• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor schreef:
    (...)

    Oh, net zoals dat ik ergens iets voor Elladan en Elrohir in the hobbit las wat ook een 1 april grap bleek te zijn. Let altijd heeeeeel goed op publicatie datum :')

    ja, ik zag het, snik snik, het leek echt net echt. ik hoop zo, dat het ooit een keer verfilmt woord.
    Btw, heb jij een idee hoe Angel en Elrohir naar Isengard gaan? in de rpg?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    ja, ik zag het, snik snik, het leek echt net echt. ik hoop zo, dat het ooit een keer verfilmt woord.
    Btw, heb jij een idee hoe Angel en Elrohir naar Isengard gaan? in de rpg?


    Het zou inderdaad echt uberste awesome zijn. Maarja, de kleinkinderen (?) van Tolkien willen de rechten niet weggeven...
    Ehm, te paard en naar het zuiden reizen?


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Het zou inderdaad echt uberste awesome zijn. Maarja, de kleinkinderen (?) van Tolkien willen de rechten niet weggeven...
    Ehm, te paard en naar het zuiden reizen?

    zijn zoon ook niet, bale,
    Uiteraard, domme vraag :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Daar word aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt. Daaaar word aan de deur geklopt wie zal het zijn? Wees maar gerust mijn Thranduil ik ben de goede (Ehhh?) Ireth?
    Oké, nu draaf ik even door xD Mede doordat m'n nichtje dat gisteren zong (Dat nu dus nog steeds in m'n hoofd zit...) En doordat Ireth aan de deur klopt! (yeah)
    So, Thranduil, The Ork Hunter staat aan je deur. Omg, ik ben echt verslaafd aan die bijnaam haha.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    Daar word aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt. Daaaar word aan de deur geklopt wie zal het zijn? Wees maar gerust mijn Thranduil ik ben de goede (Ehhh?) Ireth?
    Oké, nu draaf ik even door xD Mede doordat m'n nichtje dat gisteren zong (Dat nu dus nog steeds in m'n hoofd zit...) En doordat Ireth aan de deur klopt! (yeah)
    So, Thranduil, The Ork Hunter staat aan je deur. Omg, ik ben echt verslaafd aan die bijnaam haha.

    Hahaha, ik zong dat liedje ook echt mee in mijn hoofd :')
    Ik wacht nog op een bericht van LakeTown en DelanoDKM en dan zal ik weer reageren (;


    Caution first, always.

    Haha, ik zing het nu alleen maar met de namen Thranduil en Ireth erin, veel betere versie :)


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    Haha, ik zing het nu alleen maar met de namen Thranduil en Ireth erin, veel betere versie :)

    I agree :Y)


    Caution first, always.

    Ik twijfel om nog een personage te nemen, en zoja. Een Hobbit of een Dwerg, wat vinden jullie?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Hahaha, ik zong dat liedje ook echt mee in mijn hoofd :')
    Ik wacht nog op een bericht van LakeTown en DelanoDKM en dan zal ik weer reageren (;


    sorry, ben een beetje laat, was aan het schaatsen ^^ Ik zal meteen gaan schrijven :Y)

    LakeTown schreef:
    (...)

    sorry, ben een beetje laat, was aan het schaatsen ^^ Ik zal meteen gaan schrijven :Y)


    Yay!


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    (...)

    Yay!


    Is het trouwens goed als Ithilwen en Ireth elkaar al kennen?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 15:30 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Is het trouwens goed als Ithilwen en Ireth elkaar al kennen?


    Hm, kleine kans dat ze elkaar echt goed kennen, want Ireth leeft best eenzaam, en zwerft door heel Middle-Earth. Maar ze kan wel een keer ergens Ithilwen ontmoet hebben, alleen omdat ze rondzwerft zullen het (Nog :P) niet echt vriendinnen zijn. Natuurlijk ook geen vijand hoor!


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    (...)

    Hm, kleine kans dat ze elkaar echt goed kennen, want Ireth leeft best eenzaam, en zwerft door heel Middle-Earth. Maar ze kan wel een keer ergens Ithilwen ontmoet hebben, alleen omdat ze rondzwerft zullen het (Nog :P) niet echt vriendinnen zijn. Natuurlijk ook geen vijand hoor!


    Haha, nou Ithilwen heeft ook jaren rondgezwerftd in de wildernis met haar familie, dus misschien kennen ze daar elkaar van. Maar ze zit nu in een beetje een akward stukje tegenover Thranduil en het is een beetje lullig als er dan een 'vreemde' elf binnenkomt, die zou meteen de wacht roepen. Maar als ze elkaar al kennen lijkt het me logisch dat Ireth eerst verhaal gaat halen bij Ithilwen voordat ze iets onderneemt?

    Ja is goed, maar een gesprek hou ik wel over voor Thranduil, als je dat niet erg vind dan...


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    Ja is goed, maar een gesprek hou ik wel over voor Thranduil, als je dat niet erg vind dan...


    Tuurlijk! Ik zet 'm nu online