• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angel kwam al snel in het dorp van Halboron, maar het was niet zoals ze het achter had gelaten. iedereen was in de weer, mannen zochten naar wapens, de vrouwen naar voedsel dat meegenomen kon worden.


    En nog wat geloof ik, maar ik weet niet precies meer wat.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    En nog wat geloof ik, maar ik weet niet precies meer wat.



    Ah.... okee I still don't get it :$

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ow, I get it :Y)


    Dat wil hij in de film ook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LakeTown schreef:
    (...)

    Cuz, er staan heel veel stukjes van jou en Stapper en wanneer ik die allemaal in een story zet heb ik wel wat te doen :')


    Ik heb maar een stukje, maarja xD


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    (...)

    Ik heb maar een stukje, maarja xD


    Ik ben een beetje sloom vandaag... Ik bedoelde Candira in plaats van jou. Hihi, sorry :'D

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Dat wil hij in de film ook.


    Oh ja, I remember! Met Durin enzo (:

    LakeTown schreef:
    (...)

    Wat is onlogisch ^^


    Nou, geef toe dat het [als we ons aan de film zouden houden] het heel onlogisch zou zijn dat er 3 hobbits meereizen. Dat die zo richting Isengard rijden. En dat er zoveel vrouwen meereizen. Want, ik durfde te wedden dat menig krijger [of het nu mens, elf, hobbit of dwerg is] daar niet tegen zou kunnen..
    Dat is dus eigenlijk onlogisch. - Niet dat ik er wat op tegen heb hoor! Maar dat bedoelde ik dus :Y) .

    Mijn hobbit Chase is gewoon the best. Wedden dat hij de beste word van het gezelschap. Nog beter als Thorin (nerd). Straks wil iedereen met hem, niet met Thranduil of Thorin :Y)
    .


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Nou, geef toe dat het [als we ons aan de film zouden houden] het heel onlogisch zou zijn dat er 3 hobbits meereizen. Dat die zo richting Isengard rijden. En dat er zoveel vrouwen meereizen. Want, ik durfde te wedden dat menig krijger [of het nu mens, elf, hobbit of dwerg is] daar niet tegen zou kunnen..
    Dat is dus eigenlijk onlogisch. - Niet dat ik er wat op tegen heb hoor! Maar dat bedoelde ik dus :Y) .

    Mijn hobbit Chase is gewoon the best. Wedden dat hij de beste word van het gezelschap. Nog beter als Thorin (nerd). Straks wil iedereen met hem, niet met Thranduil of Thorin :Y)
    .


    Ja inderdaad, maar misschien kan dat ook nog terug komen in het verhaal, dat de mannen zich daar aan ergeren. Want zeg nou zelf, zo zijn deze mannen wel ^^

    Thranduil is mine! Het enige ding dat ik tot nu toe officieel heb beslist, en ik hou me er aan :Y) Maar goed, we zullen zien, ik ben benieuwt hoeveel vrouwen hij achter zich aan krijgt!

    Ik zit zo te denken, hij is wel echt een asshole, en ik wil wat meer openlaten. Ik weet niet of Ithilwen Thranduil wel gaat mogen... Dat laat ik aan Oropher over!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:46 ]

    Stapper schreef:
    (...)

    Nou, geef toe dat het [als we ons aan de film zouden houden] het heel onlogisch zou zijn dat er 3 hobbits meereizen. Dat die zo richting Isengard rijden. En dat er zoveel vrouwen meereizen. Want, ik durfde te wedden dat menig krijger [of het nu mens, elf, hobbit of dwerg is] daar niet tegen zou kunnen..
    Dat is dus eigenlijk onlogisch. - Niet dat ik er wat op tegen heb hoor! Maar dat bedoelde ik dus :Y) .

    Mijn hobbit Chase is gewoon the best. Wedden dat hij de beste word van het gezelschap. Nog beter als Thorin (nerd). Straks wil iedereen met hem, niet met Thranduil of Thorin :Y)
    .


    Maar niemand zegt toch dat die vrouwen zonder slag of stoot mee mogen? We kunnen het verhaal van de Hobbit niet eens aanhouden, want dan konden we het boek net zo goed overschrijven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Stapper schreef:
    Ik vind het zo jammer dat iedereen nu al gaat denken over wie wie leuk vind. En wie wie gaat sarren. En wie een relatie krijgen.. Dan is er toch geen lol meer an? Sowieso; hoe kan ik nu al bepalen welke vrouw bij mijn Gawain past? Hij heeft nog geen vrouw gezien [van de groep dan xd] en bovendien ken ik dan de karakters enz. niet..

    Zolang iedereen maar weet dat mijn kerels niet op alles-kunnende-en-durvende-vrouwen vallen. x]


    Zo denk ik er ook over hoor. Maar het is nogal obvious dat Thorin en Thranduil elkaar niet liggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Maar niemand zegt toch dat die vrouwen zonder slag of stoot mee mogen? We kunnen het verhaal van de Hobbit niet eens aanhouden, want dan konden we het boek net zo goed overschrijven.


    Ik zeg toch ook niet dat we ons aan het boek moeten houden.. Ik zeg alleen dat het niet helemaal klopt. ;s
    En sowieso, Gawain gaat helemaal niet zonder slag of stoot de vrouwen mee laten..
    Maar goed, ik zal stil zijn. Ben benieuwd wanneer de "Mensen" weer ff schrijven, zodat Gawain op stap kan.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Venomis schreef:
    (...)

    Zo denk ik er ook over hoor. Maar het is nogal obvious dat Thorin en Thranduil elkaar niet liggen.


    Ja. Das.. Logisch. Maar lees net dat we niet het verhaal gaan volgen, dus ja.. Hoeft ook weer niet he! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Venomis schreef:
    (...)

    Zo denk ik er ook over hoor. Maar het is nogal obvious dat Thorin en Thranduil elkaar niet liggen.


    Ja, dat is waar, maar ik denk dat het zich gewoon in het verhaal moet ontwikkelen of ze elkaar mogen of niet. En sowieso vinden dwergen en elven elkaar niks, dus dat is al ongeveer beslist...

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Maar niemand zegt toch dat die vrouwen zonder slag of stoot mee mogen? We kunnen het verhaal van de Hobbit niet eens aanhouden, want dan konden we het boek net zo goed overschrijven.


    Inderdaad, ik bedoel, ik denk niet dat Tolkien dit zo had bedacht, een bij elkaar geraapt zootje eigenlijk, is het niet?

    LakeTown schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik bedoel, ik denk niet dat Tolkien dit zo had bedacht, een bij elkaar geraapt zootje eigenlijk, is het niet?


    Geen idee... Hij koos de Dwergen, omdat het om hun stad ging en hij koos Bilbo, omdat hij niet opvalt. Ik denk dat onze lieden mee mogen vanwege hun eigen kwaliteiten. Ze zullen allemaal wel hun aandeel hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haha Ireth zal wel van zich afbijten hoor. Beetje opsommen dat ze The Ork Hunter is, xD Just Like Me...


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Post met Brennen komt morgen ofzo, nu maar eens aan mijn eigen verhaal schrijven :3


    Stenenlikker