• Hellooo

    Ik had hier nog helemaal geen topic van gezien of gevonden dus heb er zelf eentje gemaakt sorry als ie wel bestaat

    Ik vroeg me af of hier mensen iets gedaan hebben voor SR13 en wat dan^^? Wat vinden jullie eigenlijk van zo'n actie?
    De mannen mogen over een uur ongeveer er uit en ik vind dat ze het super hebben gedaan! Zelf heb ik slechts wat smsjes gestuurd, maar volgend jaar staan ze voor mij dichterbij (Haarlem) en dan ga ik zeker langs!

    X


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Meh, ik weet het nog niet. Op zich een mooi idee, maar ik vind de drukte eromheen niks. Zonde om geld aan te geven, want het meeste komt toch niet bij waar het voor opgehaald wordt.


    Your make-up is terrible

    Onze school (inclusief ik ^^) heeft van alles gedaan. Bij elkaar hebben we 5873,- opgehaald :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mwah ik heb er niet zoveel mee. Ik erger me vooral aan de mensen die goede doelen anders ook nooit wat kunnen schelen maar nu heilig gaan doen. En ik betwijfel ook zeer of het inderdaad op de juiste plek komt. Mooi initiatief, natuurlijk maar of het die kindjes met diarree ook echt gaat helpen?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een liedje aangevraagd en wat smsjes gestuurd. Voor de rest niets, want het is gewoon te ver weg. Al vind ik het wel jammer dat het zometeen is afgelopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb met vrienden een spookhuis gemaakt, waarmee we €325,37 opgehaald hadden.
    In totaal heeft onze school bijna €21.000 opgehaald :3

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    Ik heb met vrienden een spookhuis gemaakt, waarmee we €325,37 opgehaald hadden.
    In totaal heeft onze school bijna €21.000 opgehaald :3


    Haha dat klinkt best wel cool!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Rowling schreef:
    Mwah ik heb er niet zoveel mee. Ik erger me vooral aan de mensen die goede doelen anders ook nooit wat kunnen schelen maar nu heilig gaan doen. En ik betwijfel ook zeer of het inderdaad op de juiste plek komt. Mooi initiatief, natuurlijk maar of het die kindjes met diarree ook echt gaat helpen?


    Dat snap ik echt, mensen die nooit wat geven maar dan bij zoiets schijnheilig doen kan ik zo slecht tegen, vaak geven mensen om zichzelf goed te voelen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Haha dat klinkt best wel cool!

    Het was ook best wel heel leuk, haha.
    Ik had mezelf echt helemaal geschminkt als skelet en de moeder van mijn beste vriendin heeft kostuums gemaakt.
    Er waren kei veel mensen aan het gillen enzo, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Het was ook best wel heel leuk, haha.
    Ik had mezelf echt helemaal geschminkt als skelet en de moeder van mijn beste vriendin heeft kostuums gemaakt.
    Er waren kei veel mensen aan het gillen enzo, haha.


    Haha geniaal! Lijkt me echt leuk om zoiets een keer te doen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Rowling schreef:
    Mwah ik heb er niet zoveel mee. Ik erger me vooral aan de mensen die goede doelen anders ook nooit wat kunnen schelen maar nu heilig gaan doen. En ik betwijfel ook zeer of het inderdaad op de juiste plek komt. Mooi initiatief, natuurlijk maar of het die kindjes met diarree ook echt gaat helpen?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb niet veel met Serious Request en ik vind 't een behoorlijk narcistisch gebeuren: 'kijk ons nu eens goede doelen steunen!' Maar ondertussen negeer je de deurbel als iemand met een collectebus langs komt, steek je geen poot uit om je plastic te scheiden om zo de wereld een beetje beter te maken, last je geen vleesloze dag in of eet 'ns een keer scharrel of biologisch, koop je nooit eens de straatkrant etc. maar dán weer wel, hé? Ja, tuurlijk, bah. Het gedachtegoed is mooi, maar hoe een groot deel van de mensen reageren vind ik afschuwelijk.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:36 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een smsje gestuurd.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Meh, ik weet het nog niet. Op zich een mooi idee, maar ik vind de drukte eromheen niks. Zonde om geld aan te geven, want het meeste komt toch niet bij waar het voor opgehaald wordt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Disnerd schreef:
    Ik heb. Iet veel met Serious Request en ik vindt een behoorlijk narcistisch gebeuren: 'kijk ons nu eens goede doelen steunen!' Maar ondertussen negeer je de deurbel als iemand met een collectebus langs komt, steek je geen poot uit om je plastic te scheiden om zo de wereld een beetje beter te maken, last je geen vleesloze dag in of eet 'ns een keer scharrel of biologisch, koop je nooit eens de straatkrant etc. maar dán weer wel, hé? Ja, tuurlijk, bah. Het gedachtegoed is mooi, maar hoe een groot deel van de mensen reageren vind ik afschuwelijk.


    Ik ben het hier best wel erg mee eens.


    26 - 02 - '16

    Disnerd schreef:
    Ik heb niet veel met Serious Request en ik vindt een behoorlijk narcistisch gebeuren: 'kijk ons nu eens goede doelen steunen!' Maar ondertussen negeer je de deurbel als iemand met een collectebus langs komt, steek je geen poot uit om je plastic te scheiden om zo de wereld een beetje beter te maken, last je geen vleesloze dag in of eet 'ns een keer scharrel of biologisch, koop je nooit eens de straatkrant etc. maar dán weer wel, hé? Ja, tuurlijk, bah. Het gedachtegoed is mooi, maar hoe een groot deel van de mensen reageren vind ik afschuwelijk.

    Hier ben ik het in mindere mate mee eens. Het komt voor mij echt over dat mensen gewoon hun ego willen oppoetsen aan het einde van het jaar en van "goede" karma willen genieten. Natuurlijk zijn er mensen die aan alle/heel veel goeie doelen geven (en dus ook aan deze), maar ik durf te beweren dat het overgrote deel niet meer dan 2 of 3 doelen gesteund heeft in heel 2013. Daarbij zal het grootste gedeelte van dit geld gewoon verdwijnen in de zakken van Westerse mensen.

    Toen ik laatst keek op de live stream in Kenia zag ik dat ze een wedstrijd deden om zoveel mogelijk brood (of iets in die richting) naar binnen te werken en daarbij dronken ze Cola die er niet meer heel fris uitzag. Alsof je daar geen diarree van krijgt :'D

    Verder snap ik ook niet waarom mensen in godsnaam voor het Glazen Huis willen staan en al helemaal niet als het regend. Wil je zo graag op TV? Heb je zo erg aandacht nodig? I don't get it!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.