• Heey iedereen!
    Ik ben nieuw leesvoer in aan het slaan, dus bij deze hebben jullie de kans jullie stories aan mij voor te stellen. :)
    Ik heb liever onbekende personages, maar 1D stories die écht goed zijn lees ik ook.
    Ik ben niet echt fan van JB of Tokio Hotel of zo, dus die moeten echt uitzonderlijk goed zijn voor ik ze ga lezen.
    Ik zou zeggen waag jullie kansen! :)

    Verder wil ik ook even vragen of jullie mij kunnen helpen bij het vinden van een story die ik ooit op quizlet gelezen heb en ben kwijtgeraakt.
    Het speelt zich in een Middeleeuws milieu af. Het gaat over een meisje die ontvoerd werd volgens mij. Ja, ze volgde een groep mannen, vreemdelingen, omdat haar beste vriend haar daartoe overhaalde. (dat was een beetje op een hypnotische manier) Ze waren dan op een soort tocht of zo, dus ze kampeerden in het bos, waar ze veel magische dieren tegenkwamen. Zoals een eng soort heksen.
    Het was echt supergoed geschreven, dus ik hoop dat het nog online staat en iemand me kan helpen met het te vinden! :)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 14:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.

    hi,

    Ik ben net een story begonnen .

    Maybe vind je het leuk om een kijkje te nemen :)

    It's All About Sex - One Direction

    Thank ya

    x


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Itazura na kiss.


    †
    †
    'I've had enough. I'm going to stop loving you.'
    'Can you do something like that.'
    'I can! I know your character so well that it disgust me! I'll reset all of my unrequited feelings togheter with the graduation!'
    'So you're going to forget me?'
    'That's right! I'm going to forget you and attend college..'
    'Then, go ahead and try.'

    †
    †


    †
    †

    †
    †
    × One Direction bestaat niet.
    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × ik waarschuw niet neem abo!.
    × Gebaseerd op Itazura na kiss anime.

    Itazura na kiss || One Direction


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Justin Bieber story hier, niet precies wat je vroeg maar ik hoop dat je 'm goed genoeg vind!

    'Do you see her? She is so popular, everyone is talking about her.'

    'Her life is so perfect, she has everything she wants.'

    'She has many friends, everyone knows her'

    'Oh bro, let her be my girlfriend'





    Daddy's Princess || ft Justin Bieber

    When she was just a girl
    She expected the world
    But it flew away from her reach
    So she ran away In her sleep

    Nederlands geschreven
    Start: 28/12/'13


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Wat jammer voor je dat mensen amper de dikgedrukte letters lezen..


    Some people are art and do art at the same time


    Klik op het plaatje voor de link


    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man. Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    - Geschreven door Guinness en Barker
    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven
    - middeleeuwse setting, neigt naar fantasy
    - Een hoofdstuk telt tussen de 500 en de 1500 woorden


    Er gaat geen lampje branden bij mij... waarschijnlijk heb ik die story nooit gelezen =(

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:46 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Itazura na kiss.


    †
    †
    'I've had enough. I'm going to stop loving you.'
    'Can you do something like that.'
    'I can! I know your character so well that it disgust me! I'll reset all of my unrequited feelings togheter with the graduation!'
    'So you're going to forget me?'
    'That's right! I'm going to forget you and attend college..'
    'Then, go ahead and try.'

    †
    †


    †
    †

    †
    †
    × One Direction bestaat niet.
    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × ik waarschuw niet neem abo!.
    × Gebaseerd op Itazura na kiss anime.
    †
    †
    Itazura na kiss || One Direction.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Life Can Be Again Like A Fairytale



    "They say your dreams always come true, but they forget to notice
    nightmares are also dreams"


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.



    Wat doe zou jij doen als je een monster bent geworden?
    Als je bij de geur van bloed een beest wordt.
    Als je alles wat een hartslag heeft uit elkaar wil scheuren omdat je instinct er zo om schreeuwt.

    Dit is een verhaal over een jongen. Deze jongen moet het elke dag meemaken om zo'n monster te zijn.
    Elke dag leeft hij met een schuldgevoel voor elke moord die hij gepleegd heeft. Maar zijn instinct
    kan hij niet veranderen. Het is een hel voor hem om elke dag weer door zoiets heen te moeten gaan.
    Maar het moet elke dag, want hij is een vampier.


    Addiction for blood.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 9:33 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.



    I kissed these lonely tears
    I shed Goodbye
    Because I'm Bittersweet,
    Without you Father
    There's no reason.
    I kissed these lonely tears
    I shed Goodbye
    Because I'm Bittersweet

    Close up my heart it makes me feel,
    Like these rooms will close in locking all the doors.
    With these hands and broken stones,
    I have built a legacy and now it's time to move on.


    Het verhaal gaat over Demi Mayfar,
    haar vader komt te overlijden en haar moeder word hierdoor depressief.
    Haar onbekende oom komt samen met zijn zoon Harry Styles bij hun wonen.
    Toch staat Demi aan het einde van de rit geheel alleen voor alles, of betekend haar leuke neef toch iets meer voor haar?
    Demi komt voor verschillende moeilijke keuzes terecht in haar leven. Welke kant zal ze opgaan? En kiest ze wel voor het juiste?
    Accident || Harry Edward Styles
    Cintayou ®

    Ik heb even voor je gezocht, maar ik kon niet de story vinden die je zocht. D:
    Maar ik kan wel even mijn eigen story promoten. :3

    Onbekende Personen | Horror. (Sorry als je niet van horror houdt).



    Tessa ‘Tess, Tessie’ Mari Fallow was bijna zestien toen er een vreselijks iets haar leven binnen kwam stappen. Met haar tweelingbroer Joseph James Fallow, haar twee ouders (Sophia en Liam) woonde ze in een luxe, maar toch kleine appartement ergens in Amerika. Liam was tramchauffeur en Sophia had geen baan.
    Er gebeurde nooit iets bijzonders thuis, laat staan op school of buiten. Amerika vond Tessa ook een heel saai land, ze droomde ervan later in Thailand te wonen. Ze hield van Thailand, bijna al haar familieleden en vriendinnen kwamen er vandaan.
    Vaak was ze een horrorboek aan het lezen, ook één van haar grote verslavingen. Horror, daar hield ze van, behalve toen ze er zelf middenin zat.

    Dit verhaal gaat over Tessa, die geen raad meer wist toen er iemand hun leven binnenkwam glippen en haar en Joseph wijs maakte dat hij een kracht had, hij kon andermans lichamen binnendringen en andermans levens leiden en besturen.


    • Je leest het allemaal bij: Possession
    • Hoofdgenre: Horror/Thriller
    • Doet mee aan Story of The Year


    Some people are art and do art at the same time

    The golden snake


    'The best way to predict the future is to create it'.


    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.





    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal abo’s : 1



    KLIK =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/stories/130698/uitverkoren/


    Een wees die zijn leven lang in een Claustrum heeft gewoond, wordt plotseling klerk op het hof van de koning. Vanaf dan gaat zijn leven er totaal anders uitzien.

    Ik heb nog niet echt een goede samenvatting, zoals je ziet XD.
    Het speelt zich af in de middeleeuwen.





    Moriarty is terug en heeft
    zijn zinnen op de enige echte
    Sherlock Holmes gezet. Na
    zijn eeuwige zoektocht naar
    intellectuele breinen is hij
    toch tot de conclusie gekomen
    dat er maar één gelijke van
    hem op deze aardbol ronddwaalt.






    × Sherlock Holmes
    × Auteursrechten behoren tot Sir Doyle en de BBC.
    × Wijkt af van het origineel.
    × Nederlands geschreven.
    × Opbouwende kritiek is welkom.
    × Ik schrijf wanneer ik inspiratie heb.



    Ik weet niet of dit wat voor je is.
    Ik zal trouwens eens even kijken of ik dat verhaal voor je kan vinden. (: