• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    FiIi schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan een Fili fanfic :]

    Ik hou eigenlijk wel van iedereen, maar omdat ik de laatste tijd nogal wat dingen aan m'n hoofd heb wil er niet teveel tegelijkertijd volgen, anders had ik die andere 3 verhalen die in de beginpost staan ook al gevolgd.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Venomis schreef:
    (...)

    Ergens wel jammer, gezien het in al die verhalen ook elfen zijn die verliefd worden op Thorin. :’D
    Maar goed, het zijn wel leuke verhalen om te lezen en uiteindelijk verschillen ze toch erg van elkaar. (:


    Dat is idd wel jammer :S Ik zat al een tijdje met dit verhaal in mijn hoofd, maar blijkbaar hadden anderen hetzelfde idee; een elf xD


    Never run faster than your guardian angel can fly

    LadyJilly schreef:
    (...)

    Dat is idd wel jammer :S Ik zat al een tijdje met dit verhaal in mijn hoofd, maar blijkbaar hadden anderen hetzelfde idee; een elf xD


    Eigenlijk zie ik vooral halfelven...

    Maar ik ship Kili en Tauriel nu nog meer ^^


    Stenenlikker

    Ik heb misschien wel een idee voor een verhaal rond Bilbo.. maar dat zal niet voor direct zijn ;p ik zit echt met te veel verhalen in mijn hoofd..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    Ik heb misschien wel een idee voor een verhaal rond Bilbo.. maar dat zal niet voor direct zijn ;p ik zit echt met te veel verhalen in mijn hoofd..


    Same feels bro!

    Duuuus. Ik zou die verhalen hier nog neerzetten :')

    De eerste loopt nog, maar helaas heb ik daar al lang geen tijd meer voor gehad. De andere links zijn stand alones.

    Living together is an art

    Courage is found in unlikely places [SA]

    What lies ahead [SA]

    Folks never understand the folks they hate [SA]

    The board is set [SA]

    The sea calls us home [SA]

    Safe in our beds [SA]

    Alles is trouwens geschreven voor DOS uit kwam. Sommigen voordat AUJ uit kwam.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:54 ]


    Caution first, always.

    Waarom allemaal Thorin verhalen? x]
    Ik wil heel graag een Hobbit of Lord of the Rings verhaal schrijven, maar ik ben niet zo goed en heb er nu ff geen inspiratie voor.. x]

    En dan zou ik ALS (let op de als!) ik een vrouwelijke hoofdrol deed, haar verliefd laten worden op alle dwergen, behalve Thorin. xD
    En de als staat er, omdat; ik altijd mannelijke hoofdrollen heb x]. Mijn eigen, geweldige droomvent (kidding).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    FiIi schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan een Fili fanfic :]


    Ik zat te denken aan Mili fanfiction... Myke en Filí fanfiction. :'D Nah, joke, ik ben niet zo van bromances, maar Kilí's kop is ... :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    (:
    Bilbo

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (:
    Bilbo



    Als 'ie nog niet af is: die wordt mooi! :o
    Als 'ie al af is: wat is 'ie mooi! :o

    Ik heb geen idee hoe je dat kan maken op de computer, maar het ziet er vet uit! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rivaille schreef:
    (:
    Bilbo



    Awesome, ik zag hem in het LJH topic en dacht meteen: BILBOOOOO!


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Eigenlijk zie ik vooral halfelven...

    Maar ik ship Kili en Tauriel nu nog meer ^^


    True. Maar dat blijft nog steeds erg elfig, vind ik. Vaak missen ze alleen de puntoren. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    True. Maar dat blijft nog steeds erg elfig, vind ik. Vaak missen ze alleen de puntoren. :')


    Hmhm, en waarschijnlijk doen mensen het juist omdat het 'bijzonder' is, maar als het zo vaak gebruikt wordt is het ook niet echt bijznonder meer...


    Stenenlikker

    Er moet een Thranduil verhaal komen. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Er moet een Thranduil verhaal komen. _O_

    Ik heb een aantal SA's over hem geschreven, maar het meeste is crackfic haha C:


    Caution first, always.