• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Geen idee... Hij koos de Dwergen, omdat het om hun stad ging en hij koos Bilbo, omdat hij niet opvalt. Ik denk dat onze lieden mee mogen vanwege hun eigen kwaliteiten. Ze zullen allemaal wel hun aandeel hebben.


    Dat bedoel ik, want waarom zouden de elven of de mensen meegaan op zo'n queeste. Maar ik het boek is het dan wel zo dat de draak geen bedreiging vormt en hier wel, dus wat dat betreft zitten we al een hoop van het boek af. En we veranderen waarschijnlijk tijdens het schrijven het verhaal nog meer. Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over dat we het boek te veel naschrijven.

    Eigenlijk kan Sha'rin het nieuws pas over een paar dagen horen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik, want waarom zouden de elven of de mensen meegaan op zo'n queeste. Maar ik het boek is het dan wel zo dat de draak geen bedreiging vormt en hier wel, dus wat dat betreft zitten we al een hoop van het boek af. En we veranderen waarschijnlijk tijdens het schrijven het verhaal nog meer. Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over dat we het boek te veel naschrijven.


    Ik zou het ook niet leuk vinden als dat gebeurd :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik zal zelf zo snel mogelijk reageren, me pa houd zo de lotr marathon gister was het de twee delen van de hobbit, half 8 tot 12 uur en toen me bed in, dus het word vanmiddag pas, sorry dat het zo laat woord, mensen, sorry sorry sorry, ik ben nu bezig om alles na te lezen, maar ik zal reageren
    oja over de love gespreken, ik maakte een grapje over Angel die verlieft werd op Elrohir, en zo is het een beetje gekomen, maar als Erebor het niks vind vind ik dat ook prima hoor :D, ik ga waar de stroom me heen leid ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    lk ben eerst werken.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oropher, ga jij nog eigenlijk Elladan aanmaken?


    Stenenlikker

    Niniel schreef:
    ik zal zelf zo snel mogelijk reageren, me pa houd zo de lotr marathon gister was het de twee delen van de hobbit, half 8 tot 12 uur en toen me bed in, dus het word vanmiddag pas, sorry dat het zo laat woord, mensen, sorry sorry sorry, ik ben nu bezig om alles na te lezen, maar ik zal reageren
    oja over de love gespreken, ik maakte een grapje over Angel die verlieft werd op Elrohir, en zo is het een beetje gekomen, maar als Erebor het niks vind vind ik dat ook prima hoor :D, ik ga waar de stroom me heen leid ;)


    Oh, haast je niet, het is een uitzondering dat ik zo snel reageerde :') Maar het is helemaal niet erg dat je zijn woorden in je post verwerkt, dat doe ik ook altijd.
    Haha, het hoeft van mij niet persé, maar ik vind het ook niet erg. Laten we gewoon kijken hoe het loopt ^^


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Oh, haast je niet, het is een uitzondering dat ik zo snel reageerde :') Maar het is helemaal niet erg dat je zijn woorden in je post verwerkt, dat doe ik ook altijd.
    Haha, het hoeft van mij niet persé, maar ik vind het ook niet erg. Laten we gewoon kijken hoe het loopt ^^


    oh mooi, moet morgen werken dus dan is reageren een beetje laat, ik weet trouwens niet of somige er morgen avond online zijn of zelf nog programma's kijken, CSI, Bones, GTST?, maar ik ben morgen tussen half 8 en kwart over acht online, :D, kijk graag CSI (A) :$
    ah oke, daar ben ik blij om :D, en ja we zullen zien, ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    Oropher, ga jij nog eigenlijk Elladan aanmaken?

    Ik denk niet dat ik daar tijd voor heb, sorry :C


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ik daar tijd voor heb, sorry :C


    Nahw... Maarja andere dingen gaan voor..


    Stenenlikker

    Wel, Thranduil, je krijgt het druk! Ik stuur Ireth zomenteen op je af :)


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    Wel, Thranduil, je krijgt het druk! Ik stuur Ireth zomenteen op je af :)


    Yeah, gezellig :Y)

    Eyoooo! Oropher is ThranduiI geworden, met een hoofdletter I. Ik wilde het eerst niet doen, omdat het misschien onhandig is, maar ik kon het gewoon niet laten. Ik ben gewoon te gek op hem :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    Eyoooo! Oropher is ThranduiI geworden, met een hoofdletter I. Ik wilde het eerst niet doen, omdat het misschien onhandig is, maar ik kon het gewoon niet laten. Ik ben gewoon te gek op hem :')


    Haha, sneaky bastard :Y) Op mijn mobiel zie ik dus wel dat die 'l' en i is, haha.


    Stenenlikker

    PinkRock schreef:
    Wel, Thranduil, je krijgt het druk! Ik stuur Ireth zomenteen op je af :)

    Is goed! ;D


    Caution first, always.