• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)


    thank you!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh joh natuurlijk dat kan er ook nog wel bij -.-" c'mon. shoot. Het is echt niet alsof ik een grens heb of zo.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Misschien kom ik morgen wel gewoon helemaal niet online. Dan ben ik lekker van iedereen af en van dit gevoel.


    Your make-up is terrible

    Weetje wat, Ik ga me lekker de rest van dit jaar lekker in me kast verstoppen dan is iedereen van me af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    Ook jij nog! Ga lekker weg ofzo -.-''


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sigil schreef:
    Weetje wat, Ik ga me lekker de rest van dit jaar lekker in me kast verstoppen dan is iedereen van me af.


    Onze thee-kast waar niemand mag komen.


    Your make-up is terrible

    Gelukkig is het nu weer uitgepraat. Maar dit is dus wel één van de redenen dat ik dingen graag op voorhand wil weten.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Assassin schreef:
    (...)

    Onze thee-kast waar niemand mag komen.


    Yeah.. Alleen moeten we SuperNatural niet vergeten anders vervelen we ons daar :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damnit fan art mensen worden mijn dood.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik word gek van dit kut project ugh. Wie heeft bedacht om met 16 mensen aan 1 ding te gaan werken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het haat het hoeveel pijn je me doet, hoeveel je me kwetst. Ik wil het naar je schreeuwen, maar dat loopt toch enkel fout af, volgens mij heb je het niet eens door. asdfhbsndj sdnsmddmk


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    (...)

    Wat denk je dan precies wat ik wil gaan doen? :'D

    OT: Ik twijfel...Heb ik er wel genoeg tijd voor? Ik wil niks verwaarlozen.
    Geen idee. Misschien hielp dat je met een beslissing nemen, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn onhandigheid gaat echt mijn dood nog eens worden. (cat)
    Sla ik de deur van de koelkast niet dicht op mijn eigen hoofd, sla ik de deur van de diepvriezer dicht op mijn voet of sla ik gewoon mijn eigen lip open.
    Het is echt een gave....Way to go, Kim, way to go.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nobody loves me. No-bo-dy.

    Oké, dat klinkt overdreven en zielig, maar het is de waarheid.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die hypocrisie en het egoisme bij een aantal figuren loopt me echt de spuigaten uit. Een ander shit lopen verwijten die je zelf evengoed doet en ook echt steevast vertikken naar jezelf te kijken. En maar zeuren op anderen wat ze allemaal wel niet fout doen, hoe ze je zeer hebben gedaan maar hebbie er ooit wel eens aan gedacht dat er ook es mensen zijn die JIJ een klap in 't gezicht hebt gegeven? Prinsesje op de erwt, da's wat ie bint. Ikke ikke ikke en de rest kan stikke.
    Het ironische wil dat ik nu zelf zo'n hypocriet klerewijf ben door dit te schrijven. Yep, Sam, als je wijst naar een ander wijzen er drie vingers terug. Maar ik ben tenminste niet zo verdomde blind dat ik dat niet inzie en op 't moment wil ik 't nog op de koop toe nemen ook.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 23:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste