• Ik heb wat series bekeken en me daardoor laten inspireren voor wat RPG ideeën en ben benieued wat jullie ervan vinden (: Nu heb ik geen tijd om er direct één te openen als er animo is, maar misschien verschijnt er dan één in de kerstvakantie al. RPG krijgt sowieso minimum van 300 woorden per post.

    Het zijn trouwens allemaal een beetje alternate world, future, action RPG's.


    1) Gunslinger

    Het speelt zich af in het hart van Italië waar de organisatie Soial Welfare Agency (SWA) is gevestigd. Deze organisatie red mensen die ten dode zijn opgeschreven en geeft hun een tweede kans op leven door het gebruik van de technologie die inmiddels flink ontwikkelt is. Met deze technologie verbeteren ze de lichamen van de mensen die ze gered hebben en deze groep mensen wordt gebrainwashed en getraind tot huurmoordenaars om het vuile werk van de Italiaanse overheid te doen.
    Tot hier weet ik het zeker, maar de rest is nog wat vaag. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat de groep huurmoordenaars is pas de eerste van dit experiment en dat er dan ook fouten op zullen treden, zoals dat sommige helemaal niet gebrainwashed zijn of slechts gedeeltelijk, dat ze nog emoties hebben i.p.v. kille huurmoordenaars zijn etc. etc. Er zou een maffiagang kunnen zijn of rebellen, in ieder geval ene groep mensen die door de overheid liever dood dan levend wordt gezien en daarom wordt er een groep huurmoordenaars achter ze aangestuurd om te infiltreren, informatie door te spelen, in te grijpen etc. etc

    2) Guilty Crown
    Deze is niet super origineel, dus zouden wat aanpassingen wel leuk zijn (:
    Het begint in 2029, in dit jaar was er een uitbraak van een onbekend virus, het Apocalypse Virus, wat bekend staat als de "Lost Christmas". Vanaf dit moment nam een organisatie genaamd GHQ de macht, ze herstellen het land en weten het virus te stoppen, maar dit gaat ten koste van de zelfstandigheid.

    De RPG begint 10 jaar later, er is inmiddels een groep mensen in opstand gekomen die zich die samen de Funeral Parlor vormen. Hun doel is om het land te bevrijden van GHQ. En dat is hoeveel ik had, er zou een nieuwe uitbraak kunnen zijn van een virus of GHQ kan op mensen gaan experimenten om hun in te zetten om de orde te handhaven oid. Hiermee kun je iig nog alle kanten op.

    3) Origin Spirits of the Past
    Een gefaald DNA experiment met planten heeft de wereld veranderd. Het experiment begon op de maan en was bedoeld om ervoor te zorgen dat de planten zelfs onder de meest barre omstandigheden zouden overleven, maar het is uit de hand gelopen en nu de maan door de planten is verwoest, heeft al het plantenleven zich naar de wereld verspreid en de mensheid vernietigd. Er is een groep mensen die heeft overleefd en hard hun best doet te overleven, terwijl ze een soort wapenstilstand hebben met het rusteloze bos. Deze mensen wonen in Neutral City, een stad uitgekerfd uit de ruïnes van wat ooit wolkenkrabbers waren. Daarnaast is er een organisatie, Ragna, die de natuur juist wil verwoesten om de aarde weer te herstellen.
    En tot hier weet ik het zeker. Er kan nog iets in de RPG gegooid worden van een groep mensen uit het verleden die nu in deze rare wereld wakker worden, of slechts één persoon zoals in het origineel: .. and awakens a very cute girl from the past. Having slept for the past 300 years, Tula steps into a very different and strange world. The neighboring high-tech village of Ragna is still locked in a bitter war with the forest and when they become aware of Tula, they realize that she is the key to activating her father's final and ultimate weapon of humanity—a weapon designed to totally destroy the forest. When Tula is taken by the warriors of Ragna, Agito makes a pact with the forest to gain the strength and incredible powers to not only save her, but to stop the weapon from destroying both the forest and his village.


    Welke RPG lijkt jullie wel wat? (:

    3: IIIIIII
    1: IIII
    2:

    Ik ga idee 3 in de eerste week v/d kerstvakantie openen (:
    (Ideeën of wat voor inbreng dan ook is welkom!)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik ga idee 3 in de eerste week v/d kerstvakantie openen (:

    Okè, wil je me dan waarschuwen als je 'm gaat openen? Op dit moment ben ik te druk bezig met allerlei andere RPGs en mn eigen tekenwedstrijd, maar tegen die tijd zal mijn wedstrijd wel afgelopen zijn en zal ik erover nadenken om eraan mee te doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sure thing (: En waarschijnlijk begint ie toch niet meteen. Ik moet het even wat uitbreiden en mensen moeten tijd krijgen hun personages te maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat snap ik, maar ik bedoel dan meer dat ik 'm alvast aan mn topics kan toevoegen :]. Ik kijk namelijk altijd over dat soort dingen heen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RPG idee Origin: Spirits of the Past uitwerken, heb een beetje hulp nodig ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.