• Deze poll heb ik aangemaakt door de volgende quote uit dit topic.

    Ik denk niet dat heel veel mensen mij hiermee kunnen helpen omdat de meeste mensen hier denk ik niet bi of iets anders zijn

    Daardoor ben ik nieuwsgierig geworden naar de geaardheid van Quizlet en heb ik deze poll aangemaakt.

    Klik hier om naar de poll te gaan

    Ik heb me begrenst op hetero, zelfde geslacht en bi-seksueel, omdat ik anders bezig blijf met opties toevoegen. Als je bijvoorbeeld op karakter voelt, val je gewoon op beide geslachten.
    ______________________________________________

    Het resultaat na ongeveer 3 weken is toch wat anders dan ik had verwacht. Heel eerlijk gezegd had ik verwacht dat er mee anders georienteerde mensen op Quizlet zitten dan heteroseksuelen, but I was wrong as it seems.

    The results
    1. "Heteroseksueel" met 62.7% van alle stemmen.
    2. "Ik weet het niet zeker" met 16.7% van alle stemmen.
    3. "Biseksueel" met 15.9% van alle stemmen.
    4. "Homoseksueel" met 4.8% van alle stemmen.
    5. "Aseksueel" met 0.0% van alle stemmen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sigil schreef:
    (...)

    Johnny depp is ook gewoon verschrikkelijk knap...

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik voel me altijd enorm aangetrokken tot mannen... Maar zo af en toe komt er een vrouw voorbij waar mijn eierstokken ook voor beginnen te wapperen... dus ik weet het gewoon echt niet...

    Maar het zijn vooral zijn ogen en stem waardoor ik gewoon elke keer weer door mijn knieën zak.
    HAHAHA, je eierstokken beginnen te wapperen. :'DDD I lol'd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb 'ik weet het niet zeker' gedaan, omdat ik nog nooit verliefd geweest ben of whatever in die richting.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vorige status

    1.      Heteroseksueel: 66.7% (50 stemmen)
    2.      Biseksueel: 18.7% (14 stemmen)
    3.      Ik weet het niet zeker: 10.7% (8 stemmen)
    4.      Homoseksueel: 4.0% (3 stemmen)

    Totaal: 75 stemmen

    _________________________________________

    Huidige status

    1.      Heteroseksueel: 64.6% (51 stemmen)
    2.      Biseksueel: 17.7% (14 stemmen)
    3.      Ik weet het niet zeker: 13.9% (11 stemmen)
    4.      Homoseksueel: 3.8% (3 stemmen)

    Totaal: 79 stemmen

    _________________________________________


    Best interessant resultaat als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 20:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga voor de "Ik weet het niet zeker", omdat ik het gewoon niet zeker weet. Ookal heb ik een vriend, ik heb daarvoor eigenlijk altijd het gevoel gehad dat ik net zo gevoelens kan hebben voor meisjes. Misschien dat ik het heb weggedrukt, ik weet het niet.
    Ik ga er eigenlijk ook niet veel over nadenken, maar ik ben wel eerlijk over dat ik het niet zeker weet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bisexual.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toch maar ik weet niet zeker gedaan, dat ik op mannen val weet ik zeker, maar het zou me niks verbazen ook eens verliefd te worden op een vrouw, kan ook wel interessant worden :'p


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Er staan hier veel 'geaardeheden' niet bij, eigenlijk. ^^ Asexual, demisexual, (which I am), pansexual, etc...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    Vorige status

    (...)
    Totaal: 79 stemmen

    _________________________________________


    Best interessant resultaat als je het mij vraagt.


    Ik denk dat als je eerder de "Ik weet het nog niet zeker" had toegevoegd daar meer stemmen zouden zijn.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Escritura schreef:
    Er staan hier veel 'geaardeheden' niet bij, eigenlijk. ^^ Asexual, demisexual, (which I am), pansexual, etc...

    Het gaat erom op welk geslacht je valt, niet hoe je op iemand valt. Aseksualiteit is wel een goeie, zet hem ertussen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 12:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is aseksualiteit eigenlijk?


    Queer zijn is gewoon alles

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het gaat erom op welk geslacht je valt, niet hoe je op iemand valt. Aseksualiteit is wel een goeie, zet hem ertussen.


    There are more genders than just male and female though, darling. Genderfluid, transgender, etc. ^^ Als het op 'sexualiteit' aankomt, is het allemaal veel wijder dan Straight, gay, bi. ^^ (Ik bedoel dit niet om moeilijk te doen, maar zo zie ik het gewoon. Zelf zou ik dus niet stemmen, want ik val alleen op iemand als ik een emotionele band heb.)

    But it's not surprising there's so many people who are bisexual or gay. First of all it's more acceptable now than it ever was, and secondly we can be ourselves on the internet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dooddoenervo schreef:
    Wat is aseksualiteit eigenlijk?


    Lack of sexual drive. Je kunt verliefd worden, je houdt van romantiek, maar je hebt geen behoefte aan sex.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahhh op die manier.


    Queer zijn is gewoon alles

    Escritura schreef:
    (...)

    There are more genders than just male and female though, darling. Genderfluid, transgender, etc. ^^ Als het op 'sexualiteit' aankomt, is het allemaal veel wijder dan Straight, gay, bi. ^^ (Ik bedoel dit niet om moeilijk te doen, maar zo zie ik het gewoon. Zelf zou ik dus niet stemmen, want ik val alleen op iemand als ik een emotionele band heb.)

    But it's not surprising there's so many people who are bisexual or gay. First of all it's more acceptable now than it ever was, and secondly we can be ourselves on the internet. ^^

    Dat klinkt voor mij alsof je op beide geslachten kunt vallen, zolang je maar een emotionele band hebt. Waardoor je dus gewoon onder biseksueel valt, in mijn ogen. Ik bedoel het niet gemeen en ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop dat je mijn standpunt snapt.

    En ja dat klopt. Quizlet is sowieso anders, omdat hier vooral de wat "andere" mensen op zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klinkt voor mij alsof je op beide geslachten kunt vallen, zolang je maar een emotionele band hebt. Waardoor je dus gewoon onder biseksueel valt, in mijn ogen. Ik bedoel het niet gemeen en ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop dat je mijn standpunt snapt.

    En ja dat klopt. Quizlet is sowieso anders, omdat hier vooral de wat "andere" mensen op zitten.


    I'm sorry, but that's one of my pet peeves, I guess?It really annoys me. I guess, in a way, I see where you're coming from. But bisexual's don't need to have an emotional bond.
    I guess I'm making things more difficult, huh? Really, I'm not saying you should change your poll at all. I think it's very interesting to see the results. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.