• HARRYHARRYHARRY


    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai!

    x Berna - Hybris - 9 november | 17
    x Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    x Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    x Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    x Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    x Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    x Aline - Cage - 14 maart | 13
    x Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    x Crystal - Begin - 25 november | 12
    x Sylvie - Syliam - 18 juni | 19
    x Gail - Jingle - 20 juni | 17
    x Fren - Sheridan - 9 januari | 13
    ? - HaIcyon - ? | ?

    BOE. GAB IS JARIG! (yeah).
    Afwezigheden:
    Marlijn & Aniek: 28 december t/m 6 januari.
    Melissa: 3 t/m 5 maart.
    Lieke: 13 t/m 17 maart.



    Ik ben echt blij dat ik bij dit topic zit. Jullie zijn zo lief! I love you guys <'3 x Aline

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 11:53 ]

    Syliam schreef:
    (...)

    Jhup, vond ik ook. Had er wel eventjes over gedaan, maar het was uiteindelijk gelukt om eindelijk zo'n lange rol te krijgen.


    Ja, volgens mij ben je daar gigantisch lang mee bezig...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil iets kwijt aan jullie!

    Lieve meisjes

    Ik weet niet hoe ik precies moet beginnen, maar ik wil dit nu meteen kwijt! Ik dacht er al eerder aan om dit te gaan schrijven, maar ik wou liever wachten, toch kon ik het uiteindelijk niet laten. Het zit zo dat ik jullie wil laten weten hoe geweldig ik jullie vind. Ik zit hier misschien nog maar drie dagen terug na zo'n lange tijd weg te zijn geweest van dit topic. Ik kende jullie toen helemaal niet, buiten Gail en ik had toen door de drukte ook niet echt de tijd om hier zoveel tijd door te brengen en jullie te leren kennen. Nu heb ik jullie in deze paar korte dagen iets beter leren kennen, de ene al wat meer dan de ander. Maar ik heb eruit opgemaakt dat degene die ik hier tot nu toe al beter heb leren kennen echt geweldige mensen zijn! Ik had nooit gedacht dat ik me hier zo snel weer zou thuis voelen, dat jullie me zo snel in de groep zouden opnemen alsof ik hier al eerder zat en dat jullie al zo lief voor me zouden zijn. Ik ben blij dat dit topic bestaat en ik ben blij dat jullie hier in zitten. Tegenwoordig zijn er amper mensen te vinden waarmee ik echt goed om kan. Ik heb down momenten gekend in 2013 en niet zo lang geleden was ik Quizlet best beu aan het worden om een aantal redenen. Nu zit ik hier en wil ik niet meer weg. Ik vind de sfeer hier gezellig, jullie zijn gewoon zo aardig en uiteraard ook omdat dit een One Direction topic is. Opeens lijkt Quizlet weer stukken leuker, alleen om dit geweldig topic. Ik moest eerder zijn terug gekomen of moest toen gewoon blijven, maar laten we dat achterwegen laten want ik ben er nu en ik geniet van dit topic. Bedankt dat jullie me zo opnemen in de groep en dat jullie zo aardig tegen me zijn. Ik voel me - zoals ik al eerder heb verteld hier - echt thuis. Dit topic is leuk, maar jullie zijn geweldig en stuk voor stuk echte schatjes!

    xx


    16 - 09 - '17

    Beelen schreef:
    (...)

    Ja, volgens mij ben je daar gigantisch lang mee bezig...


    Klopt xp


    16 - 09 - '17

    Syliam schreef:
    Ik wil iets kwijt aan jullie!

    Lieve meisjes

    Ik weet niet hoe ik precies moet beginnen, maar ik wil dit nu meteen kwijt! Ik dacht er al eerder aan om dit te gaan schrijven, maar ik wou liever wachten, toch kon ik het uiteindelijk niet laten. Het zit zo dat ik jullie wil laten weten hoe geweldig ik jullie vind. Ik zit hier misschien nog maar drie dagen terug na zo'n lange tijd weg te zijn geweest van dit topic. Ik kende jullie toen helemaal niet, buiten Gail en ik had toen door de drukte ook niet echt de tijd om hier zoveel tijd door te brengen en jullie te leren kennen. Nu heb ik jullie in deze paar korte dagen iets beter leren kennen, de ene al wat meer dan de ander. Maar ik heb eruit opgemaakt dat degene die ik hier tot nu toe al beter heb leren kennen echt geweldige mensen zijn! Ik had nooit gedacht dat ik me hier zo snel weer zou thuis voelen, dat jullie me zo snel in de groep zouden opnemen alsof ik hier al eerder zat en dat jullie al zo lief voor me zouden zijn. Ik ben blij dat dit topic bestaat en ik ben blij dat jullie hier in zitten. Tegenwoordig zijn er amper mensen te vinden waarmee ik echt goed om kan. Ik heb down momenten gekend in 2013 en niet zo lang geleden was ik Quizlet best beu aan het worden om een aantal redenen. Nu zit ik hier en wil ik niet meer weg. Ik vind de sfeer hier gezellig, jullie zijn gewoon zo aardig en uiteraard ook omdat dit een One Direction topic is. Opeens lijkt Quizlet weer stukken leuker, alleen om dit geweldig topic. Ik moest eerder zijn terug gekomen of moest toen gewoon blijven, maar laten we dat achterwegen laten want ik ben er nu en ik geniet van dit topic. Bedankt dat jullie me zo opnemen in de groep en dat jullie zo aardig tegen me zijn. Ik voel me - zoals ik al eerder heb verteld hier - echt thuis. Dit topic is leuk, maar jullie zijn geweldig en stuk voor stuk echte schatjes!

    xx


    Awh, wat lief. c: En ja, natuurlijk gaat alles gewoon goed en word je fantastisch opgevangen door de groep, want je bent echt een geweldig meisje en het klikt ook gewoon direct. (:
    En dat ken ik, trouwens, ik heb ook mijn mindere periode gehad op Q, waar ik amper online was. Is heel normaal, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Awh, wat lief. c: En ja, natuurlijk gaat alles gewoon goed en word je fantastisch opgevangen door de groep, want je bent echt een geweldig meisje en het klikt ook gewoon direct. (:
    En dat ken ik, trouwens, ik heb ook mijn mindere periode gehad op Q, waar ik amper online was. Is heel normaal, hehe.


    Awhie, jij bent lief! xx


    16 - 09 - '17

    Syliam schreef:
    (...)

    Awhie, jij bent lief! xx


    Hehehehe. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga slapen, denk ik, want anders loop ik er straks bij als een zombie. Hehe. Welterusten, Sylvie'tje. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha oki. Slaaplekker, Lieke! x


    16 - 09 - '17

    Dankjewel voor de felicitaties!
    & voor Sylvie, ik ben blij dat je je al helemaal thuis voelt in de groep en ik hoop dat dat voor lang zo blijft.
    Je bent een fantastische meid en ik ben nu al zo blij met je. Simpelweg omdat je mij pribeerde op te vrolijken.
    En je bent gewoon heel gezellig, meid!


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    Dankjewel voor de felicitaties!
    & voor Sylvie, ik ben blij dat je je al helemaal thuis voelt in de groep en ik hoop dat dat voor lang zo blijft.
    Je bent een fantastische meid en ik ben nu al zo blij met je. Simpelweg omdat je mij pribeerde op te vrolijken.
    En je bent gewoon heel gezellig, meid!


    Awh dankjewel, Gabs. Jij bent ook al zo lief! x


    16 - 09 - '17

    Syliam schreef:
    (...)

    Awh dankjewel, Gabs. Jij bent ook al zo lief! x

    Ons topic straalt liefde uit! Haha grapje! Maar jij bent toch ook een lieverd!


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    (...)
    Ons topic straalt liefde uit! Haha grapje! Maar jij bent toch ook een lieverd!


    Hihi (K)


    16 - 09 - '17

    Mhihihi. Ik ga gewoon reageren en vragen of ik op de lijst mag ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Zoveel mensen die ineens hierheen komen, haha.
    Maar ja ofcourse mag je erbij! Alleen is Aline al lang niet meer online en zou je moeten wachten tot morgen.


    Danmarks Dynamite.

    HaIcyon schreef:
    Mhihihi. Ik ga gewoon reageren en vragen of ik op de lijst mag ^-^


    Welkom alvast! :D


    16 - 09 - '17