• 8 jongens hebben op jonge leeftijd een erge misdaad / moord gepleegd waardoor ze in de gevangenis terecht zijn gekomen. Maar op deze afdeling zitten vrij weinig jongens, waardoor het soms wel eens erg kan escaleren, want de ene jongen is veels te verschillend met de andere en dat rekt vaak ruzies uit.
    Op deze afdeling worden ze bewaakt door de bewaarders, die meestal vrouwen zijn, omdat het met mannen wel eens verkeerd is afgelopen.
    Zal het ooit nog goed komen met deze acht jongens? Of vinden ze juist hun geluk in de gevangenis?



    Rollen:

    Jongens:

    Harry Edward Styles - Beelen.
    Louis William Tomlinson - Sk8erBoy.
    Liam James Payne - KiliOfDurin.
    Niall James Horan - Gereserveerd door Banned.
    Zayn Javadd Malik - Brashares.
    Lucas Joél Heathrow - HaIcyon.
    Jason "Jay" Santino Martínez - Kayal.
    -

    Vrouwen, bewaarders (zijn uiteraard dus ouder dan de jongens):

    Amelia 'Amy' Clara Williams - KiliOfDurin.
    Meriel Erin Scally - Gereserveerd door Adamo.
    Rosamunda 'Rosa' Carice van Vleschingen - Disnerd.
    Mikayla 'Mickey' Jasmine Lockheart - Sk8erBoy.
    -
    -

    Invullijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor misdaad je hebt gepleegd (alleen voor de jongens):
    Extra:


    Regels:

    - Graag wat actieve rpg'ers, niet mensen die zich inschrijven en na een tijdje niet meer reageren!
    - Reserveringen blijven 72 uur staan aka 3 dagen.
    - Minimaal rond de 175 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Sk8erBoy en Beelen openen de nieuwe topics.

    Deels gebaseerd op de geweldige serie Vrouwenvleugel.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geen kerst wonder...


    Bowties were never Cooler

    Volgens mij bloed dit jammer genoeg dood...


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Volgens mij bloed dit jammer genoeg dood...


    Tot mijn grote spijt denk ik dat ook...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Tot mijn grote spijt denk ik dat ook...

    D:


    That is a perfect copy of reality.

    Kunnen we anders niet zonder Zayn beginnen? Dat hij later altijd nog kan invallen als nieuwe gevangene ofzo?


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Kunnen we anders niet zonder Zayn beginnen? Dat hij later altijd nog kan invallen als nieuwe gevangene ofzo?


    Idk. Want dan valt dit rollentopic sowieso helemaal weg en dan is er nooit een Zayn. :')
    Maar ik kan wel even iemand gb'en of die Zayn wilt spelen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Ik heb 0,0 ervaring met RPG, omdat alles waaraan ik meedoe doodloopt of omdat ik, inmiddels 1 jaar of meer terug, telkens na mijn rol ingevuld te hebben terug moest trekken i.v.m. school en op zich heb ik zin en tijd, dus is er nog een rol voor een bewaarder open of liever niet? c: Ik snap dat het een nee is i.v.m. mijn onervarenheid. c:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 1:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Ik heb 0,0 ervaring met RPG, omdat alles waaraan ik meedoe doodloopt of omdat ik, inmiddels 1 jaar of meer terug, telkens na mijn rol ingevuld te hebben terug moest trekken i.v.m. school en op zich heb ik zin en tijd, dus is er nog een rol voor een bewaarder open of liever niet? c: Ik snap dat het een nee is i.v.m. mijn onervarenheid. c:


    Van mij mag je meedoen, Myke, eens moet de eerste keer zijn, hè. c: Ook al heb je het 1 jaar geleden ofzo gedaan, haha. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Van mij mag je meedoen, Myke, eens moet de eerste keer zijn, hè. c: Ook al heb je het 1 jaar geleden ofzo gedaan, haha. :')


    Cool! c: Ik post vanavond of morgen mijn rol, is dat goed? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Cool! c: Ik post vanavond of morgen mijn rol, is dat goed? c:


    Is helemaal perfect. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Party!


    Bowties were never Cooler

    Rol:
    Eén van de bewaarsters
    Volledige naam:
    Rosamunda 'Rosa' Carice van Vleschingen
    Leeftijd:
    29 jaar
    Innerlijk:
    Rosa is een integer persoon als je haar voor het eerst de hand schut, maar leer je haar wat beter kennen dan ontpopt ze zich tot een assertief, meelevend en bevlogen persoon. Dat schrikt soms af, omdat ze bevlogen is in godsdienst, ze ontzettend fel en meedogenloos kan overkomen en ze overal bovenop zit. Aan de andere kant staat Rosa’s deur altijd voor je open als er iets is, zelfs al ben je niet of nauwelijks bevriend met haar en ben je slechts een vage kennis. Ook doet ze veel aan vrijwilligerswerk en voor het goede doel en heeft er geen problemen mee om andermans vuile werk op te ruimen. Soms wordt er misbruik van gemaakt, maar Rosa’s half om halve overtuiging dat ze gelooft in het goede van de mens, zij het ietwat verbitterd, zorgt ervoor dat ze daar niet mee zit. Ze is niet creatief en ruimdenkend, maar kan andermans opvattingen over het algemeen goed opvatten en heeft er geen problemen mee als andere mensen wat anders denken of vinden dan zij. Ze is moeilijk om mee samen te werken, omdat ze nogal overheersend is. Ze wilt graag controle houden en haar angst om controle te verliezen en die haar soms fel doet maken, schrikt regelmatig mensen af. Ze is geletterd, geleerd en intelligent, maar ze besteed er weinig aandacht aan; ze vindt godsdienst, goede doelen, vrijwilligerswerk, haar werk, goede boeken, naaien en breien belangrijker dan uit haar hersens te halen wat erin zit, dit toch grote ergernis van haar ongelovige moeder en dat heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ze een niet heel erg sterke en diepe band met elkaar hebben. Al met al is ze een gecompliceerd figuur met haar ups en downs en perfecties en imperfecties.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Bijna niemand weet dat ze Rosamunda heet, en ze wordt dan ook altijd Rosa genoemd. Ze woont al haar hele leven lang in Engeland. Rosa heeft de naam van haar moeder, Van Vleschingen, aangenamen nadat haar vader een levenslange gevangenisstraf kreeg als vonnis voor zijn verkrachting en moord op drie jongen vrouwen. Ze heette eerst De Duikelaar van Dam, maar uit schaamte en haar voor haar vader en zijn daad wou zijn nooit meer gelinkt worden aan de man die heel het land had geshockeerd. Rosa en haar moeder hebben regelmatig contact, maar geen sterke band. Ze is verbitterd en vastbesloten om als bewaarster de gevangenen op hun neus te drukken wat hun zonden zijn, wat de gevolgen zijn en te laten zwelgen in schuldgevoel zolang zij bewaarster is. Ze is een vroom christen en gelooft dat het de taak van de mensheid, of in ieder geval die van haar, is om zonderaars te laten boeten in de vorm van herkenning en schuldgevoel, alleen dan was er nog een kansje dat Onze Lieve Heer hen zou toelaten tot de Hemel. Ze beweert in het goede van de mens te geloven, maar haar bitter maakt haar soms blind en ze gaat soms erg ver in de boetedoening....


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als je wel iemand anders voor Liam kan vinden wil ik ook Zayn wel invullen als dat alles makkelijker maakt...


    Bowties were never Cooler

    Goed dan. Ik ga het probere, hier Zayn zijn. Ik doe aan zoveel RPG's -waarvan heel veel al dood aan het lopen zijn :')-, maar goed. Ik vul 'm zo in!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.