• Deze poll heb ik aangemaakt door de volgende quote uit dit topic.

    Ik denk niet dat heel veel mensen mij hiermee kunnen helpen omdat de meeste mensen hier denk ik niet bi of iets anders zijn

    Daardoor ben ik nieuwsgierig geworden naar de geaardheid van Quizlet en heb ik deze poll aangemaakt.

    Klik hier om naar de poll te gaan

    Ik heb me begrenst op hetero, zelfde geslacht en bi-seksueel, omdat ik anders bezig blijf met opties toevoegen. Als je bijvoorbeeld op karakter voelt, val je gewoon op beide geslachten.
    ______________________________________________

    Het resultaat na ongeveer 3 weken is toch wat anders dan ik had verwacht. Heel eerlijk gezegd had ik verwacht dat er mee anders georienteerde mensen op Quizlet zitten dan heteroseksuelen, but I was wrong as it seems.

    The results
    1. "Heteroseksueel" met 62.7% van alle stemmen.
    2. "Ik weet het niet zeker" met 16.7% van alle stemmen.
    3. "Biseksueel" met 15.9% van alle stemmen.
    4. "Homoseksueel" met 4.8% van alle stemmen.
    5. "Aseksueel" met 0.0% van alle stemmen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Im a proud bi-sexual.


    Bad decisions make good stories.

    Ehh, ik ben eigenlijk te jong om dat te kunnen weten, maar ik denk toch hetero. (':

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Ehh, ik ben eigenlijk te jong om dat te kunnen weten, maar ik denk toch hetero. (':

    Je kunt altijd nog experimenteren. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het resultaat na ongeveer 3 weken is toch wat anders dan ik had verwacht. Heel eerlijk gezegd had ik verwacht dat er mee anders georienteerde mensen op Quizlet zitten dan heteroseksuelen, but I was wrong as it seems.

    The results
    1. "Heteroseksueel" met 62.7% van alle stemmen.
    2. "Ik weet het niet zeker" met 16.7% van alle stemmen.
    3. "Biseksueel" met 15.9% van alle stemmen.
    4. "Homoseksueel" met 4.8% van alle stemmen.
    5. "Aseksueel" met 0.0% van alle stemmen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hé, je hebt ace toch nog toegevoegd. Awesome. ^^

    En idk, 62,7% hetero is om eerlijk te zijn al minder dan ik had verwacht. Met een landelijk percentage mensen dat zich identificeert als heteroseksueel van tussen de 80 en 90% (volgens het Sociaal Cultureel Planbureau, waarvan ik een rapport over homo- en biseksualiteit in Nederland aan het bestuderen ben voor maatschappijwetenschappen :'D ) lijkt Q ook met een derde niet-hetero al enorm kleurrijk.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 20:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hetero. Dat weet ik op vijftienjarige leeftijd heel zeker. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Heterooo-ooo. Ja, zeker weten. (:

    Square schreef:
    Hé, je hebt ace toch nog toegevoegd. Awesome. ^^

    En idk, 62,7% hetero is om eerlijk te zijn al minder dan ik had verwacht. Met een landelijk percentage mensen dat zich identificeert als heteroseksueel van tussen de 80 en 90% (volgens het Sociaal Cultureel Planbureau, waarvan ik een rapport over homo- en biseksualiteit in Nederland aan het bestuderen ben voor maatschappijwetenschappen :'D ) lijkt Q ook met een derde niet-hetero al enorm kleurrijk.
    True true, maar ik had toch echt meer verwacht. Juist omdat op Quizlet de wat andere mensen zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het resultaat na ongeveer 3 weken is toch wat anders dan ik had verwacht. Heel eerlijk gezegd had ik verwacht dat er mee anders georienteerde mensen op Quizlet zitten dan heteroseksuelen, but I was wrong as it seems.

    The results
    1. "Heteroseksueel" met 62.7% van alle stemmen.
    2. "Ik weet het niet zeker" met 16.7% van alle stemmen.
    3. "Biseksueel" met 15.9% van alle stemmen.
    4. "Homoseksueel" met 4.8% van alle stemmen.
    5. "Aseksueel" met 0.0% van alle stemmen.

    Goh, ik vind toch dat het aantal biseksuelen me wel wat verrast. :') Normaal heb je niet zoveel mensen op een forum die zichzelf bestempelen als biseksueel (of homoseksueel).


    Take me to wonderland

    Ik ben vrij zeker dat ik heteroseksueel ben, het idee dat ik een relatie zou hebben met een meisje lijkt écht niets voor mij. I like guys too much.

    RapunzeI schreef:
    100% hetero.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.