• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blugh. Ik heb er gewoon allemaal geen zin meer in. Nergens in. Ik wil alleen maar onder een deken kruipen en daar niet meer vandaan komen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik krijg langzaamaan genoeg van dit gevoel. Ik weet alleen niet wat ik ertegen kan doen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    You're asking me to go to a concert of Miley Cyrus? Oh kindje toch, als je niet wil dat een horde fans achter ons aanstormen omdat ik hun idool beledigd heb, dan kun je beter iemand anders zoeken. :')

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 23:48 ]


    Take me to wonderland

    Mom, please don't worry about me. Just don't


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eens kijken hoelang ik het uit kan stellen om te gaan slapen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eens kijken hoelang ik het uit kan stellen om te gaan slapen.


    Doe met je mee vanavond.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Doe met je mee vanavond.


    Yeah, ik maak thee! Breng jij de kast mee?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, ik maak thee! Breng jij de kast mee?


    Kast staat klaar *wikkelt zich in deken als rups*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hashirama schreef:
    Die hypocrisie en het egoisme bij een aantal figuren loopt me echt de spuigaten uit. Een ander shit lopen verwijten die je zelf evengoed doet en ook echt steevast vertikken naar jezelf te kijken. En maar zeuren op anderen wat ze allemaal wel niet fout doen, hoe ze je zeer hebben gedaan maar hebbie er ooit wel eens aan gedacht dat er ook es mensen zijn die JIJ een klap in 't gezicht hebt gegeven? Prinsesje op de erwt, da's wat ie bint. Ikke ikke ikke en de rest kan stikke.
    Het ironische wil dat ik nu zelf zo'n hypocriet klerewijf ben door dit te schrijven. Yep, Sam, als je wijst naar een ander wijzen er drie vingers terug. Maar ik ben tenminste niet zo verdomde blind dat ik dat niet inzie en op 't moment wil ik 't nog op de koop toe nemen ook.

    Wijze woorden, men. Amen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kus mijn reet. Ik heb er geen zin meer in. Waarom doe ik ook telkens weer moeite als het toch binnen no-time verneukt wordt of uberhaupt niet naar geluisterd wordt. Ik ga lekker naar bed en iedereen mag door de stront zakken. Stel fucking faggots.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom werken mensen niet als apparaten, als we moe zijn gaan we niet in power saving, we worden alleen maar actiever.


    Your make-up is terrible

    Nu ben ik alleen over en ik wilde morgenochtend hardlopen. D: Imma fool, slaap lekker Q.


    Your make-up is terrible

    Mijn linkerbeen is echt raar bezig. Waarom heb ik toch altijd van die onverklaarbare pijntjes? -.-
    Het voelt net alsof m'n spier in brand staat, wat een vreemd gevoel!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg spin in huis! Dat word slapeloze nacht tot me broer em morgen ochtend weg haalt of mam thuis is morgen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 0:50 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    And suddenly, I feel sadness overflowing me...


    Quiet the mind, and the soul will speak.