• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    There is nothing more badass than being yourself

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    16 - 09 - '17

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    silenttears, bedankt voor alles ^^ ik lief jou!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    Nerveus bedankt voor alle gezellige en grappige momenten dit jaar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor iedereen op Q; Happy new year^^
    Voor de leden van het One Direction foto/gif topic; Ik zal jullie missen, veel plezier met zijn allen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lieve Brooke, ook al ben je. Iet meer op Quizlet en gaat jou een waanzinnige toekomst tegemoet na je opname, ik wil je alsnog in gedachte bedanken voor de conversaties waar ik enorm veel plezier aan heb beleefd. Ik baal ervan dat ik alsmaar vergat te antwoorden op je PB's en GB's en toen ik weer online was, je al hier weg was. Stom van mij, maar het leven gaat door en ik hoop dat het je goed zal vergaan. Liefs, Myke

    Lieve Sofie, bedankt dat je me hebt laten ervaren dat samenwerken heel prima gaat en zelfs online heel goed. Bedankt dat je mij nu bijna 2 jaar geleden hebt opgevangen en we nu bijna 2 jaar later nog steeds contact hebben. Bedankt voor er gewoon zijn, de leuke gesprekken, het samenwerkingsverband en je enthousiasme als persoon. c: Liefs, Myke (Sofie alias Amon)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Nerveus bedankt voor alle gezellige en grappige momenten dit jaar.


    Aww, dankjewel lieve dooddoener! (H)

    Jij ook bedankt voor alle steun, gezellige en leuke momenten! Dat 2014 net zo'n goed jaar mag worden en onze vriendschap nog verder mag groeien!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    I'm happy dat ik je heb leren kennen; Raccoon, you're amazing! I love you buddy (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aan alle moderators, bèta-readers en bemiddelaars:
    Bedankt dat jullie elke dag weer meehelpen aan Quizlet, of het nou is door ervoor te zorgen dat iedereen de regels naleeft, mensen te helpen met hun stories of een luisterend oor te bieden aan mensen die in een ruzie zitten. Ik vind dat jullie wel een applausje verdienen, wat jullie eigenlijk veel te weinig krijgen.

    Oh, en ook bedankt aan de columnisten die steeds weer voor leuke columns zorgen! Ook jullie verdienen wel wat vaker een pluimpje. c;

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor Tine, Tinee, dat het in 2014 beter mag gaan dan in 2013.
    Voor Jolijn, SPECS, bedankt dat je steeds zo irritant gelukkig bent. We vullen mekaar precies aan. Bright and shiny en dark and twisted. ^^
    Voor Marie, Histoire, omdat je er altijd voor me geweest bent.
    Voor Tara, Capaldi, we hebben misschien amper gesproken het voorbije jaar maar ik hou nog steeds van jou c:
    En voor iedereen hier op Q; Dat 2014 een leuk en goed jaar mag worden.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:52 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vuelie schreef:
    Aan alle moderators, bèta-readers en bemiddelaars:
    Bedankt dat jullie elke dag weer meehelpen aan Quizlet, of het nou is door ervoor te zorgen dat iedereen de regels naleeft, mensen te helpen met hun stories of een luisterend oor te bieden aan mensen die in een ruzie zitten. Ik vind dat jullie wel een applausje verdienen, wat jullie eigenlijk veel te weinig krijgen.

    Oh, en ook bedankt aan de columnisten die steeds weer voor leuke columns zorgen! Ook jullie verdienen wel wat vaker een pluimpje. c;


    Hear, hear. Dit. Er wordt veel gezeikt, maar ondertussen doet de crew wel veel.
    Verder heb ik niet eens persoonlijke berichten meer. Behalve dan dat ik graag iedereen wil bedanken voor de Kerstgroeten.
    Oh, Reina voor de gezellige roleplay met zijn allen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Voor Melissa – Liesje –,
    bedankt voor alles. En alles is niet te omvatten,
    toch omvat wat jij doet meer. Mercikes, echt waar.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:

    Jaimes, thank you for being you (wedding)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf