• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Harry Styles
    Ze grijnsde even naar me, om vervolgens zelf ook een sigaret op te steken waar duidelijk wat wiet inzat. 'Bedankt, maar mijn bedoeling was om hem bewusteloos te slaan, niet dood,' zei ze sarcastisch, maar glimlachte toch. Ik haalde mijn schouders even op, het boeide me niet zoveel of ze hem nou had doodgeslagen had of niet. Ik merkte nu wel op dat het best irritant werd dat ik hun namen niet wist. De jongen werd weer wakker en vroeg zich af wat er gebeurt was. 'Je bent neergemept door een meisje met een knuppel,' reageerde ze, waardoor ik even grinnikte voordat ik weer wat van rook uitblies. Ik mocht haar houding wel, ook al was ze een nieuwe hier, met haar zou het hier nog wel eens leuk kunnen worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne,

    'Volgende keer iets meer door je knieën buigen, dan kun je met meer kracht zwaaien,' Zei de jongen. 'Bedankt, maar mijn bedoeling was om hem bewusteloos te slaan, niet dood,' Zei het meisje sarcastisch. 'Je bent neer gemept door een meisje met een knuppel.' Gaf het meisje antwoord op mijn vraag. Nu stond ik inmiddels, en zag dat ze alle twee aan roken waren. Goed idee, ik kon het wel gebruiken nadat ik ben neer geknuppeld door een meisje. 'Kan iemand me uitleggen wat hier allemaal gebeurd is, want ik herinner me weinig.' Zei ik, terwijl ik nu ook een sigaret opstak. Ik kon me niet heel veel meer herinneren, alleen dat ik echt kwaad was, anders had ik niet op de grond gelegen.


    How far is far

    Quinn Monroe.
    De krullenbol grinnikte om mijn opmerking, wat me voldoening gaf. De jongen was opgestaan. 'Kan iemand me uitleggen wat hier allemaal gebeurd is, want ik herinner me weinig,' zei hij. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. 'Dat zei ik net. Je liep tegen krullenbol op en gaf hem de schuld. Jullie sloegen op elkaar in en ik had er geen zin meer in, dus ik mepte je neer met deze mooie jongen,' zei ik, en ik hief de knuppel op. 'Wat ik graag weer doe trouwens, toen was je tenminste stil.' Ik nam een diepe haal van de drug die in mijn sigaret zat, en blies de rook tevreden uit. 'Ik ben Quinn, trouwens.' Ik zei mijn naam maar omdat ik het zelf behoorlijk irritant begon te vinden dat ik hun namen niet wist. Ik blies wat verdwaalde plukjes haar uit mijn gezicht terwijl ik de jongens aankeek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Het meisje zuchtte even en rolde met haar ogen. 'Dat zei ik net. Je liep tegen krullenbol op en gaf hem de schuld. Jullie sloegen op elkaar in en ik had er geen zin meer in, dus ik mepte je neer met deze mooie jongen,' legde ze uit, en hief de knuppel op. Blijkbaar wou ze het met liefde nog een keer doen, en ik zou haar echt niet tegenhouden en ze nam nog een trek van haar sigaret. 'Ik ben Quinn, trouwens,' zei ze, waarschijnlijk het ook nogal onhandig vindend dat we elkaars namen niet wisten.
    'Harry,' reageerde ik, om zelf ook nog een trek van de sigaret te nemen. Dat was het ook het enige dat ik over mezelf zo vertellen, voor nu. Ik had geen zin om haar te snel te vertrouwen als ze me uiteindelijk toch zou misbruiken. Dat deden ze allemaal, niks nieuws.


    Because I love him, do I need another reason?

    (ben niet mee srry, kunnen jullie vertellen wat er allemaal gebeurd is aub xx)


    Do what you love, love what you do

    Logan Lerman

    Brandy antwoord met ''Niks''. 'Heb jij ook een nieuwe op je kamer?'Vraagt ze me. 'Ja ene ermm....Louis. Alleen ik heb nog niet met hem gepraat. Als hij me lastig gaat vallen heeft hij geen leuke tijden hier.'Ja ik heb snel een hekel aan mensen. Dat merk je wel. 'Volgens mij hebben Harry en Zayn nog geluk...'Mompel ik zachtjes. 'Dat kind bij mij op de kamer... Ik haat haar nu al. Gaat ze gisteravond even doen alsof ze de baas is, maarja. Ik heb haar gewoon de waarheid verteld. Mhm, so close bij een paar klappen.'Zegt Brandy. 'Oeh,niet te geweldadig hé Brandy?'Grinnik ik. Ik gooi mijn sigaret naar beneden,en doe het pakje en de aansteker weer in mijn broek zak. Met een zucht ga ik met mijn hoofd tegen een andere dikke tak aan zitten. 'Mooi plekje heb je hier.'Lach ik kort.

    Maxim la Rue

    'Naar boven?'Zegt Niall. Ik knik. 'Nee naar beneden.'Grinnik ik. 'Kom.'Ik pak zijn pols en sleur hem mee naar boven. Ik zoek mijn en Emily's kamer op en op de deur er tegen over staan 2 namen op 1 papiertje; ''Liam Payne'' en daar onder staat;''Niall Horan''. Ik doe de deur zonder pardon open,en wijs Niall het bed aan die het netst is op gemaakt. 'Dat is dus jou bed.'Zeg ik nog steeds wijzend. 'Ik ga weer. Als je nog vragen hebt of met iemand wilt praten kun je aan mijn kamer aankloppen.'Glimlach ik waarna ik naar mijn kamer loop. Emily is al weg. Ik ga aan mijn bureau zitten en kijk wat rond op een of andere site met de nieuwste hits. Ja ik hou van muziek!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    [ Iemand voor Max? ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Liam Payne.

    'Dat zei ik net. Je liep tegen krullenbol op en gaf hem de schuld. Jullie sloegen op elkaar in en ik had er geen zin meer in, dus ik mepte je neer met deze mooie jongen,' Legde ze uit terwijl ze de knuppel omhoog hield. 'Nou dan heb je wel goed hard gemept, want ik herinner me er om eerlijk te zijn niet heel veel meer van.' Mompelde ik. 'Ik ben Quinn, trouwens,' Zei ze. 'Harry.' Zei de andere jongen die dus blijkbaar Harry heet. Blijkbaar vonden hun het net zo irritant als ik dat we elkaars namen niet wisten. 'Liam.' Zeg ik uiteindelijk. Maar denk nou maar niet dat we een gezellig theekransje gingen houden, want mijn naam is het enigste wat ze te weten zullen komen van me, en zelfs daar had ik nog moeite mee.


    How far is far

    Harry Styles
    De jongen had ook een sigaret opgestoken en vertelde net zo rustig als wij dat gedaan hadden zijn naam. Dus blijkbaar heette hij Liam.
    'O ja, sorry dat ik je neersloeg. Volgende keer maar niet tegen me opbotsen he?' zei ik met mijn onschuldigste grijns. Op zich leek hij me wel aardig, maar onze "problemen" stonden nogal in de weg aangezien we dus beide nogal agressief waren. Maar als we dat niet hadden gehad en elkaar al eerder zouden kennen, durf ik te wedden dat we vrienden waren geweest. Ik nam een laatste trek van mijn sigaret om hem daarna op de grond uit te drukken met mijn voet, om daarna de rook in goed gevormde kringetjes uit te blazen, dat was een trucje dat ik had geleerd op mijn vorige school voordat ik eraf getrapt werd. Ik keek de jongen tegenover me vanonder mijn wimpers aan, wachtend op een reactie.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Iemand voor Zayn of Danielle?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    [Iemand voor Zayn of Danielle?]


    Danielle kan in breken in Max' kamer? XD


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    (...)

    Danielle kan in breken in Max' kamer? XD


    [Lol dan loopt ze de verkeerde kamer binnen. Waar is Max eigenlijk?]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 20:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'O ja, sorry dat ik je neersloeg. Volgende keer maar niet tegen me opbotsen he?' zei hij met een onschuldige grijns. 'Is al goed, en sorry dat ik tegen je opbotste.' Zei ik nu ook onschuldig. Hij leek me eigenlijk wel aardig, en hij heeft bovendien ook een leuke glimlach. Ik denk dat we best goede vrienden kunnen worden, maar ik denk dat ons "probleem" ons waarschijnlijk wel in de weg gaat zitten. Of we moeten elkaar gewoon nooit kwaad maken. Hij nam nog een laatste trek van zijn sigaret, en trapte m daarna op de grond uit met zijn voet, en blies daarna de rook uit in goed gevormde kringetjes. Die van mij had ik inmiddels ook uit getrapt. Harry keek me vanonder zijn wimpers aan, om te wachten op mijn reactie. Waardoor ik blozend terug keek. 'Dus, we beginnen overnieuw?' Vroeg ik, en keek hem nu op mijn beurt aan vanonder mijn wimpers.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 20:45 ]


    How far is far

    xZiall schreef:
    (...)

    [Lol dan loopt ze de verkeerde kamer binnen]


    [Ja!


    Smeagle Smile!
    Sorry heeft niets met dit ding te maken,maar ik vind t wel lollig XD]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Harry Styles
    'Is al goed, en sorry dat ik tegen je opbotste,' zei hij op dezelfde onschuldige toon. Hij had nu ook inmiddels zijn sigaret uitgetrapt en nadat ik hem had aangekeken vanonder mijn wimpers keek hij blozend terug, waardoor een grijns zich rond mijn lippen vormde. Liet ik hem nou ongemakkelijk voelen, of was het heel anders bedoeld? En ja, ik was een irritante pestkop, dus ging ik dat tot op de bodem uitzoeken. 'Dus, we beginnen overnieuw?' vroeg hij, en ik knikte, om daarna de laatste meters tussen ons te overbruggen en met mijn arm op zijn schouder te leunen.
    'Ik vind het prima, met wie deel jij je kamer?' zei ik, terwijl ik mijn groene ogen in zijn Bambi-bruine boordde. Dat viel me trouwens nu pas op, dat ze zo chocoladebruin-achtig waren, waarschijnlijk omdat ik net veels te druk was met hem verrot slaan.


    Because I love him, do I need another reason?