• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Looks like the joke's on you-hoo
    So go home and cry like boo-hoo"


    26 - 02 - '16

    Orchard schreef:
    Scheef. Iemand dik noemen is haast een misdaad, maar iemand dun noemen niet?

    *leert zichzelf aan om iemand slank te noemen, sounds way better!*


    No growth of the heart is ever a waste

    Zit ik een heel stuk voor een RPG te typen, komt mijn moeder vragen wat ik allemaal aan het typen ben en dan wordt ze boos als ik het niet wil vertellen. Nu negeert ze me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hashirama schreef:
    (...)
    *leert zichzelf aan om iemand slank te noemen, sounds way better!*

    Haha, dat klinkt beter, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgenochtend maar weer eens hardlopen. Het voelt alsof ik gek word en volgens mij zal dat wel helpen.


    Your make-up is terrible

    Teveel botten, los vlees en ijssnorren in één film...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    tja hoe ik hierop moet reageren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    I don't want them ruining it for me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fijn, duim afgetaped. Echt pijn doet ie als ik eraan zit :( en het is mijn schrijfhand ook nog. Alhoewel, ik ben bijde handig sooo, not such a big problem ^^
    Typen op mobiel is alleen zo kut --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil gewoon dat kanker niet bestond..


    Atychiphobia • fear of failure; fear of not being good enough

    Atychiphobia schreef:
    Ik wil gewoon dat kanker niet bestond..

    Jupp. Er sterven jaarlijks te veel mensen aan. Ben er al een aantal familieleden aan verloren, spijtig genoeg. :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Koekjes zijn lekker:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een rotdag... doe ik al weken mn stinkende best, probeer alle feedback op te nemen ect. krijg ik een negatieve stage beoordeling. De helft van wat ze zeiden was of al opgelost/opgepakt of gewoon niet waar! Ik had nooit daar stage moeten gaan lopen!
    Ik neem te weinig initiatief, terwijl mijn collega's roepen dat ik niet mijzelf voorbij moet lopen. Op de verpleegkunde was altijd het eerste wat ze opschreven: neemt veel initiatief. Serieus... ik wil best initiatief nemen maar dan moeten jullie mij goed begeleiden, soms zie ik het werk gewoon niet.
    De bewoners zijn meer dan positief over mij en altijd blij dat ik er weer ben!
    Daarnaast ben ik een aantal weken ziek geweest omdat mijn lijf het niet meer deed. Ik heb er ook niet voor gekozen om op mijn 21e een chronische aandoening te ontwikkelen.
    Ik ben heel gedreven in mijn werk, maar niemand lijkt het te zien... verdomme kut wereld sterf allemaal maar de touwtievus. Ik zal me de rest van mijn stage als een geforseert rolmodel gaan gedragen, maar ik doe niets maar dan ook niets meer dan uitdrukkelijk nodig is en alleen op de momenten dat er een collega of begeleider is die het kan opmerken. Fuck ya all... kut stage.

    Sorry dat moest ff

    Als er nog mensen zijn die knuffels over hebben... heel graag.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zal t bij vandaag blijven of komen er meer van die dagen aan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    Wat een rotdag... doe ik al weken mn stinkende best, probeer alle feedback op te nemen ect. krijg ik een negatieve stage beoordeling. De helft van wat ze zeiden was of al opgelost/opgepakt of gewoon niet waar! Ik had nooit daar stage moeten gaan lopen!
    Ik neem te weinig initiatief, terwijl mijn collega's roepen dat ik niet mijzelf voorbij moet lopen. Op de verpleegkunde was altijd het eerste wat ze opschreven: neemt veel initiatief. Serieus... ik wil best initiatief nemen maar dan moeten jullie mij goed begeleiden, soms zie ik het werk gewoon niet.
    De bewoners zijn meer dan positief over mij en altijd blij dat ik er weer ben!
    Daarnaast ben ik een aantal weken ziek geweest omdat mijn lijf het niet meer deed. Ik heb er ook niet voor gekozen om op mijn 21e een chronische aandoening te ontwikkelen.
    Ik ben heel gedreven in mijn werk, maar niemand lijkt het te zien... verdomme kut wereld sterf allemaal maar de touwtievus. Ik zal me de rest van mijn stage als een geforseert rolmodel gaan gedragen, maar ik doe niets maar dan ook niets meer dan uitdrukkelijk nodig is en alleen op de momenten dat er een collega of begeleider is die het kan opmerken. Fuck ya all... kut stage.

    Sorry dat moest ff

    Als er nog mensen zijn die knuffels over hebben... heel graag.




    Your make-up is terrible