• Ik had net al een vreselijk blije reactie in het LJH-topic en het otaku topic gepost, maar ik wilde toch even zelf een topic openen omdat ik zo ongelofelijk blij ben en dat met jullie wil delen! ;D

    Via mijn universiteit is het mogelijk om een semester ergens anders in de wereld te studeren, voor mijn studie vindt dat plaats in het tweede jaar. Nu weten de meeste mensen die mij hier op Q. een beetje kennen wel dat ik gek ben van Japan, dus ik was helemaal weg toen ik zag dat het mogelijk is om aan de universiteit van Kyoto te studeren.
    Er mogen daar echter maar zes mensen van de uni heen en dus moest ik o.a. een motivatiebrief, studieplanning, CV, en nog meer van dat soort documenten opsturen voor de selectie.

    En nu heb ik dus daarnet een mailtje ontvangen dat de universiteit mij heeft geselecteerd en in 2015 naar Kyoto mag! De universiteit van Kyoto moet dit nog officieel goedkeuren en dan is alles helemaal officieel officieel. ^^

    Kortom: mijn droom komt uit, ik ga zes maanden in Kyoto, Japan, studeren! Echt, ik kan niet blijer zijn dan dit en kan het tegelijk nog maar amper bevatten, haha.

    Om dit nog even nuttig te houden: biedt jullie universiteit of school ook zoiets aan en willen/zouden jullie ook aan zoiets willen deelnemen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat leuk! Ik ben echt blij voor je ^^
    Mag ik mee? :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Waaaaauw, wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd joh!


    Searching heavens for another earth

    DOE MIJ IN JE FREAKIN' KOFFER.
    Ik wil ook D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, zoek je mensen om in je koffer te stoppen? Want dan wil ik graag mee :Y)


    -

    Again; TAKE ME WITH YOU!
    En veel plezier daarzo. Do bring souvenirs! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Take me with you D:
    Maar dat is zo ontzettend gaaf! Gefeliciteerd! :'D
    Ik denk niet dat mijn toekomstige opleiding dat aanbied, maar ik weet wel dat er taalcursussen zijn naar Japan. Dat wil ik heel erg graag doen!


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Aah, wat gaaf! ^^
    Ik zit nog in het laatste jaar van het middelbaar, maar ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar de RUG in Groningen en daar wordt een paar maanden in het buitenland studeren ook erg aangemoedigd. Ik zou persoonlijk niet zo nodig naar Japan willen, maar een half jaar ergens anders in Europa lijkt me wel gaaf. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag het al, gefeliciteerd!
    Ik ben helaas een enorme huismus, maar Japan lijkt me wel een zeer gaf land.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 0:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is echt heel erg gaaf!
    Voor mijn studie moet ik in het derde jaar verplicht op stage in het buitenland, een Franstalig of Engelstalig land, ligt eraan welke taal ik kies en dat kan zijn bij een vertaalbureau of gaan studeren daar. Dat is voor een half jaar en in het vierde jaar kan ik weer in het buitenland op stage voor een half jaar, maar dan als beroepsstage dus bij een vertaalbureau (:


    Take risks and conquer your fears.

    Heel vet. :Y)
    Ik ga een semester naar Zweden, dus ik ben ook happy! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Super gaaf!! Mijn school heeft dat niet. Het 3e jaar van mijn opleiding is wel een stagejaar. Moet dan 20 weken in NL stage lopen en 20 weken in het buitenland. Ik hoop zelf dat ik mijn buitenlandstage in Nieuw-Zeeland kan doen.

    Super leuk voor je!
    Ik studeer nog nier, maar mijn beide zussen hebben in China gezeten voor hun stdie. Dus ik zou het. Leuk vinden om dat ook te doen als ik ga studeren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat leuk! Ik ga volgend schooljaar het tweede semester naar Londen om stage te lopen! Nog niet officieel maar heb al groen licht van school. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gaaf! Ik kan ook in 2015 (als ik alles haal) een halfjaar naar het buitenland, van Australië tot Amerika, maar dat duurt nog wel even dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik baal ervan dat ik echt zó veel mensen ontmoet met een school die dit aanbied. Bij ons kan dit dus niet, op geen enkele school waar ik tot nu toe op heb gezeten. Ja, je kan op wintersport naar Oostenrijk maar daar zit ik niet op te wachten. Ik zou wel naar Zuid-Afrika willen...

    Maar ik ben uiteraard ben ik wel ontzettend blij voor jou, want ik zou zelf ook uit me dak gaan als ik jou was.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 11:52 ]


    Chaos is a ladder.