• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gollem vrolijkt mijn humeur weer op. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Óh, fijn, altijd leuk om te horen dat jullie nog stééds niet kunnen doen en dat ik nog stééds doodga en dat jullie nog stééds voor een raadsel staan. Geweldige dokters zijn jullie, echt. Jullie mogen echt trots zijn op jullie loon waar je geen ene fuck voor moet doen blijkbaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Óh, fijn, altijd leuk om te horen dat jullie nog stééds niet kunnen doen en dat ik nog stééds doodga en dat jullie nog stééds voor een raadsel staan. Geweldige dokters zijn jullie, echt. Jullie mogen echt trots zijn op jullie loon waar je geen ene fuck voor moet doen blijkbaar.
    Dit ken ik heel erg... meis blijven vechten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ow gosh waar waren mijn wenkbrauwen? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Symmetry schreef:
    (...)
    Thanks. xd En ja, in de avond. Tenzij het een natte boel wordt.

    Ik ben er al v.a. 16:00. Hoop echt dat 't weer een béétje meevalt, haha. Misschien tot morgen dan. :v

    -

    Laat mij morgen a.u.b. enigszins droog doorkomen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    God, volgens mij voel ik dat draadje van m'n beugel door m'n tandvlees heen en nee, het zit niet meer goed. Dat zat het in september al niet meer, maar ik ben gewoon te eigenwijs om niet terug naar de ortho te gaan. Straks is er iets erg. Meh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    God, volgens mij voel ik dat draadje van m'n beugel door m'n tandvlees heen en nee, het zit niet meer goed. Dat zat het in september al niet meer, maar ik ben gewoon te eigenwijs om niet terug naar de ortho te gaan. Straks is er iets erg. Meh.


    Moet je dan niet elke maand naar de ortho voor controle?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zolang ik er met je over praat of je aanhoor is alles prima, maar als ik zeg dat ik het niet aan wil horen omdat ik er gestrest van raak ga je kortaf doen. Great, dat helpt.


    Your make-up is terrible

    Wacht.. je wilt dit vakantie dat LAN shitje doen... Ik heb deze vakantie wel genoeg gereisd D:
    Nope nope nope dat word hem niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zo lekker mn bedje in ^^ ben echt naar de Kl%$#%


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fine, thanks. Bedankt dat je zo over me denkt. Laat me echt veel beter voelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, kutlaptop. Ik wil echt snel een nieuwe ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh mijn God, wat? Hoe is het nu al twaalf uur? Daarnet was het nog half tien. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg yeah arrow komt weer op tv in Januari -feestje-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hoop dat de rest van de vakantie leuker wordt, anders zou ik net zo goed naar school kunnen gaan.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered