• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fijne feestdagen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Bedankt aan de mensen die mijn naam hier hebben vermeld, jullie zijn lieverdjes!

    Ik wil toch even graag Gail (Jingle) apart bedanken voor alle leuke momenten die ik in het afgelopen jaar met haar beleefd hebt, ze is echt als een jongere zus voor me.
    Aan Rani (Tomliinson), Evi (Navi), Samantha (EIias), Yolanda (Gibbs) en Femke (BrokenCircle), jullie ook bedankt voor alle leuke momenten van het afgelopen jaar!
    Aan Lotta (Vuelie), bedankt voor het luisterend oor dat je steeds aanbiedt.
    Aan Jacco (Jaymes) en Jarne (Dooddoenervo), wat is Q nou zonder jullie? Haha xp


    16 - 09 - '17

    Even mijn topics, kom ik later hier terug, hehe.


    Danmarks Dynamite.

    Syliam schreef:
    Bedankt aan de mensen die mijn naam hier hebben vermeld, jullie zijn lieverdjes!

    Ik wil toch even graag Gail (Jingle) apart bedanken voor alle leuke momenten die ik in het afgelopen jaar met haar beleefd hebt, ze is echt als een jongere zus voor me.
    Aan Rani (Tomliinson), Evi (Navi), Samantha (EIias), Yolanda (Gibbs) en Femke (BrokenCircle), jullie ook bedankt voor alle leuke momenten van het afgelopen jaar!
    Aan Lotta (Vuelie), bedankt voor het luisterend oor dat je steeds aanbiedt.
    Aan Jacco (Jaymes) en Jarne (Dooddoenervo), wat is Q nou zonder jullie? Haha xp
    Yey (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    In dit jaar heb ik een paar geweldige mensen ontmoet op Quizlet. Er zijn een paar die ik langer ken en zelfs één of twee waar ik een tijdje geen contact mee heb gehad.

    Bradgar, Explosions, Holmcaster, Paynator, LoviesA

    Bedankt voor de glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:59 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Voor iedere quizletter een dikke kus en moge 2014 een goed jaar worden (:

    Aan Sophie (Jolene), omdat ik onze gesprekken echt heel erg mis ;(
    Aan Saar (Raccoon), omdat je mijn naamgenootje bent :Y)
    Aan Michelle (Aragog), omdat ik stiekem Sven en Marylinn mis en jou ook.
    Aan Melissa (Vacilando), omdat ik ons uber-geweldige spel mis :')
    Aan Jaimy (Jaimy), omdat ik je werkelijk overal tegenkom en ik je stiekem geweldig vind :') (En omdat ik net merk dat je Ian Somerhalder op je profiel hebt staan o.o)
    Aan Lotta (Vuelie), omdat ik ook jou overal tegenkom en ik jou evenals Jaimy stiekem geweldig vind.
    Aan mijn aapjes:
    Aan Lisanne (perfectnarry), omdat je mijn allerliefste vriendinnetje bent. (flower)
    Aan Amparo (Inamabilis), omdat je zo sterk bent geweest de laatste jaren en ik altijd op je heb kunnen rekenen <3
    Aan Maartje (Mindoro), omdat je fantastische fantasieën hebt. :Y) (Maximiliano, whoop whoop)
    Aan Chinouk (Mono), nou ja gewoon omdat je een geweldige meid bent. Douglas Booth -> Taylor Lautner ->Liam Hemsworth -> Josh Hutcherson -> Wie nog meer ? ^^
    Aan Jessica (Jessiiicaa), omdat ik Luca en Noëmi nog steeds het geweldigste koppel ever vind.
    Aan Elisa (Theodora), die tot mijn schrik niet meer actief is o.o -> omdat ze een geweldige RP'er is en ik de twee tweelingen, Christina en Aaron en Christina en Rafaël nooit meer ga vergeten <3
    En dan tenslotte,
    Aan Maia (Nikolaevna), omdat je een grote steun voor me bent geweest dit jaar en ik hoop dat ik je volgend jaar nog vaker kan spreken dan dat ik nu doe en natuurlijk omdat je mijn RPG maatje bent. (: (Evan ^^)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aan Sofie - xSoofje - Voor alle mooie dagen en keren dat ik alles aan je kwijt kon en we over de leukste jongens fangirlde! I love you! <3
    Aan Lieke - Beelen - Omdat je er altijd voor me bent en je enorm fan bent van Koen! Giel is je gegund! (;
    Aan Joëlle - LarryStylin - Ook al ben je bijna niet meer online, ik spreek je dagelijks en daar ben ik je dankbaar voor! <3
    Aan Chayenne - Chayyyxxx - Mijn twin, voor alle leuke momenten die we dit jaar hebben beleefd!
    Aan Julie - Gafford - Bedankt voor de leuke, vermakelijke - jongens - gesprekken!
    Aan Aline - Cage - Omdat ik Fries met je kan praten en je enorm aardig bent!
    Aan Simone - Juanando - Voor alles, elke dag opnieuw!
    Aan Mariska - Mariszcka - Ook al praten we niet meer zoveel, toch bedankt voor alles dit jaar!
    Aan Alice - Nellas - Jij ook bedankt voor alles!

    Happy new year! <3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:45 ]


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Omdat ik iets zou schrijven voor hun:
    Het One Direction foto / gif topic jullie zijn extraondinHarry, brilLiam, fabuLouis, phenomiNiall and amaZayn!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:15 ]


    16 - 09 - '17

    Aan de geweldige twins Marlijn en Aniek q]Starckey[/q] & q]Beelen/" title="Bekijk het profiel van Karev[/q, omdat het gewoon twee hele lieve meiden zijn, die net jarig zijn geweest. c:
    Aan Lieke, Berna, Noek, Marie en Crystal q]Beelen" rel="/includes/card.php?login=Karev[/q, omdat het gewoon twee hele lieve meiden zijn, die net jarig zijn geweest. c:
    Aan Lieke, Berna, Noek, Marie en Crystal q]Beelen" rel="nofollow" class="profile_link">Karev[/q, omdat het gewoon twee hele lieve meiden zijn, die net jarig zijn geweest. c:
    Aan Lieke, Berna, Noek, Marie en Crystal q]Beelen, Hybris, Hybra, Daddario & q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
    Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger/" title="Bekijk het profiel van Begin[/q, for always making me smile. (: Liekie & Noekie, my crazy pervs.
    Aan Melissa q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
    Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger" rel="/includes/card.php?login=Begin[/q, for always making me smile. (: Liekie & Noekie, my crazy pervs.
    Aan Melissa q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
    Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger" rel="nofollow" class="profile_link">Begin[/q, for always making me smile. (: Liekie & Noekie, my crazy pervs.
    Aan Melissa q]Vacilando[/q en Lieke -ja, ik noem je nog een keer-, omdat jullie geweldige Larry shippers zijn en heel lief. c:
    Aan Anouk, Gabs en Aline q]Weisberger, Boilesen & q]Tomliinson/" title="Bekijk het profiel van Cage[/q, omdat jullie altijd voor mij klaar staan. En ook Gab noem ik nog een keer, because you're a lovely, and strong person.
    En aan Rani en Sylvie q]Tomliinson" rel="/includes/card.php?login=Cage[/q, omdat jullie altijd voor mij klaar staan. En ook Gab noem ik nog een keer, because you're a lovely, and strong person.
    En aan Rani en Sylvie q]Tomliinson" rel="nofollow" class="profile_link">Cage[/q, omdat jullie altijd voor mij klaar staan. En ook Gab noem ik nog een keer, because you're a lovely, and strong person.
    En aan Rani en Sylvie q]Tomliinson & [q]Syliam[/q, omdat jullie gewoon hele leuke, geweldige mensen zijn. c:
    En ook aan Ness q]NiaIlHoran[/q, omdat je awesome bent. c:

    En natuurlijk alle Quizlet-users. c:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:51 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Daarbij wil ik niet Gabe (Boilesen) vergeten, die ik heb leren kennen via het One Direction foto/giftopic en die de tijd die ik daar zowel wel als niet was, mij altijd een hart onder de riem stak en mij nooit vergat, hoe lang ik er ook niet was. Ik heb gelachen en gepraat met haar, van serieuze zaken tot melige onderwerpen, alles kon. Dank je wel, ook al spreek ik je nauwelijks meer, maar dank je wel voor die momenten op Quizlet. Liefs, Myke


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aan Berna - Hybris - omdat je nu al ruim zes jaar mijn beste vriendinnetje bent en ik werkelijk niet zonder je kan. Jij bent een van de lichtpuntjes in mijn leven, Bern.<'3 I love you!
    Aan Miriam - Brashares - omdat je een erg lief meisje bent en ik erg goed en leuk met je kan praten <'3 Thank you for that.
    Aan Gabriëla - Boilesen - omdat je erg lief bent en jij ervoor hebt gezorgd dat ik allemaal andere lieverds ken. Ik ben je dankbaar daarvoor! <'3
    Aan Noek - Hybra - omdat jij mijn Noekerd bent en mijn spam-maatje :3 I love you! <'3
    Aan Lieke - Beelen - omdat je hartstikke lief bent en van Nederlandse series houdt en je gewoon net zoals alle anderen een deel bent geworden van mijn leven <'3
    Aan Melissa - Vacilando - omdat wij zijn verwikkeld in een porstrijd en ik je erg aardig vind <'3
    Aan Lotta - Vuelie - omdat ik je nog beter wil leren kennen en je ook een Potterhead bent <'3
    Aan Gabriële - Caramour - omdat ik het leuk vind om met een Fries meisje te praten, ghehe, en je erg aardig bent <'3
    Aan Marlijn - Starckey - omdat ik je erg lief vind en ik je bijnaam leuk vind. Lijntjee <'3
    Aan Rani - Tomliinson - omdat jij mij opbeurt wanneer nodig en je erg lief bent <'3
    Aan iedereen van het One Direction foto / gif topic, omdat jullie allemaal geweldig zijn!

    Het spreekt voor zich dat ik van al deze meisjes houd, stuk voor stuk. <'3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:45 ]

    Ik wil iedereen bedanken dat ze mij hebben vermaakt met hun topics, berichten en gifs. Hopelijk zijn jullie volgend jaar weer net zo hilarisch en hysterisch als dit jaar.
    Child; Ik wil jou een heel fijn jaar toewensen en hopelijk gaat het leven bergopwaarts met weinig dalen. (:
    De andere mensen wens ik persoonlijk wel een gelukkig nieuwjaar. :v


    "Well, well. Look who we've got here!"

    GreaterGood schreef:
    Voor iedereen op Quizlet: Fijne feestdagen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Berna (Hybris), Lieke (Beelen), Miriam (Brashares), Anouk (Weisberger), Gabriëla (Boilesen), Melissa (Vacilando), Marlijn (Starckey), Noek (Hybra), Marie (Daddario), Aline (Cage), Rani (Tomliinson), Sylvie (Syliam)
    Charlotte (Chayn), Annelieke (Pandah), Eva (ZWOELZWIJN1D), Ness (NiaIIHoran) en Stijn (Stijntje), bedankt voor de geweldige tijden hier op Quizlet. Jullie maken alles nóg een tikkeltje leuker en weten een brede lach op mijn gezicht tevoorschijn te toveren. Het voelt echt alsof ik jullie al jaren ken, dat is ook de reden dat ik me zo bij jullie thuis voel. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig & lief en ik houd zo veel van jullie.
    Verder ben ik heel erg blij om mezelf te kunnen verklaren als 1/16 van Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai. Bedankt alle meiden van het One Direction Foto/Gif Topic voor de fantastische gesprekken!
    Als Ness dit leest; ik ben er voor je, onthoudt dat. Je mag altijd naar me toe komen, I love you.
    Nogmaals, in het speciaal Stijn, mede-Potterhead en mijn geweldige, fantastische, snel-stukgaande, freaky, gekke kloon. Love you! Bovendien ben je jarig vandaag. (:
    En natuurlijk de moderators, bemiddelaars, bèta-readers en administrators; jullie hebben het weer super gedaan dit jaar, echt iets om trots op te zijn.
    Aan iedereen een heel erg gelukkig 2014 gewenst!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 14:23 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Voor iedere Quizletter een gezond en liefdevol 2014!

    En speciaal nog voor een aantal lieve Quizletmensjes;

    Aan Animus (Saartje): Omdat jij mijn kleine aapje bent, je bent er altijd voor me geweest en ik zal er ook altijd voor jou zijn <3
    Aan Mindoro (Maartje): Omdat jij mijn gekke RPG maatje bent (Steefje) en altijd open staat voor wat dan ook.
    Aan Jaimy (Jaimy): Omdat ik en Rae jou en John missen <3
    Aan Mono (Chinouk): Omdat je geweldig schrijft en een schatje bent!
    En als laatst mijn twee beste vriendinnetjes: Drugsforsale (Dewi) en RockThisShit (Elia), Jullie zijn mijn twee beste vriendinnetjes en ook wel bekend als de bende van ellende en de schooiers. Jullie betekenen heel veel voor me en ik hou van jullie <3

    <33


    The duty of youth, is to challenge corruption.