoet. Hoezo privé?' Nog steeds hield ik rustigg mijn handen thuis, en nam de jongen voor me nauwkeurig op. Ik zou niet slaan voordat hij dat deed. Al zat dat er zo waarschijnlijk wel aan te komen.

    -sorry, inspiratieloos :c -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Wat zielig dat je die knuppel gebruikt voor je zaakjes. Kom op, wees een man en los dit op met je blote vuisten,' zei hij, en haalde uit naar mijn rechter wang, en dit keer goed hard ook want ik zweer je dat ik nu iets hoorde kraken. Ik bewoog mijn onderkaak even pijnlijk, en besefte dat hij gelukkig niet gebroken was. Onschuldig hief ik mijn handen op en liet de knuppel vallen, maar toen hij weer de klootzak moest uithangen tegen het meisje dat nog steeds stond te kijken, knapte er iets in me. Ik vloog hem naar de keel en sloeg hem tegen de grond, waarna ik bij zijn borst neerknielde en niet ophield met nogal rake klappen uitdelen tegen zijn gezicht. Dit was een van die momenten dat mijn ware problemen echt naar voren kwam, en als ik ergens niet tegen kon, was het wel dit.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    Hij hief onschuldig zijn handen op, en liet de knuppel vallen. Hij vloog me naar mijn keel, en sloeg me tegen de grond, waarna hij naast me neer knielde en niet ophield met klappen tegen mijn gezicht te geven. Wat een slechte school eigenlijk, op mijn vorige school hadden ze ons allang uit elkaar gehaald, niet dat dat zou werken, maar toch. Ik duwde hem van me af, en knielde nu op mijn beurt naast hem neer. En gaf hem eerst een harde knal tegen de rechter kant van zijn gezicht, en toen weer aan de linker kant van zijn gezicht, en zo ging het een tijdje door. Het meisje had weer wat gezegd, maar ik negeerde haar nu gewoon, omdat ik nu even druk bezig was met deze gast te verbouwen. Ik haat mezelf als ik boos ben, maar ik kan er gewoon niets tegen doen, als ik boos ben dan focus ik me eigenlijk alleen maar op mensen pijnigen, en daar heb ik eigenlijk een hekel aan, maar ik kon gewoon niet stoppen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 11:48 ]


    How far is far

    -Guys, guys. Een van de twee zal toch moeten verliezen. Ik laat Quinn wel eventjes helpen. :Y)
    En ik weet dat ze hun namen niet weet, maar anders wordt het wat irritant om de hele tijd 'de jongen' te typen :')-

    Quinn Monroe.
    Toen Liam weer onbeleefd tegen me deed leek er iets in Harry te barsten, en hij vloog hem naar de keel. Het verbaasde me ten zeerste dat een van de twee nog niet bewusteloos was. Nadat Harry Liam een paar fikse klappen had gegeven, werd het andersom hetzelfde gedaan. Ik had er zo langzamerhand genoeg van en had het gevoel dat er iemand doodgeslagen ging worden als ze zo doorgingen. Toch nam ik alle tijd om rustig de bebloede knuppel op te pakken en mijn positie achter Liam te vinden, die zo druk bezig was met Harry in elkaar meppen dat hij het waarschijnlijk niet eens doorhad. Toen ik de goede positie had ingenomen sloeg ik Liam hard tegen zijn achterhoofd met de knuppel, wat hard genoeg moest zijn om hem bewusteloos te slaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Op een of andere manier wist hij me van zich af te duwen en knielde nu op zijn beurt naast me neer, en begon mij nu ook verscheidene klappen te geven. Tussendoor merkte ik op dat het meisje rustig naar ons toe liep en mijn bebloede knuppel te pakken en achter die gast ging staan. Toen ze een, volgens haar, goede positie had ingenomen, sloeg ze hem hard tegen zijn achterhoofd met de knuppel met genoeg kracht om hem bewusteloos te slaan. Ik duwde hem van me af en stond op, om vervolgens het -niet bestaande- stof van mijn kleren af te kloppen en veegde het bloed van mijn gezicht.
    'Volgende keer iets meer door je knieën buigen, dan kun je met meer kracht zwaaien,' zei ik droogjes, om vervolgens weer op mijn gemak een sigaret op te steken. Zoals ik had gezegd, goed tegen de stress.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    Ik hoorde voetstappen achter me, maar besteedde er niet veel aandacht aan, ik was hier veel te druk mee bezig. Toen voelde ik opeens een harde klap tegen mijn achterhoofd, alles werd zwart en ik viel neer op de jongen. Even later werd ik langzaam wakker, ik was bewusteloos geslagen, en mijn hoofd bonkte als een bezetene. Maar om eerlijk te zijn was mijn boosheid weg. Maar ja, ik lag hier nu wel zo leuk op de grond, maar wat moet ik nu eigenlijk doen? Mijn hoofd bonkte eigenlijk te erg om helder te kunnen nadenken. En ik wist niet veel meer van wat er net gebeurd was. Ik probeerde te gaan zitten, maar viel daarna gelijk weer om. 'W-wat is er gebeurd?' Vroeg ik schor, want ik zag duidelijk twee mensen staan.


    How far is far

    Logan Lerman

    'Sup?'Zegt Brandy en ze helpt me de boom in. 'Mwah jij?'Antwoord ik. Ze heeft haar mobiel en sigaret in haar handen. Ook weer iets,je mocht niet roken en ook geen mobiel hebben. Ik verstop al dat ship gewoon in een vakje in mijn laptop,die je wel mocht hebben. Ik pak mijn sigareten en mijn aansteker. Pak er 1 sigaret uit steek hem in mijn mond en steek hem aan. 'Ik haat nieuwelingen...'Mompeld ze. 'Ik ook. Ze denken dat ze alles kunnen maken hier.'Antwoord ik. Ondanks dat ik wel aardig ben,krijg ik wel snel een hekel aan iemand. 1 ding is zeker,als die leerlingen een grote mond tegen mij hebben krijgen ze een klap. Ik weet ook wel dat ik zelf een nieuweling ben geweest. Maar whatever. Ik blaas de rook uit,en neem nog een trekje.

    Maxim la Rue

    Meneer Rozenveld zit met Elis te praten over dat hij de kamerverdeling niet helemaal vertrouwt. Terwijl ik nog zit te lezen. In eens gaat de deur bel en loopt Rozenveld er heen. Hij opend de deur en ik hoor een jongens stem. Ik kijk op. Na 1 of 2 minuten komt er een jongen binnen. Zijn haar is paars,en zijn ogen zijn fel blauw. En eerlijk gezegd is hij niet echt lelijk. 'Hé, ik ben Niall.'Zijn stem klinkt verlegen. 'Hey,ik ben Maxim. Maar zeg maar Max.'Grinnik ik kort. Als je in dit internaat bent moet je er maar wel het beste van maken? Ik zal toch vrienden moeten hebben,en hij lijkt me wel aardig. Ik denk dat als je hier geen vrienden hebt,dat je het hier niet lang volhoudt. Wat mij sowieso niet lukt. Aangezien ik het hier nu al haat.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Niall James Horan

    !Hey,ik ben Maxim. Maar zeg maar Max.' lacht het meisje, dat dus Maxim heet. Hoewel alle mensen die ik ken en Max heten jongens zijn, vind ik het ook een leuke meisjesnaam. 'W - Weet jij misschien waar ik heenmoet?' vraag ik. 'Ik…' van de zenuwen laat ik mijn koffer vallen. Shit. Ik graai naar het handvat en trek het ding weer omhoog. 'Ik ben nieuw.' ga ik voorzichtig verder. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten. Ik ging zo maar ergens anders wonen, niet meer bij mijn ouders, broer en bekende omgeving. Nee hoor, nieuw huis, nieuwe stad, nieuwe huisgenoten. Dit waren er een stuk meer, dat was wel even wennen. Het zou vast erg druk zijn, want meestal waren dit allemaal probleemkinderen. Ik werd ook gezien als een probleemkind, alhoewel ik mijn kracht probeerde uit te schakelen. Maar dat lukte niet altijd.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Maxim la Rue

    'W - Weet jij misschien waar ik heenmoet?'Vraagt hij. Ik merk dat hij zenuwachtig is. 'Ik…'Hij laat zijn koffer vallen. En snel graait hij naar het ding om hem weer op te pakken. 'Ik ben nieuw.' Ik leg het tijdschrift weg en sta op. 'Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor Niall.'Glimlach ik naar hem. 'En ik ben trouwens ook nieuw.'Ik denk even na over waar hij heen moet. 'Elis?!'Roep ik richting de keuken. 'Wat is er Maxim?'Vraagt ze vriendelijk. Dan merkt ze Niall op. Ze loopt naar hem toe,en stelt zich voor. 'Hallo! Ik ben Elis de kokkin en schoonmaakster.'Ze draait zich naar mij. 'Wat was er nou Maxim?'Vraagt ze. 'Ow Niall vroeg of ik wist waar zijn kamer was.'Zeg ik terwijl ik nonchalant een hand door mijn haar haal. 'Hij deelt hem met Liam Payne...de kamer tegenover die van jou en Emily.'Zegt ze. Waarna ik kort knik. Het verbaasd me dat jongens en meisjes gewoon tegen over elkaar slapen eigenlijks. 'Ga je mee Niall?'Vraag ik de jongen.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Niall James Horan

    Max staat op. 'Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, Niall.' Ik knik maar wat, niet wetend wat ik hierop moet zeggen. 'En ik ben trouwens ook nieuw.' Ik zucht even, nu ben ik gelukkig niet de enige die hier totaal nieuw is en niet weet hoe en wat. 'Ellis?!' riep Max opeens. Wie is Ellis? Al snel krijg ik antwoord, want er komt een vrouw de woonkamer in. 'Wat is er Maxim?' vraagt ze lief. Dan ziet ze mij. 'Hallo! Ik ben Ellis, de kokkin en schoonmaakster.' Het lijkt me een erg gezellige vrouw. 'Niall.' zeg ik snel. 'Wat was er nou, Maxim?' herhaalt Ellis zichzelf. 'O, Niall vroeg of ik wist waar zijn kamer was.' Ze haalt een hand door haar haar. Max kan ook niet weten waar mijn kamer is, aangezien ze ook nieuw is. 'Hij deelt hem met Liam Payne… de kamer tegenover die van jou en Emily.' Ik heb echt geen idee wie Liam Payne moet zijn, maar ik zie wel. 'Ga je mee, Niall?' vraagt Max. Ik knik. 'Naar boven?' Wat is dat nou weer voor opmerking? Ja, natuurlijk naar boven!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Quinn Monroe.
    'Volgende keer iets meer door je knieën buigen, dan kun je met meer kracht zwaaien,' zei de jongen toen hij de bewusteloze van zich af had geduwd. Ik smirkte naar hem, en stak ook een sigaret op, waarin een klein beetje van mijn schamele voorraadje wiet zat. Het was duidelijk te zien aan de rook, en tenzij hij het zelf had zou het me ten zeerste verbazen dat hij erom ging vragen. 'Bedankt, maar mijn bedoeling was om hem bewusteloos te slaan, niet dood,' zei ik sarcastisch, maar toch speelde er een klein glimlachje om mijn lippen. De jongen op de grond kwam na eventjes weer bij, en ik hield de knuppel behoedzaam vast. 'W-wat is er gebeurt?' vroeg hij. Ik nam nog rustig de tijd om een trek van mijn sigaret te nemen voordat ik antwoord gaf. 'Je bent neergemept door een meisje met een knuppel.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brandy Alicia Martinez

    'Mwah jij?'Antwoorde hij en ik schudde mijn hoofd. 'Niks.' mompelde ik. . 'Ik haat nieuwelingen...'Mompel ik vervolgens. 'Ik ook. Ze denken dat ze alles kunnen maken hier.' krijg ik als antwoord hier. 'Heb jij ook een nieuwe op je kamer?' vraag ik hem en kijk dan voor me uit en neem de laatste trek van de sigaret. Ik blaas de rook uit en gooi dan de sigaret naar beneden. 'Dat kind bij mij op de kamer... Ik haat haar nu al. Gaat ze gisteravond even doen alsof ze de baas is, maarja. Ik heb haar gewoon de waarheid verteld. Mhm, so close bij een paar klappen.' zeg ik met een kleine grijns. Ik trek mijn donkerrode lokken uit de strakke staart die ik eerder had gemaakt en ik ga er een paar keer met mijn hand doorheen om het een beetje in model te krijgen..


    El Diablo.