• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marshall schreef:
    (...)
    Eh, wat? Wat voor mailtje? :').


    Er zit een enorme procedure achter hoor, dat lijkt alleen niet zo als je m'n post leest. ;p Het is een uitwisselingsproject via mijn universiteit, waarbij er zes mensen worden geselecteerd die naar Japan mogen (natuurlijk zijn er ook andere landen mogelijk, waarnaar weer een ander aantal personen mogen gaan). De selectie is dan op basis van je motivatie, cijfers, planning, et cetera. En ik heb dus vanavond een mailtje gehad dat ik één van de geselecteerden ben. ^^
    Ik moet nog een officiële goedkeuring van de uni in Kyoto krijgen en dan is het helemaal 1000% zeker.
    En dan ga ik van maart 2015 tot juli 2015 naar Kyoto! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    VAKANTIE BITCHES!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Parachutes schreef:
    (...)

    Er zit een enorme procedure achter hoor, dat lijkt alleen niet zo als je m'n post leest. ;p Het is een uitwisselingsproject via mijn universiteit, waarbij er zes mensen worden geselecteerd die naar Japan mogen (natuurlijk zijn er ook andere landen mogelijk, waarnaar weer een ander aantal personen mogen gaan). De selectie is dan op basis van je motivatie, cijfers, planning, et cetera. En ik heb dus vanavond een mailtje gehad dat ik één van de geselecteerden ben. ^^
    Ik moet nog een officiële goedkeuring van de uni in Kyoto krijgen en dan is het helemaal 1000% zeker.
    En dan ga ik van maart 2015 tot juli 2015 naar Kyoto! *O*

    Wauw, gefeliciteerd, Dirkje!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Parachutes schreef:
    Mijn droom komt uit! Ongelofelijk awesome mailtje in m'n mailbox gehad daarnet, dat me verteld dat ik naar FUCKING JAPAN MAG VOOR EEN HALF JAAR IN 2015! Watch out, Kyoto, here I come! *O*

    TAKE ME WITH YOU!

    OT: Ugh, ik weet dat je nu D&D aan 't doen bent, maar kan je voor mij niet je mobiel mee nemen? .__.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zucht, slaapfeestje van m'n zusje. Alles leuk en aardig; maar ze zijn echt verdomd druk. En dat terwijl ze maar met totaal vijf meisjes zijn. Vannacht word echt een hell denk ik zo ._.

    FiIi schreef:
    VAKANTIE BITCHES!

    AWWHHYES!


    No growth of the heart is ever a waste

    En alles is weer lekker voor niks geweest.
    En ik hoop dat je je goed beseft dat jij mij even hard kwetst.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 23:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je kan niet verwachten dat het me niks doet als ik twee keer word afgewezen door de mensen die ik onder mijn beste vrienden rekende.


    Your make-up is terrible


    Dit zijn alleen de guidelines.

    Dat was sessie 1! 1 van de vele die nog gaan volgen. Ik ben er zo blij mee! het kostte wat tijd maar dan is het begin er.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 23:54 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ben het zat -.- Blergh -.- Hersens word moe dan kan ik ontsnappen door te slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Guinness schreef:


    Dit zijn alleen de guidelines.

    Dat was sessie 1! 1 van de vele die nog gaan volgen. Ik ben er zo blij mee! het kostte wat tijd maar dan is het begin er.

    Nice, nice! Zelf ontworpen of niet? En komt er kleur in of gaat het zwart/wit?

    OT: Cuz' I am.. I know that you think I'm crazy. There's a monster, inside of my head.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 23:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Nice, nice! Zelf ontworpen of niet? En komt er kleur in of gaat het zwart/wit?
    Ik wilde het zelf ontwerpen, maar de ontwerpen die ik maakte waren gewoon niet mooi genoeg vond ik. Dus heb ik het gewoon aan hem overgelaten, ik vertrouw die man blindelings xD. Hij word black en gray.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik háát deze week. Er zijn allemaal slechte dingen gebeurd en ik kan niet eens blij zijn dat ik eindelijk vakantie heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De hele tijd mijn mail checken om te kijken of ik het niet gedroomd heb of zo. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guinness schreef:
    (...)Ik wilde het zelf ontwerpen, maar de ontwerpen die ik maakte waren gewoon niet mooi genoeg vond ik. Dus heb ik het gewoon aan hem overgelaten, ik vertrouw die man blindelings xD. Hij word black en gray.

    Oh, nice. Is erg fijn om ook een goede band met je tatoeëerder te hebben, of ten minste dat je 'm kan vertrouwen. Cool. Ik vind black/gray-tattoo's altijd 't mooiste!

    Bash schreef:
    Ik háát deze week. Er zijn allemaal slechte dingen gebeurd en ik kan niet eens blij zijn dat ik eindelijk vakantie heb.

    Ik hoop dat het snel beter voor je wordt.

    OT: Ik ga zo slapen, want echt, ik begin trek te krijgen. En als ik trek krijg, kan ik niet slapen. Dus ik moet nu knockie voor ik honger krijg :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.