• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Oohw, ik dacht dat je juist antwoord gaf, dat jij die op je laptop had staan ^^ Hihi, het was wel heel gaaf geweest als het nu al kon!


    HA! Je had gelijk! Maar waar heb je dat gedaan dan Stapper?

    Ja, Stapper, tell me? waar, en hoe is de kwaliteit? goed slecht cam?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Venomis schreef:
    (...)

    Gaaf! Misschien dat je zijn sleutelbeenderen nog kan tekenen zodat hij er wat uitgemergelder uitziet?


    Zoiets als dit?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zoiets als dit?



    Wauw! Hij is echt gaaf geworden!

    Jaa! Gaaf hoor!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:
    (...)
    Ja, Stapper, tell me? waar, en hoe is de kwaliteit? goed slecht cam?


    Hihi <3.
    Ik heb een download programma op mn laptop; Express Files (kun je gratis op google downloaden). En via daar, na dagenlang checken en enkel kleine stukjes te hebben gedownload, vond ik hem zonet <3.

    De kwaliteit is wel goed. Niet perfect, maar er valt mee te leven en je ziet alles <3.
    Natuurlijk heb ik 'm nog niet gekeken, alleen ff doorheen geskippt, maar de stukjes die ik dan tegenkwam, zagen er goed uit.

    Als k hem na jullie sturen kon, had ik dit gedaan.
    Als je 'm zelf wilt downloaden, raad ik jullie aan het programma "Express Files" te downloaden! Superhandig programma! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Hihi <3.
    Ik heb een download programma op mn laptop; Express Files (kun je gratis op google downloaden). En via daar, na dagenlang checken en enkel kleine stukjes te hebben gedownload, vond ik hem zonet <3.

    De kwaliteit is wel goed. Niet perfect, maar er valt mee te leven en je ziet alles <3.
    Natuurlijk heb ik 'm nog niet gekeken, alleen ff doorheen geskippt, maar de stukjes die ik dan tegenkwam, zagen er goed uit.

    Als k hem na jullie sturen kon, had ik dit gedaan.
    Als je 'm zelf wilt downloaden, raad ik jullie aan het programma "Express Files" te downloaden! Superhandig programma! ;D

    waaronder heb je um gevonden?, heb het programma, blees the lord, that ik um nog niet gedeleted


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    @ LakeTown en Venomis

    Dankjulliewel! (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ok, ik heb het eerste stukje ff online gezet.
    Het begin stuk van het verhaal wil ik nog veranderen.
    En ook weet ik nog niet zeker of ik de titel zo laten wil..
    Maar in ieder geval, hier is al een stukje; Klik.
    Wat vinden jullie ervan? ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Niniel schreef:
    (...)
    waaronder heb je um gevonden?, heb het programma, blees the lord, that ik um nog niet gedeleted


    Gewoon onder: "The Desulation of Smaug". En toen had ik de bovenste genomen, ik geloof dat die iets in de 2047 mb was..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Gewoon onder: "The Desulation of Smaug". En toen had ik de bovenste genomen, ik geloof dat die iets in de 2047 mb was..

    oke, nauw eens bekijken, wil de escape wel weer zien :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hallo, hallo


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Hallow!

    Ik heb er maar even mijn topics van gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stapper schreef:
    Ok, ik heb het eerste stukje ff online gezet.
    Het begin stuk van het verhaal wil ik nog veranderen.
    En ook weet ik nog niet zeker of ik de titel zo laten wil..
    Maar in ieder geval, hier is al een stukje; Klik.
    Wat vinden jullie ervan? ;x


    Ik ben even te lui om te gaan lezen, maar ik heb al wel een abo genomen, omdat ik weet dat je leuk schrijft ^^


    Stenenlikker

    Freebatch schreef:
    Ik heb er maar even mijn topics van gemaakt.


    Kim!


    Stenenlikker