• dat ik die lieve schat van een Amparo ga ontmoeten! :Y) (Inamabilis)
    Na bijna twee jaar is er dan toch een moment gekomen waarop er een mogelijkheid is om elkaar te ontmoeten en ik ben hier zo blij mee, maar tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend, aangezien je niet weet hoe je op elkaar zult gaan reageren, want het is nu eenmaal anders in het echt dan wanneer je op quizlet of whatsapp met elkaar praat. <- en dit is één lange zin o.o

    Om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie ooit een quizletter ontmoet of zijn jullie dit van plan?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Animus schreef:
    (...)

    Zodra het internet in dit gat het weer optimaal doet, wat praktisch niet mogelijk is, zal ik het downloaden :')


    Je kunt het ook online kijken hoor. ;) Of telt dat ook onder downloaden...? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Je kunt het ook online kijken hoor. ;) Of telt dat ook onder downloaden...? :')


    Dat niet, maar door mijn ongelofelijk goede internet kan ik geen films, filmpjes of serie's kijken. Verdomme, nu loop ik achter op The vampire diaries (cat)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Animus schreef:
    (...)

    Dat niet, maar door mijn ongelofelijk goede internet kan ik geen films, filmpjes of serie's kijken. Verdomme, nu loop ik achter op The vampire diaries (cat)


    Aahw, jammer jah. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Aahw, jammer jah. :c


    Ja precies en dan te bedenken dat je buren wel geweldig internet hebben. Echt heel knap wanneer je je bedenkt dat we een onbeperkt abonnement hebben, maar we toch over ons limiet gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nope, al wil ik het ooit wel eens doen. ^^
    Veel plezier morgen! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vacilando schreef:
    Nope, al wil ik het ooit wel eens doen. ^^
    Veel plezier morgen! (:
    Hallo, kom negen februari dan gewoon (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    (...)Hallo, kom negen februari dan gewoon (joehoe)


    Melissje, dat vindt ik ook een goed idee, al moet ik eerst zelf mijn ouders zien te overtuigen van het feit dat ik een stel malloten wil gaan ontmoeten :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jaymes schreef:
    (...)Hallo, kom negen februari dan gewoon (joehoe)


    Ze woont in België, veel te ver om dan naar A'dam te gaan. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Have fun!
    Ik heb nog niemand van Q gemeet en ben dat ook (nog) niet van plan. Het lijkt me enerzijds heel leuk, maar anderzijds hoeft het niet zo nodig voor me.


    You are beautiful, you are love.

    Nee.. En weet ook niet of lk het wil ;o.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Have fun! :D.
    Wordt vast heel gezellig!

    Ik heb er wel een aantal gemeet, maar die ken ik al enkele jaren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook ooit wat quizletters ontmoet, ik weet alleen hun namen niet meer. ^^


    26 - 02 - '16

    Ff update; Het was écht super gaaf! Echt zoooo leuk!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb al meerdere keren Q'ers ontmoet. Meerdere keren in mij eigen stad een keer in Utrecht en een keer in Goes. En vrijwel elke keer dat ik mensen ging meeten was Sterre erbij dus die heb ik inmiddels al best vaak gezien ^^ en waarschijnlijk -hopelijk- komt binnenkort ook Yolanda -Gibbs- bij dat lijstje *O*
    Maar veel plezier morgen!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb ardjan ontmoet! Die is nu niet meer heel erg actief op Quizlet maar wel op Tumblr en we praten ook veel via whatsapp en uiteindelijk besloten we dat we elkaar moesten ontmoeten :]


    If a writer falls in love with you, you can never die