• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit wordt een vreselijk saaie Kerstmis. Stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers op iedereen die wél Kerstmis gaan vieren. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een erge film D: Gewoon dat einde :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb zin in Home Alone. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bash schreef:
    (...)

    Moet je dan niet elke maand naar de ortho voor controle?


    M'n beugel is er al heel lang uit, ik heb alleen achter m'n tanden zo'n draadje en daar is gewoon wat mis mee.

    OT: Ik heb zo'n honger, god, moet nog meer dan een uur wachten. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn broer is jarig met kerst, en wie mag alle boodschappen doen?! Goed geraden, ik dus :((. Hmpf.


    I dress to kill, but tastefully

    Jdhfksdfjskd morgen EINDELIJK weer LotR kijken C:


    Caution first, always.

    Misschien dat als ik wat meer zelfvertrouwen kreeg, ik niet zo vreselijk jaloers zou zijn >.<


    i put the fun in funeral

    Oropher schreef:
    Jdhfksdfjskd morgen EINDELIJK weer LotR kijken C:


    Ik heb LotR zó vaak gezien dat ik alles kan meepraten, maar ik kan nog steeds zitten janken om de dood van Boromir en me compleet dood schrikken van de Nazgûl. Ik hou van LotR!


    I dress to kill, but tastefully

    Op Q komen na een rotte morgen en allerlei lieve berichtjes in je GB vinden is echt de beste ding ooit. :'D


    -

    Hou op Nikki, maak je niet zo druk om die dingen. D:


    Your make-up is terrible

    Ego much. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Dit wordt een vreselijk saaie Kerstmis. Stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers op iedereen die wél Kerstmis gaan vieren. :p

    Geen zorgen, die van mij word ook saai. Dan hebben we samen een saaie kerst ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yee kerst vieren in een huis zonder kerstversieringen.. Waarom vieren we het niet gewoon bij mama o-o..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Marshall schreef:
    (...)
    Geen zorgen, die van mij word ook saai. Dan hebben we samen een saaie kerst ^^


    Jeuj! *high five*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •