• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Top Miley! Echt top! Natuurlijk zit de wereld te wachten op een videoclip waarin jij masturbeert! Echt hoor. Petje af!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:


    Top Miley! Echt top! Natuurlijk zit de wereld te wachten op een videoclip waarin jij masturbeert! Echt hoor. Petje af!

    Tell me more about that.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CIaflin schreef:


    Top Miley! Echt top! Natuurlijk zit de wereld te wachten op een videoclip waarin jij masturbeert! Echt hoor. Petje af!

    Whut? o.o
    She is gone crazy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vuelie schreef:
    (...)
    Tell me more about that.


    Alsjeblieft. Klik


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *Slaat hoofd op tafel*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb mijn nagels te kort geknipt. Aw. (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nu lekker de film 21 jumpstreet kijken met mama :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Biiiijjjjnaaa klaar met mijn PWS e.e


    Caution first, always.

    Uhg ik heb hoofdpijn


    I dress to kill, but tastefully

    Zin in vanavond :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    You're really good at letting me hate myself.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heu. Doe niet zo gemeen. Ik heb wél een sociaal leven. Ik heb Quizlet en What's App. Hehe. ;$


    :)

    Blijf nou een keer van Q als je bezig bent >:l


    Caution first, always.

    Oh my god. I suddenly felt noxious by those words. ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zit niet zo van die nutteloze bullshit erdoor heen te lullen als ik wanhopig mijn mobiel opwaardeer! En dan krijg ik de schuld dat jullie met kutoplossingen komen waar ik niks mee kan, en dat jullie de hele dag al saggerijnig zijn. :((