• Wellicht is dit 'n ouder filmpje, maar een vriendin stuurde 'm mij net toe en het effect is nogal merkbaar.

    Voordat je begint, mocht je bekend zijn met epilepsie of snel last ondervinden van flitsende beelden, dan raad ik je aan om het niet te kijken.
    Wat je nu gaat ervaren duurt maar 'n paar seconden, maar voor iemand die echt onder invloed is van drugs duurt 't natuurlijk langer.

    Tip: zet je scherm op full-screen.



    En deel je ervaring! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij mij bleef het ook best lang hangen haha, mijn vriend zijn gezicht werd ineens een blubber :'D


    Alis volat propriis.

    Rowling schreef:
    Mwah, ik merk nooit zo veel van deze dingen. Best jammer eigenlijk, want het is best een grappig iets.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Merkte er jammer genoeg bijna niets van.

    Ik heb nergens last van... ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had het een paar seconde. Raar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Had er maar even last van.. Nu begrijp ik hoe het kwam dat mijn vriend vroeger moeilijkheden had om een flesje bier vast te nemen -.-


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik heb het nog een keer gedaan, ik vind het wel grappig.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Na één keer knipperen was het al weg, maar de hoofdpijn die ik kreeg door die letters en dat zwart wit blijft wel. :/


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    Na één keer knipperen was het al weg, maar de hoofdpijn die ik kreeg door die letters en dat zwart wit blijft wel. :/


    It's very important for you to believe that you are the one