• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vuelie schreef:
    Oh, en ook even wat persoonlijke wensen voor wat mensen uit mijn vriendenlijst (sorry, niet iedereen, anders wordt het echt te veel :x ):

    Aan Dooddoenervo omdat ik hoop dat hij in 2014 nog steeds de aardigste (en enige) Dooddoener van heel Quizlet blijft,
    Aan Sofie (Amaretto) opdat ze volgend jaar niet te veel zondigt aan de amaretto,
    Aan Suuz (Ancore) omdat ik haar veel succes wens met Rick,
    Aan Eef (Arendelle), want ze is een geweldige meid die ik het allerbeste wens,
    Aan Aline (Cage) omdat ik haar echt graag beter wil leren kennen,
    Aan Sarah (Eleven), Marthe (Fullmetal), Melissa (Vacilando) en de andere awesome mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, opdat ze niet te veel (of juist wel) zullen spammen in het awesome topic dat een stuk minder awesome zonder hen zou zijn,
    Aan Kim (Snowmn), want ik vind het echt knap van haar dat ze de Daily Prophet leidt en omdat ze gewoon geweldig is,
    Aan Inge (Square) omdat ze de glimlach op mijn gezicht kan toveren met haar geweldige schrijfsels en ik haar veel succes wens met haar stories,
    Aan Gail (Jingle) omdat ze een schat van een meid is en ik hoop dat ze in 2014 nog meer zin heeft in mijn gastenboek volspammen,
    Aan Sylvie (Syliam) omdat ik wil dat ze volgend jaar opnieuw op nummer een staat op mijn lijst van liefste mensen op Quizlet,
    Aan Leah (Latier) omdat ze een heel intelligent iemand is en ik haar veel succes met alles wens
    En aan Fanny (FiIi), aangezien ze altijd voor me klaarstaat en ik wil dat ze dat volgend jaar weer doet.

    En natuurlijk aan iedereen, omdat jullie een geweldig 2014 verdienen en ik hoop dat het ook zo wordt!


    Ik had op z'n minst verwacht dat er iets zou staan over onze gemeenschappelijke liefde voor de Nederlandse taal. (cat)
    Grapje, hoor. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aan Alysha (Arichibi) Voor die geweldige gesprekken die ik het afgelopen jaar (en daarvoor) met je heb gehad, ook al zijn we sinds een paar maanden naar fb verhuist. Laten we volgend jaar nog lekker doorgaan! En nee, zoals het er nu naar uitziet zal ik nooit van mijn obsessie voor Lhgwl afkomen :') Zonder jou zou Iegwiel de Rus trouwens ook niet bestaan hebben en dat zou jammer zijn geweest, zoveel lol om het creëren van dat personage.
    Aan Laura (Draculea) omdat jij tot nu toe de enigste bent met ongeveer dezelfde muziek smaak en vele andere gedeelde interesses en dat vind ik gewoon geweldig. Erg jammer dat je de laatste tijd niet meer online bent geweest, hopelijk komt daar volgend jaar verandering in.
    Aan alle mensen van het awesome topic, jullie zijn geweldig! Zonder jullie was ik waarschijnlijk nooit zo verslaafd aan Q geweest als ik nu ben, iets wat ik helemaal niet erg vind, misschien mijn school en ouders wel.
    Aan alle andere mensen op Q wens ik een gelukkig 2014!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:37 ]


    Stenenlikker

    Lieke (Beelen) Mir (Brashares) Gabsie (Biolesen) Aline (Cage) Crystal (Begin) Sylvie (Syliam) Sam (Elias) Al deze mensies hebben me al een vet leuke tijd gegeven hier op Quizlet. Stuk voor stuk zie ik jullie allemaal even graag en jullie maken me steeds weer blij als ik in één van de topics kom waar jullie in behoren. Het is altijd fijn om met jullie te praten, maakt niet uit hoe dom het onderwerp wel niet mag zijn. Ik zie jullie graag Girls! Onthoud dat!
    In het bijzonder wil ik nog Lieke bedanken voor de lange tijd dat ik haar ken en ook al mag zij het al vergeten zijn, ik heb dat zeker niet. Ik vind nog steeds ontzettend tof dat je die poster had opgestuurd, wat al een tijd geleden is natuurlijk, maar ik blijf het toch koesteren ^^
    Gabs jou wil ik zeker bedanken voor de tijd die wij hebben door gebracht ook al zat er een kleine pitstop tussen (: Jij blijft toch zeker een speciaal iemand waar ik alles tegen kan vertellen als ik me slecht voel en dat is natuurlijk ook zo bij jou. Jij weet dat je alles tegen me kan vertellen! Ik kan jou verzekeren dat mijn spammers nog zeker niet voorbij zijn en dat ik in het volgende jaar weer lekker door ga (:
    En dan wil ik mijn Belgische maatje bedanken, Sylvie. We kennen elkaar dan nog niet heel lang, maar in die korte tijd die we al hebben meegemaakt heb ik er geen enkel moment spijt van gehad. Met jou kan ik nog steeds lachen en onze peptalks over jou felbegeerde man, je weet wel over wie ik het heb ^^ en nog zoveel meer. Facebook is zeker niet het zelfde zonder jou en ik hoop dat we veel gierende tinychat momenten mogen beleven (:
    Heel veel Lovies voor jullie!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Mijn beste wensen aan iedereen hier op Q.
    Maar toch een speciale vermelding voor een aantal mensen;
    -Marie (Histoire) omdat haar verhaal gewoon een geweldig verhaal is en omdat zij mij ontzettend heeft geholpen het afgelopen jaar. Dat zij zich op haar plaats mag voelen komend jaar waar ze studeert.
    -Yolanda (Gibbs) omdat zij ondanks mijn luie reageer gedrag toch weer steeds berichtjes stuurt en beantwoord. Het meeten afgelopen jaar was leuk en ik hoop dan ook dat we dat het komende jaar weer gaan doen.
    -Céline (Vitalncoma ofzo) omdat zij een geweldig persoon is, maar haar wens ik haar wel persoonlijk een gelukkig nieuwjaar. (:

    *Aan iedereen van de Slytherin commonroom voor een goede en leuke tijd en alle gezelligheid.
    *Aan iedereen van RPG's waar ik aan meedoen en die langer dan twee weken open blijven.
    *Aan iedereen hier op Quizlet, want hoe veel jullie ook zeiken in topics, zonder Quizlet zag mijn leven er zeker weten anders uit.
    *En aan de crew van Quizlet, dat zij mij verkozen hebben tot columnist afgelopen jaar.

    Bedankt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aan iedereen van het Hobbit fan topic + Lotta (Vuelie) :] Omdat jullie gewoon awesome zijn ^^ Ik zou het liefst wat meer neerzetten, maar daar heb ik nu geen tijd voor, ghehe.
    Ook de rest van Quizlet, een fijn 2014!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Boilesen schreef:
    Even mijn topics, kom ik later hier terug, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lieve Lotta, Dankjewel..
    Voor het aanhoren van mijn gezeur, het helpen als ik problemen had en het goede vriendin zijn. Ik wil je never nooit meer kwijt. I love you
    X Nori


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Syliam schreef:
    Bedankt aan de mensen die mijn naam hier hebben vermeld, jullie zijn lieverdjes!

    Ik wil toch even graag Gail (Jingle) apart bedanken voor alle leuke momenten die ik in het afgelopen jaar met haar beleefd hebt, ze is echt als een jongere zus voor me.
    Aan Rani (Tomliinson), Evi (Navi), Samantha (EIias), Yolanda (Gibbs) en Femke (BrokenCircle), jullie ook bedankt voor alle leuke momenten van het afgelopen jaar!
    Aan Lotta (Vuelie), bedankt voor het luisterend oor dat je steeds aanbiedt.
    Aan Jacco (Jaymes) en Jarne (Dooddoenervo), wat is Q nou zonder jullie? Haha xp

    You are just the sweetest girl ever. (K)
    Ik ga op 31 de tijd nemen enallemaal lieve berichten voor mijn Q maten schrijven.


    -

    Jaymes schreef:
    (...)
    Jaimes, thank you for being you (wedding)



    You're sweet <3

    Gibbs schreef:
    Ik ook, Lotta. :')

    Hahaha kidding hoor, maar ik wens je wel het allerbeste in 2014.

    En Jacco, Jaimy, Suuz, Nori, Rick, Evelien, Sylvie, Manon, Naomi, jullie wens ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in 2014. Dat het maar een mooi jaar worden mag vol belevenissen en geluk. I love you all. <3


    Thank you dear c:

    Sheridan schreef:
    Én, omdat ik het niet kan laten;
          Aan Mirte – Neverland – omdat je geweldig bent, omdat je uniek bent en omdat ... Daniel.
          Aan Evelien – Arendelle – omdat je lief en begripvol en gepassioneerd – nu niet dubbel gaan denken – bent.
          Aan Jaimes, van wie ik de naam niet weet en te lui ben om het op te zoeken – omdat we ongeveer al onze fandoms delen. Fan van Bastille? Ja? Nee?
          Aan Lieke – Beelen – omdat ik Frenneke schattig vind klinken.
          Aan mijn tegenspelers in elke RPG waaraan ik mijn hart verloor – omdat jullie stuk voor stuk schitterden.
          Aan het Awesome-topic – omdat jullie geweldig en absurd zijn.
          En dan toch nog – Marleen – omdat ik je nog steeds een beetje mis.


    Mijn naam is Jaimy :Y) Thank you and yeeeesss I am! c:

    Animus schreef:
    Voor iedere quizletter een dikke kus en moge 2014 een goed jaar worden (:

    Aan Sophie (Jolene), omdat ik onze gesprekken echt heel erg mis ;(
    Aan Saar (Raccoon), omdat je mijn naamgenootje bent :Y)
    Aan Michelle (Aragog), omdat ik stiekem Sven en Marylinn mis en jou ook.
    Aan Melissa (Vacilando), omdat ik ons uber-geweldige spel mis :')
    Aan Jaimy (Jaimy), omdat ik je werkelijk overal tegenkom en ik je stiekem geweldig vind :') (En omdat ik net merk dat je Ian Somerhalder op je profiel hebt staan o.o)
    Aan Lotta (Vuelie), omdat ik ook jou overal tegenkom en ik jou evenals Jaimy stiekem geweldig vind.
    Aan mijn aapjes:
    Aan Lisanne (perfectnarry), omdat je mijn allerliefste vriendinnetje bent. (flower)
    Aan Amparo (Inamabilis), omdat je zo sterk bent geweest de laatste jaren en ik altijd op je heb kunnen rekenen <3
    Aan Maartje (Mindoro), omdat je fantastische fantasieën hebt. :Y) (Maximiliano, whoop whoop)
    Aan Chinouk (Mono), nou ja gewoon omdat je een geweldige meid bent. Douglas Booth -> Taylor Lautner ->Liam Hemsworth -> Josh Hutcherson -> Wie nog meer ? ^^
    Aan Jessica (Jessiiicaa), omdat ik Luca en Noëmi nog steeds het geweldigste koppel ever vind.
    Aan Elisa (Theodora), die tot mijn schrik niet meer actief is o.o -> omdat ze een geweldige RP'er is en ik de twee tweelingen, Christina en Aaron en Christina en Rafaël nooit meer ga vergeten <3
    En dan tenslotte,
    Aan Maia (Nikolaevna), omdat je een grote steun voor me bent geweest dit jaar en ik hoop dat ik je volgend jaar nog vaker kan spreken dan dat ik nu doe en natuurlijk omdat je mijn RPG maatje bent. (: (Evan ^^)


    We komen elkaar inderdaad overal tegen! En dawh, dat is zo lief ^^ (Jij bent ook geweldig girl)

    Inamabilis schreef:
    Voor iedere Quizletter een gezond en liefdevol 2014!

    En speciaal nog voor een aantal lieve Quizletmensjes;

    Aan Animus (Saartje): Omdat jij mijn kleine aapje bent, je bent er altijd voor me geweest en ik zal er ook altijd voor jou zijn <3
    Aan Mindoro (Maartje): Omdat jij mijn gekke RPG maatje bent (Steefje) en altijd open staat voor wat dan ook.
    Aan Jaimy (Jaimy): Omdat ik en Rae jou en John missen <3
    Aan Mono (Chinouk): Omdat je geweldig schrijft en een schatje bent!
    En als laatst mijn twee beste vriendinnetjes: Drugsforsale (Dewi) en RockThisShit (Elia), Jullie zijn mijn twee beste vriendinnetjes en ook wel bekend als de bende van ellende en de schooiers. Jullie betekenen heel veel voor me en ik hou van jullie <3

    <33


    Aw, you're awesome en ik mis ze eigenlijk ook wel, ze waren fantastisch samen :] <3



    Thanks everyone, dit is echt geweldig om allemaal te lezen, dat er ook aan me gedacht wordt. Het betekent veel voor me c: En nu ga ik maar eens beginnen aan mijn eigen lijst met mensen, want die zal niet snel af zijn, lol


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als eerste wil ik het gehele One Direction foto/gif topic bedanken voor dit geweldige jaar! Jullie zijn stuk voor stuk schatjes!
    Nu even wat persoonlijker, voor sommige omdat ik die echt wel even een bedankje moet geven;
    Rani (Tomliinson), ik wil je bedanken dat we weer super veel met elkaar omgaan en dat we al zo lang met elkaar omgaan. Je bent fantastisch.
    En dat ik natuurlijk alles bij je kwijt kan!
    Miriam (Brashares), jij hebt me in de moeilijke tijden een tijdje geleden heel veel gesteund en ik ben je daar enorm dankbaar voor! Natuurlijk ben je gewoon een schatje.
    Dit geld ook voor Aniek & Marlijn aka de best Twinnies. (Starckey & Mellark)
    En Berna (Hybris), je gaat steeds meer voor me betekenen lieverd! En onze gesprekken zijn altijd gezellig de laatste tijd!
    En Melissa (Vacilando) & Lieke (Beelen), simpelweg omdat ik jullie al heel lang ken en jullie twee Larry schatjes zijn.
    En Anouk (Weisberger), voor haar altijd goede advies!
    En nog Marie (Woodley), omdat ik vind dat jij het zonnetje in ons topic bent! Echt waar!

    Uiteindelijk nog Crystal (Begin), Kayleigh (WhiteWalls), Aline (Cage), Noek (Hybra), Sylvie (Syliam), Gail (Jingle), omdat ik gewoon erg veel van jullie hou ondanks dat ik de meeste nog niet zo goed ken. c;


    Dan nog buiten het topic:
    Marieke (LostCause), je weet zelf wel hoeveel je voor mij betekent hebt. En dat dat in 2014 even veel mag zijn, wederzijds dan! En dan kom ik nog eens langs (nogmaals sorry, hihi.). Je bent mijn leven, schat!
    Myke en Ness (Disnerd & NiallHoran), omdat jullie super veel voor mij betekenen en ik het jammer vind dat jullie niet meer in het topic zijn.
    En Deli (WMYB), omdat je mijn voetbalmaatje bent, je de beste username hebt en het altijd gezellig is om met je te praten!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 15:55 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil heel even in het kort heel Quizlet een voorspoedig 2014 wensen.
    Maar er is een lief meisje dat ik hier appart voor wil nemen.

    Liefe Suuz (Ancore),
    Jij bent het beste wat me is overkomen in heel 2013.
    Na een jaar vol tegen slagen kwam ik tegen hier op Quizlet.
    Je maakte mijn leven beter. En toen kwam 24 december,
    Ook wel bekend als kerst-avond. En toen zei je ja.
    Dat maakte al mijn tegenslagen weer goed.
    En nu hoop ik dat ik samen met jou,
    een heel voorspoedig en gelukkig 2014 zal krijgen.
    Want ik hou van je als niks anders in de wereld.

    Dikke kus,

    Rick.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga hier ook maar even mijn lijstje neerzetten (:
    Mensen die niet van klefheid houden (*kuchYolandakuch*) kunnen beter de eerste paragraaf overslaan ^^
    Lieve Rick (Tukkosopher),
    Jij bent het beste dat me is overkomen dit hele jaar. Als iemand me dit aan het begin van het jaar had verteld, had ik diegene nooit geloofd. En toch zit ik hier en typ ik dit voor jou. Ik voel met het gelukkigste meisje op de wereld met jou. Jij maakt alles voor mij beter. Ik hoop dat "wij" een groot onderdeel is van jouw en mijn 2014.
    Love forever

    Lieve Jaimy (Noraley),
    Ik kan met gepaste trots zeggen dat ik jou nu als vriendin heb. Je bent een stiekeme koppelaarster, maar ik ben je toch ook heel erg dankbaar. Ik wens jou voor 2014 heel veel geluk en toch ook heel veel liefde. I hope you find him and if not, I'm here for you (:

    Lieve Jacco (Jaymes),
    Tegen jou heb ik meerdere dingen te zetten. Nogmaals, niks in de vorm van genitaliën op mijn bruiloft, I'm fucking serious. Don't you dare. Verder gaan wij gewoon dansend het volgende jaar in, omdat onze moves helemaal geweldig zijn. Egyptian en watersproeier all the way ^^

    Lieve Nori (Combattant) en Lotta (Vuelie),
    Kleine meisjes, maar toch heel veel meegemaakt. Ik hoop voor jullie dat volgend jaar geweldig wordt, want jullie verdienen het. Laat niemand ooit denken dat jullie niks waard zijn of dat je iets niet eens moet proberen omdat je het toch niet kan. Ga er helemaal voor, haal alles uit de kast en als iemand je pijn doet kom ik ze persoonlijk opzoeken :3

    Lieve Yolanda (Gibbs),
    Ik ben ook heel blij dat ik jou heb ontmoet dit jaar. Je bent een topwijf, hartstikke gezellig en je gaat het helemaal maken volgend jaar op het conservatorium. Laat ze een poepie ruiken ^^

    En als laatste nog een berichtje naar alle mensen uit het Kletscafé:
    Volgend jaar wordt gewoon een heel gezellig jaar, met heel veel plezier en geluk! Die klotesfeer avada-kedavra't Jarne wel even weg voor ons weg, want dat doet hij toch het liefst (:

    De rest van Q wens ik natuurlijk ook een heerlijk 2014 toe (:
    May the odds forever be in your favour (of alleen voor dit jaar. Whichever you please)


    From these ashes, I will rise

    Ik ga nu eventjes alleen de mensen van het Het One Direction foto/gif topic bedanken, omdat het anders een beetje te veel gaat worden haha.

    Berna, Ten eerste wilde ik eventjes zeggen dat ik het onwijs jammer vind dat ik je bijna niet meer spreek, maar je in een korte tijd toch veel voor mij bent gaan betekenen. Jij bent altijd ons zonnestraaltje geweest, jij hoort bij ons! En natuurlijk wil ik je ook bedanken voor het noemen van Lawson, mijn nieuwe liefde haha. We houden ontzettend veel van je lieverd en daarom wilde ik eventjes laten zien dat ik je mis! Ook wil ik je bedanken voor het aanmaken van het topic, dus dankjewel lieverd, ik hou van je!
    Lieke, Liekielieeek! Jij kan mij altijd weer doen stralen, ik hou gewoon zoveel van je Marc en nog vele andere obsessies. En ja ik hou ook wel een klein betje van jou. Ik wil je heel graag bedanken voor de mooie tijden die we samen hebben meegemaakt met het topic zoals RTS of diep in de nacht nog in twee topics tegelijkertijd zitten te praten! Ik weet dat ik de laatste tijd nogal afwezig ben, maar Mariemar zal proberen om daar verandering in tje brengen. En natuurlijk wil ik jou ook bedanken voor het aanmaken van het topic, hihi. Ik hou van je, alvast een gelukkig Nieuwjaar!
    Miriam, Mirriemir <3 Ik wil je graag bedanken door mij altijd weer te lachen en eigenlijk wil ik je oook bedanken omdat jij jij bent. :’) Want ja, ik mis je de laatste tijd wel een beetje, ik was niet zo vrolijk als altijd. Door de ruzie en mijn drukheid sprak ik gewoon bijna niet meer met je en dat vond ik zo ontzettend jammer. Maar nu vertrek ik morgenvroeg weer op vakantie dus moet ik al mijn schatjes een week missen. Maar ik hoop echt dat we nog vaak samen met zijn tweetjes topics zullen volspammen door middel van onze eigen quotespam haha. Ook kan ik uren naar je luisteren, bijvoorbeeld over zonnenbrand jongen. –Jaaaaa, dat weet ik nog ghehe-. Dus ik ga je missen Mirriemir, hopelijk blijft onze vriendschap hetzelfde in 2014!
    Anouk, Lieve Anouk, helaas spreek ik je de laatste tijd niet meer maar ik wilde je toch ook bedanken voor je goede advies! Jij geeft echt hele goede raad en natuurlijk delen we nog altijd Liam ghehe. Ook vind ik het jammer dat we het allebei druk hebben de laatste tijd want ik loop je altijd mis in het topic. Dus Noukie, ik wens je eeeerg veel geluk in 2014 en hopelijk zal ik wat meer met je praten haha! Maak de tegenstanders af op het hockeyveld, ik weet nog steeds niet of je nu kampioen bent geworden dit seizoen, dus dat moet je maar eens gauw laten weten. Ik hou van je Noukie. ^^
    Gabriëla, Gaaaaabs, I missed you so so so so so so much bby! Ik ben blij dat ik je weer in het topic zie, want het is niet hetzelfde zonder jou! Ik denk dat dat ook een reden was waardoor ik minder op Q kwam die periode, want het raakte me best wel dat het niet meer hetzelfde was tussen ons. Ik wil je laten weten dat ik ook in 2014 er altijd voor je zal zijn, je weer vrolijk laten maken of gewoon gezellig te kletsen met je! Want ik hou ontzettend veel van je en ik ben je zo ontzettend dankbaar voor mij weer op te vrolijken toen ik nogal verdrietig was! Ik vertrouw je, ik kan echt alles bij je kwijd. Dus lieve Gabs, jij blijft mijn SuperGabs, I love you! <3
    Aniek, Allerliefste Aniek, jij bent gewoon mijn alles. Ik hou zo veel van je, ik zou mijn eigen leven wagen voor jou. Want ja, jij blijft mijn grote tweelingzus. Ik ga je straks helemaal plat knuffelen, ook al weet ik dat je daar zo’n hekel aan hebt hihi. I love you. <3
    Melissa, ook jij kan mij altijd weer vrolijk maken in het topic. Je verslaving aan het huis Anubis is zo ontzettend schattig haha, ik keek daar vroeger ook altijd naar. Maar ik wil je graag bedanken, voor alles wat je hebt gedaan! Je bent een schat van een meid ik vind het zo leuk om met je te praten over alles! En je gaat de Porstrijd niet van mij winnen hoor, het betekend niet dat ik een week weg ben dat ik nu verlies. :Y) Maar lieve Melissa, jij blijft voor altijd onze grootste spammer samen met Lieke en Aniek. Ik hou van je, alvast een gelukkig Nieuwjaar!
    Noek en Marie, jullie twee zijn zulke lieve meiden, jullie maken het topic gewoon een leuke plek om te blijven komen. Noek, ik wens je veel geluk met je vriende, want ik weet zeker dat jullie super schattig samen zijn. Ik weet dat je nu al op vakantie bent maar als je dit leest wilde ik je toch nog eventjes bedanken voor het zijn van onze grootste perv. Want we weten allemaal dat jij dat bent. Marietje, ik mis je de laatste tijd wel een beetje. Ik wilde dat we wat vaker zouden praten, want iedere keer dat we dat doen is het super gezellig! Ook wilde ik je eventjes laten weten dat jij bij ons hoort, dus niet weggaan! Ook wens ik je veel succes met hockeyen, maak je tegenstanders helemaal af. Dus lieve Noek en Marie, ik hou ontzettend veel van jullie allebei. Ik wil jullie veel succes wensen volgend jaar en dat onze vriendschap nog meer mag versterken!
    Kayleigh en Rani. Ik ken jullie dan misschien nog niet zo goed, maar daar gaat zeker verandering in komen! Maar ik heb jullie de afgelopen weken/maanden weleens gesproken en van één ding ben ik zeker; jullie zijn beiden zo ontzettend lief! Kaykay, ik wilde eventjes laten weten dat ik hoop dat het goed met je gaat, je moet echt weer eens vaker in het topic komen want ik mis je! Je bent zo’n vriendelijke meid met leuke humor, ik zou je zo graag beter willen kennen! Raaaani, jij bent gewoon zo aardig. Je straalt altijd posiviteit uit en daar hou ik wel van. Je lijkt me heel erg aardig ookal ken ik je niet zo heel erg goed, maar laten we hopen dat dat eens gaat veranderen. Want ook jij bent erg behulpzaam, je wilt altijd wel naar mijn zeikverhalen luisteren haha. En natuurlijk delen wij ook onze liefde voor Union J, dus hebben we nog meer om over te fangirlen ghehe. Dus ik wil jullie beiden ontzettend bedanken en een gelukkig Nieuwjaar wensen, ik hou van jullie! ^^
    Aline en Crystal. Jullie zitten nu al een tijdje in het topic en ik hoop dat jullie je helemaal thuis voelen. Want voor mij horen jullie erbij als geen ander, jullie zijn zo lief! Jullie maken me beiden vrolijk met jullie gb’s, die ik eens heel snel moet gaan beantwoorden. Maar zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik nogal lui dus.. Lieeentje, jij bent helemaal geweldig! Ik zie je nu al als mijn vriendinnetje, het is al of je er al tijden bij zit. Je bent altijd zo vrolijk, je maakt me al blij door je avatar al te laten zien in het topic! En ja Lientje, Marlijn houdt van jou! Ik hoop je nog veel beter te leren kennen dan dat ik nu doe, want je bent echt heel erg gezellig haha. En natuurlijk ben ik ook een beetje verslaafd aan jouw bijnaam Lientje. Crystal, ik heb jou een beetje beter leren kennen in mijn gb en ik weet nu wel zeker dat ik je super aardig vind! En ja aantal posts komt wel, vertrouw maar op mij en ik kan het wel weten ghehe. Ik merk het helemaal niet dat je jonger bent dan ik, wat ik best fijn vind! Maar ach, laten we zwijgen over het feit dat ik een irritante kleuter kan zijn ghehe. Maar lieverds, ik wil jullie beiden nog heel lang in het topic blijven zien haha. Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes en over het feit dat jullie mij goed hebben opgevangend ondanks dat ik voor jullie nogal nieuw was. Dus dankjulliewel en op naar 2014! Ik kan niet wachten om jullie beiden nog beter te leren kennen, echt waar. Ik hou nu al van jullie, hihi. <3
    Sylvie en Gail, jullie ken ik eigenlijk nog niet helemaal. Maar toch wil ik jullie beiden opnieuw welkom heten in ons topic, ik hoop dat jullie er dit keertje blijven haha! Want ja, ik ben een stalker en jullie lijken me allebei twee lieve meiden die erg gezellig kunnen zin! Dus als ik terug kom, ga ik eens met jullie praten want ik hoop dat jullie je beiden thuis gaat voelen bij ons! Dus alvast een Gelukkig Nieuwjaar! :3
    Lieve Ness, ik mis je enorm! Het topic is niet meer hetzelfde zonder jou, maar ik zal dat maar moeten accepteren! Ik wilde je laten weten dat ik nog steeds heel veel om je geef en dat je altijd je problemen kwijt kunt bij mij, of mij gewoon een berichtje kan sturen als je zin hebt! Ik mis je Nessiebees, heel erg. :c
    En eigenlijk wil ik jullie met zijn allen bedanken, voor het zijn van mijn Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai, ik hou van jullie, stuk voor stuk. <3 Gelukkig Nieuwjaar! ^^

    Een beetje lang geworden, vandaar de spoiler. :3


    •*• Lululu •*•

    Boilesen schreef:
    Als eerste wil ik het gehele One Direction foto/gif topic bedanken voor dit geweldige jaar! Jullie zijn stuk voor stuk schatjes!
    Nu even wat persoonlijker, voor sommige omdat ik die echt wel even een bedankje moet geven;
    Rani (Tomliinson), ik wil je bedanken dat we weer super veel met elkaar omgaan en dat we al zo lang met elkaar omgaan. Je bent fantastisch.
    En dat ik natuurlijk alles bij je kwijt kan!
    Miriam (Brashares), jij hebt me in de moeilijke tijden een tijdje geleden heel veel gesteund en ik ben je daar enorm dankbaar voor! Natuurlijk ben je gewoon een schatje.
    Dit geld ook voor Aniek & Marlijn aka de best Twinnies. (Starckey & Mellark)
    En Berna (Hybris), je gaat steeds meer voor me betekenen lieverd! En onze gesprekken zijn altijd gezellig de laatste tijd!
    En Melissa (Vacilando) & Lieke (Beelen), simpelweg omdat ik jullie al heel lang ken en jullie twee Larry schatjes zijn.
    En Anouk (Weisberger), voor haar altijd goede advies!
    En nog Marie (Woodley), omdat ik vind dat jij het zonnetje in ons topic bent! Echt waar!

    Uiteindelijk nog Crystal (Begin), Kayleigh (WhiteWalls), Aline (Cage), Noek (Hybra), Sylvie (Syliam), Gail (Jingle), omdat ik gewoon erg veel van jullie hou ondanks dat ik de meeste nog niet zo goed ken. c;


    Dan nog buiten het topic:
    Marieke (LostCause), je weet zelf wel hoeveel je voor mij betekent hebt. En dat dat in 2014 even veel mag zijn, wederzijds dan! En dan kom ik nog eens langs (nogmaals sorry, hihi.). Je bent mijn leven, schat!
    Myke en Ness (Disnerd & NiallHoran), omdat jullie super veel voor mij betekenen en ik het jammer vind dat jullie niet meer in het topic zijn.
    En Deli (WMYB), omdat je mijn voetbalmaatje bent, je de beste username hebt en het altijd gezellig is om met je te praten!


    Gabe. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lieve Julian,
    Altijd stond je voor me klaar, elke onzin, verdrietig iets, vrolijk iets of wat dan ook. We RPG'en al een lange tijd in onze pb's verder aan onze dood gelopen Rpg maar samen is het alleen maar leuker. Ik keek er echt naar uit om jou misschien te gaan meeten 24 Juli bij het concert maar helaas kan dat nu niet meer. Elkaar foto's sturen en leuke berichtjes en soms op de webcam met jou kletsen om echt alles. Je bent zo super schatig als je begint over 1D of K3 en als je begint te fanboyen.

    Bedankt voor alles xxxxx


    Change is for weirdos ~ Niall Horan