• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    FiIi schreef:
    (...)

    Ik vind het ook wel grappig. :')

    Ik ben wel van de Hobbit/Dwerg en Elf /Mens


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    FiIi schreef:
    (...)

    Ik vind het ook wel grappig. :')


    Ik vind de plaatjes wel leuk, maar ik ship toch echt Kíli en Tauriel ^^

    dit is echt een leuk plaatje van Kili en Tauriel:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    dit is echt een leuk plaatje van Kili en Tauriel:



    Awh, my Kiriel feels. *_*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Grote fan hier! Geweldige topic trouwens ;)
    Thorin, Kili en Fili zijn top in de films van Hobbit ^^,


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    mysterieus schreef:
    Grote fan hier! Geweldige topic trouwens ;)
    Thorin, Kili en Fili zijn top in de films van Hobbit ^^,

    dit is al de derde topic :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:



    My saturday is touch! :P

    LakeTown schreef:
    (...)

    My saturday is touch! :P

    ja die van mij ook,me moeder loopt te zeuren dat ik mijn nieuwjaarkaartjes moet gaan lopen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    ja die van mij ook,me moeder loopt te zeuren dat ik mijn nieuwjaarkaartjes moet gaan lopen


    Dan krijg je geld man! Leuwk :)

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dan krijg je geld man! Leuwk :)

    moet er nog 22 ofzo, maar sommige zijn gewoon niet thuis,, ben daar al twee keer geweest, ik ga zo nog even, tusse nu en een half uur, koop gelijk een nieuwe achterlamp voor me fiets, en dan gelijk naar huis om te kijken of er al gereageerd is op de rpg


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    moet er nog 22 ofzo, maar sommige zijn gewoon niet thuis,, ben daar al twee keer geweest, ik ga zo nog even, tusse nu en een half uur, koop gelijk een nieuwe achterlamp voor me fiets, en dan gelijk naar huis om te kijken of er al gereageerd is op de rpg


    Haha, tot zo dan!

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, tot zo dan!


    ben met een paar uur terug :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    dit is al de derde topic :D

    Weet ik heb de andere topics ook al deels gelezen, maar heb ze nog mr vandaag ontdekt aangezien ik al even niet meer op het forum ben geweest, mr nu ga ik er dus vaker oo komen aangezien het eens niet gaat of one direction of tokio hotel *heel erg blij* ^^,


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}