• Ik heb 5 weken geleden oorbellen laten schieten - voor de 2e keer - en ik heb geen pijn, geen korstjes helemaal niets. Maar ik wil voor morgen omdat het dan eerste kerstdag is andere oorbellen indoen. Is het erg als ik ze een week eerder uit doe? Is er iemand die hier verstand van heeft. :Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Als ik jou was zou ik het niet doen....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eh.. Ik heb ze een jaar geleden laten schieten en heb nog steeds dezelfde in :'D
    Ach, ik denk niet dat het kwaad kan :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Heb je ze gewoon in je oorlel?


    'The best way to predict the future is to create it'.


    De volledige genezing van een pas geschoten oorgaatje duurt minstens zes weken. Na deze periode mogen ook andere oorbellen gedragen worden. Let wel : beter een week langer wachten om te wisselen dan te vroeg uitdoen. Als de oorbel te vroeg uitgedaan wordt is het gaatje nog niet genezen en bij de eerstvolgende wissel zal dat gaatje terug gekwetst worden binnenin zodat infectiegevaar vrij reëel is.


    bron: http://www.verlindenbvba.be/TipsAdvies.aspx


    The night is dark and full of terrors.

    Kan geen kwaad denk ik? Ik heb mijn zweerknopjes toen ook met vijf weken ofzo er al uitgehaald, mijn zus geloof ik al met 3 weken en zij heeft er ook nooit problemen mee gehad haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nee ik zou het niet doen. Een vriendin van me had ze ook ongeveer anderhalve week voordat het officieel mocht eruit gehaald toen ze net oorbellen had laten schieten, maar toch werd het alsnog dik en rood. Het is niet echt aan te raden, maar het verschilt ook per persoon. Maar je "wond" is nog niet helemaal genezen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Combattant schreef:
    Heb je ze gewoon in je oorlel?

    Ja haha


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Nee, niet doen.


    26 - 02 - '16

    Ik had mijn eerste gaatjes toen ik 16 was en had na een maand andere in. Als het maar geen hangers of zware oorbellen zijn en je moet ze even ontsmetten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Persoonlijk zou ik het niet doen, kan er alleszins niets gebeuren (:
    Maar jij moet weten of je het risico wilt nemen.


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    ik heb er slechte ervaring mee,,, dus ik raad het af..
    maar t is jou keuze


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Authentic schreef:
    (...)
    Ja haha


    Oh nice, ik heb vorige week een helix laten piercen :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nou als ze niet te zwaar zijn en je ze ontsmet en daarna gewoon je andere terug insteekt zie ik geen probleem hoor. Vooral omdat je zegt dat ze niet echt pijn doen ofzo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ikzelf wachte mijn beide keren netjes af (oude waren dichtgegroeid, opnieuw geschoten) omdat ik een angsthaas ben, maar ik ken mensen die ze al na 1-3 weken eruithaalden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er geen ervaringen mee, maar nu ik de reacties lees raad ik je het af.


    Some people are art and do art at the same time