• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor schreef:
    Is het trouwens de bedoeling dat alleen ons groepje naar de berg gaat, of ook nog vele andere mensen/elven/dwergen/hobbits die mee gaan?


    Nou.. Het is toch wel iets logischer als er nog wat meer dwergen meegaan, denk ik? ;x Omdat het hun Erebor ja is..
    Maar dan kan ja ook dat ze al bij de berg zijn, of zich halverwege aansluiten ofzo.. Geen idee.

    Ik vind tot nu toe ons groepje niet leuk genoeg om alleen na de berg te gaan x'D. Maar dan zijn ze ook nog niet ns in Isengard..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind het zo jammer dat iedereen nu al gaat denken over wie wie leuk vind. En wie wie gaat sarren. En wie een relatie krijgen.. Dan is er toch geen lol meer an? Sowieso; hoe kan ik nu al bepalen welke vrouw bij mijn Gawain past? Hij heeft nog geen vrouw gezien [van de groep dan xd] en bovendien ken ik dan de karakters enz. niet..

    Zolang iedereen maar weet dat mijn kerels niet op alles-kunnende-en-durvende-vrouwen vallen. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    LakeTown schreef:
    My god, jullie geven me wel wat te doen; Stapper en PinkRock! :'D


    Hoezo?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Venomis schreef:
    Misschien Thorin, mehe. :'p


    Well, dat kan? Wat vind jij?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Erebor schreef:
    Is het trouwens de bedoeling dat alleen ons groepje naar de berg gaat, of ook nog vele andere mensen/elven/dwergen/hobbits die mee gaan?


    Je bedoelt alleen het reisgenootschap van de PRG? Ik denk het wel, anders moeten we nog meer personage's besturen O.o

    Volgens mij hebben we zat personages en zijn blanco's niet nodig.
    En tja, ze zouden ook gewoon met vier legers kunnen gaan, maar dat is niet echt leuk. Het is een soort secret mission, dus ook geen horde dwergen - al zorgt Thorin er wel voor dat ze in het geheim paraat staan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    IK kijk altijd in de verhalen hoe het afloopt met de liefdes.

    En ik zou wel ervoor kiezen dat alleen deze personen meegaan, ja. Dat lijkt mij het handigst en het leukst, ook.

    Stapper schreef:
    Ik vind het zo jammer dat iedereen nu al gaat denken over wie wie leuk vind. En wie wie gaat sarren. En wie een relatie krijgen.. Dan is er toch geen lol meer an? Sowieso; hoe kan ik nu al bepalen welke vrouw bij mijn Gawain past? Hij heeft nog geen vrouw gezien [van de groep dan xd] en bovendien ken ik dan de karakters enz. niet..

    Zolang iedereen maar weet dat mijn kerels niet op alles-kunnende-en-durvende-vrouwen vallen. x]



    Ja, je hebt wel een beetje gelijk. Persoonlijk vind ik het altijd fijner om ergens een houvast te hebben. Maar ik heb nu voor mezelf besloten dat ik verder niets ga bepalen (:
    Nee, ik denk ook niet dat het de bedoeling is van deze karakters om perfect te zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Hobson van Hohenheim. Ik vind dat die heel goed is neergezet. Hij heeft geen idee waar hij heen gaat of dat hij uberhaupt wapens nodig heeft. Niemand is perfect in dit verhaal, net zoals in het echt!

    PinkRock schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Naw, ik moet alle POV's in een story zetten, en ik was maar eventjes niet online en poef! toen had ik ineens een heleboel berichtjes van jullie ^^ Wel leuk om te lezen, maar het is veel werk om alles in een story te zetten :')

    Venomis schreef:
    Volgens mij hebben we zat personages en zijn blanco's niet nodig.
    En tja, ze zouden ook gewoon met vier legers kunnen gaan, maar dat is niet echt leuk. Het is een soort secret mission, dus ook geen horde dwergen - al zorgt Thorin er wel voor dat ze in het geheim paraat staan.


    Bedoel je dat de dwergen apart gaan reizen?

    Maar het is dan zo onlogisch!
    Ok - eigenlijk is heel veel onlogisch, maar goed.
    Maar.. Waarom zouden er 10000 elven meegaan naar Erebor, om enkel een draak te doden, terwijl er maar 4 dwergen zijn die meegaan omdat het hun thuisland is? ;l Dan moeten er op zn minst nog wat dwergen bij komen als de draak dood is.. Ofzo..

    En inderdaad, met de liefdes kijk ik dat ook. Eigenlijk met alles. Ik plan helemaal niks, dat is niet leuk x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Je bedoelt alleen het reisgenootschap van de PRG? Ik denk het wel, anders moeten we nog meer personage's besturen O.o


    Yesh, omdat ik geloof ik in andermans posts dingen lees dat er meer personen mee lijken te gaan..


    Stenenlikker

    But, waarom geef ik je wat te doen LakeTown?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Stapper schreef:
    Maar het is dan zo onlogisch!
    Ok - eigenlijk is heel veel onlogisch, maar goed.
    Maar.. Waarom zouden er 10000 elven meegaan naar Erebor, om enkel een draak te doden, terwijl er maar 4 dwergen zijn die meegaan omdat het hun thuisland is? ;l Dan moeten er op zn minst nog wat dwergen bij komen als de draak dood is.. Ofzo..

    En inderdaad, met de liefdes kijk ik dat ook. Eigenlijk met alles. Ik plan helemaal niks, dat is niet leuk x].



    Wat is onlogisch ^^


    Erebor schreef:
    (...)

    Yesh, omdat ik geloof ik in andermans posts dingen lees dat er meer personen mee lijken te gaan..


    Like?

    PinkRock schreef:
    But, waarom geef ik je wat te doen LakeTown?


    Cuz, er staan heel veel stukjes van jou en Stapper en wanneer ik die allemaal in een story zet heb ik wel wat te doen :')

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 21:34 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Bedoel je dat de dwergen apart gaan reizen?


    Thorin gaat gewoon met zijn gezelschap, maar heeft stiekem ergens een legertje achter de hand, om het af te maken en de berg in te nemen als de draak weg is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Thorin gaat gewoon met zijn gezelschap, maar heeft stiekem ergens een legertje achter de hand, om het af te maken en de berg in te nemen als de draak weg is.


    Ow, I get it :Y)