• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Worst holiday ever.
    Altijd zo'n fijn gevoel als mensen totaal geen vertrouwen in je hebben of denken dat je toch niet kan verbeteren.
    En je wilt niet weten hoe kwetsend het is, als je niet eens kan zeggen waarom je mij als een vriend beschouwde.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 13:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Had ik vandaag ook maar wat te doen.


    Your make-up is terrible

    Stop met Quizletten en maak die PWS af, aardappel


    Caution first, always.

    Jeetje mina. Ben ongeveer om half 4 gaan slapen en ben om half 2 wakker geworden :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Great, nu ga je me ook nog eens ontwijken terwijl ik eindelijk een dag thuis ben deze week.


    Your make-up is terrible

    Waarom maakt dit liedje me aan het huilen?
    Ik heb gisteren al een huilbui gehad.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haat! Haat! Haat! (no_chears)
    Ik wil niet van die meneer les gaan krijgen, ik wil mijn oude docent gewoon behouden! :C meh, zo geen zin. Maar soms moet je opofferingen maken om het hogerop te halen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Poor Yolanda D:

    OT: Brrr... dat smaakt vies.


    Some people are art and do art at the same time

    Zodra de hond achter de piano schuilt zijn mensen aan het klooien met rotjes.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wow, ik heb al honderd mensen op Quizlet een zalig kerstfeest gewenst. Wat leuk. :)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Great, nog meer beschuldigingen. Ik stop er wel gewoon helemaal mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Why? Nu kan ik alleen maar huilen.


    -

    I want to say so much, but ugh. I'll keep my mouth shut.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeuy. Leuke dag zeg *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word zo blij van kerst ^^


    they come, they go