• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is me gelukt om de kronieken van de onderwereld op me e-reader te krijgen, en ben begonnen met lezen. Tot nu toe erg enthousiast! Thanks nikki voor t sturen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damn mijn inbox is doodgespamt... morgen alles maar eens doornemen.

    Ik krijg Crossed maar niet uitgelezen, en ik heb nog zeker twintig andere boeken die in mijn kast staan te springen om gelezen te worden.


    Searching heavens for another earth

    Draculea schreef:
    Damn mijn inbox is doodgespamt... morgen alles maar eens doornemen.

    Wow, jij bent ook echt best lang niet meer online geweest.. Dan verbaasd het me niks :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn problemen liggen in de kloof tussen herkennen en weten hoe je het moet oplossen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Marshall schreef:
    (...)
    Wow, jij bent ook echt best lang niet meer online geweest.. Dan verbaasd het me niks :"D

    Klopt ja. Ik dacht; laat ik maar weer eens online komen. (:

    Yeah, this feels really great. Not.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 1:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wou dat ik in de Middeleeuwen leefde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Draculea schreef:
    (...)
    Klopt ja. Ik dacht; laat ik maar weer eens online komen. (:

    Haha, gezellig! ;D

    OT: Omg, ik ga zo maar 's slapen. Morgen m'n broertje jarig. ._. Of nou ja, eigenlijk vandaag maar goed..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik wist niet dat je het RPG'en met mij zo niet leuk vond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben echt totaal niet moe. Ik ben nu waarschijnlijk wakkerder dan ik de hele dag was. Shiiiit, dat komt echt niet goed wanneer ik binnenkort vroeg naar bed moet en vroeg moet opstaan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom zou je ook naar me luisteren.


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt niet dat mijn haar geknipt wordt. (cat)
    Mijn haar is heilig, wanneer gaan mensen dat nu eens eindelijk inzien?
    Je mag er hoogstens eens aankomen, aan friemelen, vlechten als je dat wilt...Alles, maar niet knippen, daar heb ik altijd zo'n hekel aan. (cat)
    Elke centimeter die er af gaat is te veel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Help ik waai weg


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Buh. I want to write shit, but I don't have time XD. So yea, gotta have fun time during holiday first and then write.


    No growth of the heart is ever a waste