• Ik ben bezig met een drastische herwerking van een van mijn verhalen en ben daarbij dus op zoek naar een goede cover (:
    Mijn verhaal draait een beetje rond weerwolven, dus ik zou graag wolven in het plaatje hebben. Liefst een witte wolf, want die zijn gewoon awesome :p
    Verder moet er nog een meisje zijn, van rond de 18 jaar. Ik heb niet echt een specifiek iemand in gedachten, maar het liefst een beetje iemand met een dappere/stoere blik. Je kent het wel, zo'n blik op oneindig (;
    Er mag ook een jongen bij, aangezien het ook wel om romantiek draait, maar dat hoeft niet als het te vol wordt.
    Als achtergrond had ik graag iets mysterieus. Bijvoorbeeld een grijzig plaatje van een grote stad of een donker, verlaten bos,... En als laatste heb ik graag de titel erop, maar niet mijn username. De titel is: Vana isil.

    Degene die de cover heeft gemaakt die ik gebruik, krijgt 4 credits (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wow, de nieuwe zijn ook echt super!!! Wordt een moeilijke keuze!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga het ook maar proberen, ik maak nog niet zo lang covers, dus verwacht niet iets heel groots.

    Hier is ie dan;



    Ik ben er zelf niet blij mee, maar omdat ik er toch nog een tijdje aan heb gezeten laat ik hem toch maar zien.

    Orenda schreef:
    Hier is ie dan;



    Ik ben er zelf niet blij mee, maar omdat ik er toch nog een tijdje aan heb gezeten laat ik hem toch maar zien.

    Ik vind hem echt heel gaaf!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...)
    Ik vind hem echt heel gaaf!


    Bedankt. (:

    Ik weet niet of je al gekozen hebt maar ik zou het wel willen proberen. Alleen ik denk niet dat ik tegen de covers op kan die al geplaats zijn, wauw gewoon! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Morgen is het moment, morgen zal ik de moeilijke beslissing moeten maken.
    Tenzij er nog mensen zijn die tegen dinsdag pas hun cover af krijgen of zo, maar die moeten dan maar eens gillen, dan zal ik daar rekening mee houden. ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hmmm, ik probeer die van mij nog even te verbeteren. Ben er niet helemaal blij mee ):

    Hier zijn ze:

    1.



    2.



    3.



    4.



    Hope you like it!

    De beslissing is gevallen!
    Ik kies voor de cover van inflamarae.
    Ook de andere covers zijn echt zeer mooi, echt waar. Wou dat ik zoiets kon ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    De beslissing is gevallen!
    Ik kies voor de cover van inflamarae.
    Ook de andere covers zijn echt zeer mooi, echt waar. Wou dat ik zoiets kon ;)



    Gefeliciteerd!

    Hmm, ik zou wel eens willen weten hoe je dat soort covers maakt.