• 8 jongens hebben op jonge leeftijd een erge misdaad / moord gepleegd waardoor ze in de gevangenis terecht zijn gekomen. Maar op deze afdeling zitten vrij weinig jongens, waardoor het soms wel eens erg kan escaleren, want de ene jongen is veels te verschillend met de andere en dat rekt vaak ruzies uit.
    Op deze afdeling worden ze bewaakt door de bewaarders, die meestal vrouwen zijn, omdat het met mannen wel eens verkeerd is afgelopen.
    Zal het ooit nog goed komen met deze acht jongens? Of vinden ze juist hun geluk in de gevangenis?



    Rollen:

    Jongens:

    Harry Edward Styles - Beelen.
    Louis William Tomlinson - Sk8erBoy.
    Liam James Payne - KiliOfDurin.
    Niall James Horan - Gereserveerd door Banned.
    Zayn Javadd Malik - Brashares.
    Lucas Joél Heathrow - HaIcyon.
    Jason "Jay" Santino Martínez - Kayal.
    -

    Vrouwen, bewaarders (zijn uiteraard dus ouder dan de jongens):

    Amelia 'Amy' Clara Williams - KiliOfDurin.
    Meriel Erin Scally - Gereserveerd door Adamo.
    Rosamunda 'Rosa' Carice van Vleschingen - Disnerd.
    Mikayla 'Mickey' Jasmine Lockheart - Sk8erBoy.
    -
    -

    Invullijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor misdaad je hebt gepleegd (alleen voor de jongens):
    Extra:


    Regels:

    - Graag wat actieve rpg'ers, niet mensen die zich inschrijven en na een tijdje niet meer reageren!
    - Reserveringen blijven 72 uur staan aka 3 dagen.
    - Minimaal rond de 175 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Sk8erBoy en Beelen openen de nieuwe topics.

    Deels gebaseerd op de geweldige serie Vrouwenvleugel.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yay! Party!!!


    Bowties were never Cooler

    Brashares schreef:
    Goed dan. Ik ga het probere, hier Zayn zijn. Ik doe aan zoveel RPG's -waarvan heel veel al dood aan het lopen zijn :')-, maar goed. Ik vul 'm zo in!


    YES ILY. Je bent m'n reddende engeltje, Mirrie. c:
    Hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: My love
    Volledige naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 20 (12-01-1993)
    Innerlijk: Zayn is een gevoelige, lieve jongen. Hij wordt vaak als stoer en mysterieus gezien, maar eigenlijk is hij dat helemaal niet. Zo nu en dan heeft hij ook zijn gekke momenten. Omdat hij best wel eens onzeker kan zijn is hij redelijk ijdel. Om deze eigenschap staat hij onder velen bekend. Voor zijn vrienden zal hij altijd klaarstaan. Als zij in de problemen zitten of gewoon even iemand nodig hebben, zal hij er voor hen zijn. Als hij zelf verdrietig is zal hij het zeker niet opkroppen. Eén van zijn beste vrienden zal hij het zeker wel vertellen. Gelukkig is hij niet zo vaak echt verdrietig. Wat hij wel regelmatig is, is chagrijnig. Vooral 's ochtends vroeg. Wanneer Zayn in een chagrijnige bui is, kun je maar beter even uit zijn buurt blijven.
    Uiterlijk:


    Wat voor misdaad je hebt gepleegd: Zayn had een vriendin. Toen hij haar op een dag met een andere jongen zag praten -ze stonden wel héél dichtbij elkaar-, werd hij ontzettend jaloers. Zó jaloers, dat hij dacht: "Ik moet van die gozer afkomen! Ze is van mij, en alleen van mij." Zo gezegd, zo gedaan. Zayn heeft de jongen vermoord.
    Extra: Zayn rookt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zit alles nu vol? (yeah)


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Zit alles nu vol? (yeah)


    Jups. c:
    Alleen Naomi wilde nog even een vrouw aanmaken, dusss. Nog heel even geduld, hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Okay


    Bowties were never Cooler

    Ik ben al onderweg. Sorry voor het oponthoud.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler




    Rol:
    Bewaker.
    Volledige naam:
    Mikayla 'Mickey' Jasmine Lockheart.
    Leeftijd:
    23 jaar, 31 Oktober.
    Innerlijk:
    Mikayla mag er misschien uitzien als iemand die geen vlieg kwaad doet, maar schijn bedriegt. Vroeger misschien niet, want dan was het ook echt een popje qua karakter en viel daardoor bij haar familie een beetje buiten de boot, ondanks ze haar altijd bleven steunen, maar de dood van haar beste vriend heeft dat allemaal veranderd. Het is een aantal maanden geleden, maar Mikayla heeft nooit de tijd gehad om het te verwerken, omdat ze bezig was met zichzelf te veranderen. Het popje verdween langzaam, omdat ze wist dat mensen haar daar op konden gaan pakken, ze dan helemaal in kon storten. Mikayla is een meisje geworden, die geen uitdaging meer uit de weg gaat, zint op wraak. Een hele andere kant, die eerst nooit, of zelden, naar voren kwam. Het meisje is langzaam koelbloedig geworden, trainen op de eerste plaats gezet en haar ballet aan de kant gezet. Haar fantasieën en dromen laten varen, om het werk van haar beste vriend over te nemen, zoals hij altijd heeft gewild. Ze wilt dat hij trots is op haar, ondanks ze nu toch de belofte heeft gebroken, om nooit in de voetsporen te treden met dezelfde functie als haar beste vriend. Ze is een harde werker, iemand die je goed in de gaten moet houden, omdat je anders diep in de problemen terecht kan komen, maar nog altijd het schattige over zich heen heeft. Dat laatste komt niet altijd goed van pas, maar komt meestal naar voren bij vrienden, want dan is ze wel altijd een vrolijk iemand, ondanks het meisje aan de rand van instorten staat. Daarbij wil ze er voor haar dierbare zijn.
    Uiterlijk:
    Mikayla doet haar bijnaam niet bijzonder veel eer aan: Mickey heeft op het eerst gezicht witblonde lokken die in natuurlijke val tot haar onderrug komen. Deze passen vrij mooi bij haar lelieblanke huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleinere lengte, van slechts 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet heel mager, iets dat te zien is aan haar rondingen. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de veelkleurende irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen.
    Extra:
    Mikayla was tot een korte tijd nog iemand, die druk bezig was met het trainen om een danser te worden. Ze was iemand die altijd heel duidelijk was geweest, want wilde niet in de voetsporen van haar broer en moeder treden, ondanks het onschuldige meisje het wel in haar mars had. Pas het moment dat haar beste vriend overleed tijdens zijn werk, heeft het meisje het roer omgegooid, is gestopt met dansen, had besloten om toch in de voetsporen van de drie mensen te treden voor gerechtigheid, wraak. De fijne kneepjes van het vak kende ze al, had ze vanaf kleins af aan al meegekregen en met allemaal bekende is het niet moeilijk om snel je plek te vinden, dingen onder de knie te krijgen.
    Verder is Mikayla voor een tijdje ingetrokken bij haar vier jaar oudere broer door omstandigheden. Deze werkt ook bij Mickey, maar wel een andere functie.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 18:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Topic 1.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    Topic 1.


    Hij linkt naar jouw history. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brashares schreef:
    (...)

    Hij linkt naar jouw history. :')


    Echt? Oh, dat faalt. xp


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik wil wel een bewaakster nemen als dat nog mag?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    ik wil wel een bewaakster nemen als dat nog mag?


    Ja hoor. In principe wilde we er 6, maar omdat we dan alvast konden beginnen nu. :3
    Van mij mag je er nog eentje aanmaken. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Ja hoor. In principe wilde we er 6, maar omdat we dan alvast konden beginnen nu. :3
    Van mij mag je er nog eentje aanmaken. ^^


    Oki dan maak ik haar nog even wat is de minimum leeftijd?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins