• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, en alle medewerkers en verslaafden van het Kletscafe, jullie zijn geweldig (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aan Fren, bedankt voor dit geweldige jaar. Ik houd van je.

    Aan Lieke, bedankt voor nog een jaartje vol vriendschap. Bedankt om mijn mede Larryfangirl te zijn. Ik houd van je.

    Aan alle mensen van het One Direction topic, het Awesome topic en het Kletscafé, jullie zijn geweldig!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    For that one person that at least still gave me a chance. Thank you.

    En voor de rest van Q: Moge 2014 eens zo awesome worden als 2013 (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:

    Yasuo, sweetie, I love you so. Thanks for being there for me and 2014 is going to be epic!
    And Bradgar, ik ben zo blij dat ik jou dit jaar heb leren/mogen kennen. Beter laat dan nooit. I love you baby-cake en dat 2014 maar een mooi jaar voor je wordt.
    Nikolaevna, omdat je mijn bitchzus bent.
    Ifangirl, omdat je de grappigste p.i.m.p. ever bent.
    Child, je hebt een zwaar, moeilijk jaar achter de rug en ik vind het knap van je dat je altijd nog jezelf durft te zijn in deze moeilijke periode(s). De meesten durven dit niet. Blijf altijd jezelf, want je bent een lief meisje. En ik vond het zo leuk/grappig om erachter te komen dat jij ook zo'n enorme pinknoob als ik ben! 8D.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 22:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, en ook even wat persoonlijke wensen voor wat mensen uit mijn vriendenlijst (sorry, niet iedereen, anders wordt het echt te veel :x ):

    Aan Dooddoenervo omdat ik hoop dat hij in 2014 nog steeds de aardigste (en enige) Dooddoener van heel Quizlet blijft,
    Aan Sofie (Amaretto) opdat ze volgend jaar niet te veel zondigt aan de amaretto,
    Aan Suuz (Ancore) omdat ik haar veel succes wens met Rick,
    Aan Eef (Arendelle), want ze is een geweldige meid die ik het allerbeste wens,
    Aan Aline (Cage) omdat ik haar echt graag beter wil leren kennen,
    Aan Sarah (Eleven), Marthe (Fullmetal), Melissa (Vacilando) en de andere awesome mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, opdat ze niet te veel (of juist wel) zullen spammen in het awesome topic dat een stuk minder awesome zonder hen zou zijn,
    Aan Kim (Snowmn), want ik vind het echt knap van haar dat ze de Daily Prophet leidt en omdat ze gewoon geweldig is,
    Aan Inge (Square) omdat ze de glimlach op mijn gezicht kan toveren met haar geweldige schrijfsels en ik haar veel succes wens met haar stories,
    Aan Gail (Jingle) omdat ze een schat van een meid is en ik hoop dat ze in 2014 nog meer zin heeft in mijn gastenboek volspammen,
    Aan Sylvie (Syliam) omdat ik wil dat ze volgend jaar opnieuw op nummer een staat op mijn lijst van liefste mensen op Quizlet,
    Aan Leah (Latier) omdat ze een heel intelligent iemand is en ik haar veel succes met alles wens
    En aan Fanny (FiIi), aangezien ze altijd voor me klaarstaat en ik wil dat ze dat volgend jaar weer doet.

    En natuurlijk aan iedereen, omdat jullie een geweldig 2014 verdienen en ik hoop dat het ook zo wordt!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Oh, en ook even wat persoonlijke wensen voor wat mensen uit mijn vriendenlijst (sorry, niet iedereen, anders wordt het echt te veel :x ):

    Aan Dooddoenervo omdat ik hoop dat hij in 2014 nog steeds de aardigste (en enige) Dooddoener van heel Quizlet blijft,
    Aan Sofie (Amaretto) opdat ze volgend jaar niet te veel zondigt aan de amaretto,
    Aan Suuz (Ancore) omdat ik haar veel succes wens met Rick,
    Aan Eef (Arendelle), want ze is een geweldige meid die ik het allerbeste wens,
    Aan Aline (Cage) omdat ik haar echt graag beter wil leren kennen,
    Aan Sarah (Eleven), Marthe (Fullmetal), Melissa (Vacilando) en de andere awesome mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, opdat ze niet te veel (of juist wel) zullen spammen in het awesome topic dat een stuk minder awesome zonder hen zou zijn,
    Aan Kim (Snowmn), want ik vind het echt knap van haar dat ze de Daily Prophet leidt en omdat ze gewoon geweldig is,
    Aan Inge (Square) omdat ze de glimlach op mijn gezicht kan toveren met haar geweldige schrijfsels en ik haar veel succes wens met haar stories,
    Aan Gail (Jingle) omdat ze een schat van een meid is en ik hoop dat ze in 2014 nog meer zin heeft in mijn gastenboek volspammen,
    Aan Sylvie (Syliam) omdat ik wil dat ze volgend jaar opnieuw op nummer een staat op mijn lijst van liefste mensen op Quizlet,
    Aan Leah (Latier) omdat ze een heel intelligent iemand is en ik haar veel succes met alles wens.
    En aan Fanny (FiIi), aangezien ze altijd voor me klaarstaat en ik wil dat ze dat volgend jaar weer doet.

    En natuurlijk aan iedereen, omdat jullie een geweldig 2014 verdienen en ik hoop dat het ook zo wordt!
    Nou, Lotta, ik had wel verwacht erin te staan (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)Nou, Lotta, ik had wel verwacht erin te staan (joehoe)

    Maar je staat niet in mijn vriendenlijst ... (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    Maar je staat niet in mijn vriendenlijst ... (no_chears)
    Daar hoef ik toch niet in te staan om een goede vriend te zijn? (no_chears)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ook, Lotta. :')

    Hahaha kidding hoor, maar ik wens je wel het allerbeste in 2014.

    En Jacco, Jaimy, Suuz, Nori, Rick, Evelien, Sylvie, Manon, Naomi, jullie wens ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in 2014. Dat het maar een mooi jaar worden mag vol belevenissen en geluk. I love you all. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaymes schreef:
    (...)Daar hoef ik toch niet in te staan om een goede vriend te zijn? (no_chears)

    Nee, maar ik heb alleen de mensen uit m'n vriendenlijst genomen. (bloos)
    En oké, oké dan. Aan Jacco (Jaymes) omdat hij slechte humor heeft veel stemmen verdient bij de Q-ship van het jaar als mannelijke helft van Jaico. Nu tevreden? :W

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gibbs schreef:
    Ik ook, Lotta. :')

    Hahaha kidding hoor, maar ik wens je wel het allerbeste in 2014.

    En Jacco, Jaimy, Suuz, Nori, Rick, Evelien, Sylvie, Manon, Naomi, jullie wens ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in 2014. Dat het maar een mooi jaar worden mag vol belevenissen en geluk. I love you all. <3

    En aan Yolanda (Gibbs) omdat ze de beste panda ever is. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Én, omdat ik het niet kan laten;
          Aan Mirte – Neverland – omdat je geweldig bent, omdat je uniek bent en omdat ... Daniel.
          Aan Evelien – Arendelle – omdat je lief en begripvol en gepassioneerd – nu niet dubbel gaan denken – bent.
          Aan Jaimes, van wie ik de naam niet weet en te lui ben om het op te zoeken – omdat we ongeveer al onze fandoms delen. Fan van Bastille? Ja? Nee?
          Aan Lieke – Beelen – omdat ik Frenneke schattig vind klinken.
          Aan mijn tegenspelers in elke RPG waaraan ik mijn hart verloor – omdat jullie stuk voor stuk schitterden.
          Aan het Awesome-topic – omdat jullie geweldig en absurd zijn.
          En dan toch nog – Marleen – omdat ik je nog steeds een beetje mis.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aan Sarah - Eleven - hopelijk op nog een jaartje vol gefangirl over David Tennant!
    Aan Melissa - Vacilando - omdat je een geweldige meid bent en ik alles bij je kwijt kan. Op nog een jaartje erbij!
    Aan Gabriële - Caramour - op nog een fantastisch jaar vol gefangirl over Koentje en Gieltje!
    Aan het One Direction foto/gif topic - jullie zijn stuk voor stuk allemaal fantastisch en ik ben zo ontzettend blij dat ik jullie ken.
    Aan het Awesome Topic - jullie, of de meeste van jullie, waren toch echt mijn eerste goede vrienden hier op Q en daar ben ik jullie nog steeds dankbaar voor. Hopelijk gaat het nieuwe jaar nog steeds zo geweldig blijven als dat het altijd is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vuelie schreef:
    Oh, en ook even wat persoonlijke wensen voor wat mensen uit mijn vriendenlijst (sorry, niet iedereen, anders wordt het echt te veel :x ):

    Aan Dooddoenervo omdat ik hoop dat hij in 2014 nog steeds de aardigste (en enige) Dooddoener van heel Quizlet blijft,
    Aan Sofie (Amaretto) opdat ze volgend jaar niet te veel zondigt aan de amaretto,
    Aan Suuz (Ancore) omdat ik haar veel succes wens met Rick,
    Aan Eef (Arendelle), want ze is een geweldige meid die ik het allerbeste wens,
    Aan Aline (Cage) omdat ik haar echt graag beter wil leren kennen,
    Aan Sarah (Eleven), Marthe (Fullmetal), Melissa (Vacilando) en de andere awesome mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, opdat ze niet te veel (of juist wel) zullen spammen in het awesome topic dat een stuk minder awesome zonder hen zou zijn,
    Aan Kim (Snowmn), want ik vind het echt knap van haar dat ze de Daily Prophet leidt en omdat ze gewoon geweldig is,
    Aan Inge (Square) omdat ze de glimlach op mijn gezicht kan toveren met haar geweldige schrijfsels en ik haar veel succes wens met haar stories,
    Aan Gail (Jingle) omdat ze een schat van een meid is en ik hoop dat ze in 2014 nog meer zin heeft in mijn gastenboek volspammen,
    Aan Sylvie (Syliam) omdat ik wil dat ze volgend jaar opnieuw op nummer een staat op mijn lijst van liefste mensen op Quizlet,
    Aan Leah (Latier) omdat ze een heel intelligent iemand is en ik haar veel succes met alles wens
    En aan Fanny (FiIi), aangezien ze altijd voor me klaarstaat en ik wil dat ze dat volgend jaar weer doet.

    En natuurlijk aan iedereen, omdat jullie een geweldig 2014 verdienen en ik hoop dat het ook zo wordt!


    Nawh, Lotta, da's lief!
    Ik hoop dat ik in 2014 nog meer met je kan praten.
    Maar laten we niet rond de pot draaien, ik ben misschien de aardigste maar zeker niet de enigste Dooddoener.
    Hij is al heel lang mijn vriend. Eigenlijk mijn eerste Q vriend dus bedankt Dooddoener!


    Queer zijn is gewoon alles

    NiaIIHoran schreef:
    Voor iedereen op Q; Happy new year^^
    Voor de leden van het One Direction foto/gif topic; Ik zal jullie missen, veel plezier met zijn allen.


    <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.