• Naam: Demetria Devonne 'Demi' Lovato
    Fandom: Lovatic(s)


    Lovatics:

    - Myke | Attraversare| Nightingale, Let It Go, Remember December, Never Been Hurt, Fire Starter, Catch Me
    - Evelien | Starkey| Let It Go, Heart by Heart
    - Naomi | NiaIler | Work of Art

    - Miriam | Mainwaring | Warrior, Fix a Heart, Heart by Heart
    - Aline | Botje | Two Pieces, Let It Go, Heart Attack en nog véél meer!
    - Berna | Vaucluse | Heart by Heart, Two Worlds Colide, Gift of a Friend
    - Michelle | Pennybags | Remember December, Lightweight, In Case

    Just join! c:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cage schreef:

    How are you? (:

    I'm fine, how about you?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hybris schreef:
    (...)
    I'm fine, how about you?


    I'm fine too (:

    Ik moet alle liedjes van Demi weer downloaden D: Alle bestanden die op mijn sd kaart stonden, zijn weg. Al een tijdje eigenlijk.

    Cage schreef:
    (...)

    I'm fine too (:

    Ik moet alle liedjes van Demi weer downloaden D: Alle bestanden die op mijn sd kaart stonden, zijn weg. Al een tijdje eigenlijk.

    Ik heb alle albums er wel opstaan en de camp rock songs. Kan binnenkort misschien wel even bluetoothen ofzo. Of je moet ze downloaden, maar ik heb dus niet alle liedjes, maar wel bijna allemaal. :')


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hybris schreef:
    (...)
    Ik heb alle albums er wel opstaan en de camp rock songs. Kan binnenkort misschien wel even bluetoothen ofzo. Of je moet ze downloaden, maar ik heb dus niet alle liedjes, maar wel bijna allemaal. :')


    Oh, I love you! Yes, dat moet dan even. :'D Heb je ze alemaal in één map, anders moet je zo zoeken enzo?

    Cage schreef:
    (...)

    Oh, I love you! Yes, dat moet dan even. :'D Heb je ze alemaal in één map, anders moet je zo zoeken enzo?

    Nee heb ze apart en ben er een paar kwijt, omdat ik m'n telefoon moest resetten ivm een virus. '--


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hybris schreef:
    (...)
    Nee heb ze apart en ben er een paar kwijt, omdat ik m'n telefoon moest resetten ivm een virus. '--


    Virus, waaah? Waarom weet ik dat niet?

    Cage schreef:
    (...)

    Virus, waaah? Waarom weet ik dat niet?

    Was dinsdag, ben gelukkig alleen m'n berichten kwijt.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hybris schreef:
    (...)
    Was dinsdag, ben gelukkig alleen m'n berichten kwijt.


    Aahw, dat is rot. Hoe kwam je erachter dat je een virus had? Heb je AVG er op?

    Cage schreef:
    (...)

    Aahw, dat is rot. Hoe kwam je erachter dat je een virus had? Heb je AVG er op?

    Er kwam steeds zo'n pop-up bericht dus een vriend van mij ging het googelen en het bleek een virus te zijn.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hybris schreef:
    (...)
    Er kwam steeds zo'n pop-up bericht dus een vriend van mij ging het googelen en het bleek een virus te zijn.


    D: Bweh, dat is niet cool.

    Ik moet nu naar bed [D':] maar ik werk morgen jullie allemaal bij! c:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb alles bijgewerkt! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    _O_


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Disnerd schreef:
    Ik heb alles bijgewerkt! c:


    Yeeh (:

    Hier wordt ook niet echt gepraat :')