• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nu kunnen nog meer mensen de tering krijgen :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil ik op mijn bed gaan lezen, pas ik er niet meer bij... Dan ga ik me maar tussen mijn twee poezen in proppen xD


    Stenenlikker

    I regret everything a lot...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Gibbs schreef:
    Ugh, ik ga al sinds mei niet meer naar school omdat ik 1tiende punt tekort kom voor havo en niemand me daar wil hebben. En een geschikte MBo opleiding is er niet voor me, want ik wil professioneel accordeoniste worden en heb daarvoor t conservatorium nodig. Krijg ik een procesverbaal omdat ik niet naar school ga, terwijl ik nota bene wíl leren! Krijg me pa in augustus ook nog es een hartinfarct die hij net overleefd en herstellende van is. Is mijn zus geen deel meer van het gezin omdat ze mijn hele schooltoestand niet snapt een vanalles op social media zit te verspreiden waar nites van klopt en wat me ouders niet goed keurden. Ben ik kilo's aangekomen, is me ma er kapot van dat me zus er niet meer bijhoort. Verder zit ik hier een beetje thuis koos, want met het vroegere vriendengroepje merk ik wel dat het helemaal uit elkaar is. De enige vrienden die ik heb zijn internetvrienden. Verder komt dr bijna niemand in het café wat betekend dat we bijna geen geld hebben en ben ik niet aangenomen op het conservatorium hoewel ze me gelukkig wel graag in mei met de officiele toelatingsexamen willen terugzien.

    *sigh* ik wil gewoon een knuffel, en dan het liefst van iemand die naar me toekomt en me een knuffel geeft en zegt dat alles goedkomt en in wiens armen ik kan janken in plaats van me al de hele tijd groot te houden. :c


    I would hug the shit out of you if I could. :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil rondrennen, gillen en mijn haar uit mijn hoofd trekken om mezelf daarna onder de grond te begraven voor eeuwig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik wil rondrennen, gillen en mijn haar uit mijn hoofd trekken om mezelf daarna onder de grond te begraven voor eeuwig.


    Niet doen! Ik heb je nog nodig!!

    OT: MORGENNNN <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Godverdomme, deze dag is alweer verpest.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I would hug the shit out of you if I could. :C



    Thanks, that made me smile. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigil schreef:
    (...)

    Niet doen! Ik heb je nog nodig!!

    OT: MORGENNNN <3


    Ik kom wel uit de grond voor je verjaardag hoor.


    Your make-up is terrible

    Pft, ik kan het niet meer aan.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jezus, wat is dat lullig zeg. Blijkt dat ik toch niet kan, zeggen ze: 'Yes, nu kunnen we een horror film kijken.' En dat omdat ik gewoon niet tegen enge dingen kan. Nou, veel plezier. Hopelijk worden jullie opgegeten door geesten, of weet ik veel wat. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het zou heel fijn zijn als je dat bord voor je kop eens thuis zou laten liggen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Oh, ook dat nog. Heeft mijn moeder de hele kerstvakantie al vol gepland... Ik heb in totaal 3 dagen waar in ik zelf mag kiezen wat ik ga doen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    But I tried to be nice. I always try to be nice. (no_chears) Nee, weet je wat, fuck you, ik was aardig. Jij zat fout en ik geef je nu niet de voldoening me kwaad te krijgen of me te laten beweren dat het niets is vanwege een aangepraat schuldgevoel, terwijl jij lekker doorgaat met het reposten van andermans werk zonder te laten weten dat het niet van jou is. Er waren geen "hysterics" van mijn kant, dus grow up yourself, "girl".
    ... Hoewel ik dat natuurlijk niet op die manier zal zeggen. Soms zou ik echt willen dat ik wat beter was in ruzie maken. Dit soort mensen zijn het totaal niet waard dat ik zoveel moeite doe om vriendelijk te blijven. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soms denk ik dat een kat mijn vriendschap nog meer waardeert.


    Your make-up is terrible