• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze zeggen dat die shampoo niet prikt in de ogen...Hmm, het klopt. Het prikt inderdaad niet.
    Het brandt! (cat)
    Ik krijg mijn oog nog amper open en het blijft maar prikken terwijl ik het al verschillende keren heb uitgewassen.
    Vuile leugenaars. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    Ze zeggen dat die shampoo niet prikt in de ogen...Hmm, het klopt. Het prikt inderdaad niet.
    Het brandt! (cat)
    Ik krijg mijn oog nog amper open en het blijft maar prikken terwijl ik het al verschillende keren heb uitgewassen.
    Vuile leugenaars. (cat)


    Een handdoek ertegen drukken helpt altijd bij mij. Water zorgt er vaak voor dat het blijft schuimen. D:


    Your make-up is terrible

    Lucrezia schreef:
    Ze zeggen dat die shampoo niet prikt in de ogen...Hmm, het klopt. Het prikt inderdaad niet.
    Het brandt! (cat)
    Ik krijg mijn oog nog amper open en het blijft maar prikken terwijl ik het al verschillende keren heb uitgewassen.
    Vuile leugenaars. (cat)

    Maar je zei net dat het niet prikte, maar brandde ... :'D Maar veel, eh, succes ermee!

    OT: Fuuuuuck. Idiote spammer. Heel Facebook staat vol met je geflood. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben zo moe, alweer *zucht*


    'Darling, just hold on'

    No, I don't like this.


    Your make-up is terrible


    O ja, twee weken vakantie. Twee weken Skyrim spelen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik wilde dat ik je nu een knuffel kon geven. :c


    :)

    Ahww, wat ben je toch ook een schatje. ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wilde een SA schrijven van max 3000 woorden. Nu zit ik al bijna op de 4000 en dat is pas het begin en het einde. Oeps...


    Stenenlikker

    CIaflin schreef:
    Oke ik vraag me eigenlijk af waarom ik een woordenboek zit te lezen.

    Daar is niks mis mee hoor, Eminem deed dat ook altijd. Altijd goed om je woordenschat te vergroten/verbeteren, toch? :].

    OT: Omg, ik heb opeens zin in een schrijfwedstrijd. Wie gaat er snel een nieuwe openen? :'D Ik wil eraan meedoen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lucrezia schreef:
    Ze zeggen dat die shampoo niet prikt in de ogen...Hmm, het klopt. Het prikt inderdaad niet.
    Het brandt! (cat)
    Ik krijg mijn oog nog amper open en het blijft maar prikken terwijl ik het al verschillende keren heb uitgewassen.
    Vuile leugenaars. (cat)

    Ik weet nog toen ik klein was en dat er in de reclame van Ultra Doux werd gezegd dat het niet in de ogen prikte, dus ik wilde het proberen net zoals ze het in de reclame deden. Daar wreven ze het namelijk door hun ogen met een glimlach. Ik glimlachte niet toen ik het deed. (cat)

    OT: Oh my fucking God! Het is al twee maanden geleden dat ik mijn beste vriendin voor het laatst heb gezien, ik ga dat echt niet afzeggen om met jou naar Gent te crossen. -.-


    Take me to wonderland

    Ik begin het zat te worden dat mensen zeggen dat ze iets gaan doen en het dan gewoon niet doen. It pisses me off.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen teleurstellen is echt mijn enige specialiteit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik haat kerst zo erg. Ik haat het om onderdeel te zijn van een allesbehalve stereotype kerstgezin, zonder stereotype kerstcadeautjes en een stereotype kerstsfeer. En ik ben dan nog zo triest om mijn zelfgekochte cadeautjes in te gaan pakken. Verdomme, dit is zo triest. Ik haat kerst.


    Searching heavens for another earth

    Godverdomme, doe het nou eens!


    Quiet the mind, and the soul will speak.