• HARRYHARRYHARRY


    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai!

    x Berna - Hybris - 9 november | 17
    x Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    x Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    x Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    x Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    x Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    x Aline - Cage - 14 maart | 13
    x Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    x Crystal - Begin - 25 november | 12
    x Sylvie - Syliam - 18 juni | 19
    x Gail - Jingle - 20 juni | 17
    x Fren - Sheridan - 9 januari | 13
    ? - HaIcyon - ? | ?

    BOE. GAB IS JARIG! (yeah).
    Afwezigheden:
    Marlijn & Aniek: 28 december t/m 6 januari.
    Melissa: 3 t/m 5 maart.
    Lieke: 13 t/m 17 maart.



    Ik ben echt blij dat ik bij dit topic zit. Jullie zijn zo lief! I love you guys <'3 x Aline

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 11:53 ]

    Damn, Quizlet lag eruit.
    Ik ga maar eens slapen, ben bek af!
    Slaaplekker!


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    Damn, Quizlet lag eruit.
    Ik ga maar eens slapen, ben bek af!
    Slaaplekker!


    Zoals elke avond rond kwart na drie tot kwart voor vier.
    Slaaplekker, babe! x


    16 - 09 - '17

    Oeh, weer een nieuw mensje. c: Ik word vrolijk van nieuwe mensjes.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zal haar erbij zetten :3

    Syliam schreef:
    Ik wil iets kwijt aan jullie!

    Lieve meisjes

    Ik weet niet hoe ik precies moet beginnen, maar ik wil dit nu meteen kwijt! Ik dacht er al eerder aan om dit te gaan schrijven, maar ik wou liever wachten, toch kon ik het uiteindelijk niet laten. Het zit zo dat ik jullie wil laten weten hoe geweldig ik jullie vind. Ik zit hier misschien nog maar drie dagen terug na zo'n lange tijd weg te zijn geweest van dit topic. Ik kende jullie toen helemaal niet, buiten Gail en ik had toen door de drukte ook niet echt de tijd om hier zoveel tijd door te brengen en jullie te leren kennen. Nu heb ik jullie in deze paar korte dagen iets beter leren kennen, de ene al wat meer dan de ander. Maar ik heb eruit opgemaakt dat degene die ik hier tot nu toe al beter heb leren kennen echt geweldige mensen zijn! Ik had nooit gedacht dat ik me hier zo snel weer zou thuis voelen, dat jullie me zo snel in de groep zouden opnemen alsof ik hier al eerder zat en dat jullie al zo lief voor me zouden zijn. Ik ben blij dat dit topic bestaat en ik ben blij dat jullie hier in zitten. Tegenwoordig zijn er amper mensen te vinden waarmee ik echt goed om kan. Ik heb down momenten gekend in 2013 en niet zo lang geleden was ik Quizlet best beu aan het worden om een aantal redenen. Nu zit ik hier en wil ik niet meer weg. Ik vind de sfeer hier gezellig, jullie zijn gewoon zo aardig en uiteraard ook omdat dit een One Direction topic is. Opeens lijkt Quizlet weer stukken leuker, alleen om dit geweldig topic. Ik moest eerder zijn terug gekomen of moest toen gewoon blijven, maar laten we dat achterwegen laten want ik ben er nu en ik geniet van dit topic. Bedankt dat jullie me zo opnemen in de groep en dat jullie zo aardig tegen me zijn. Ik voel me - zoals ik al eerder heb verteld hier - echt thuis. Dit topic is leuk, maar jullie zijn geweldig en stuk voor stuk echte schatjes!

    xx


    Ik lees het nu pas, maar goed. Echt heel erg fijn dat je je al zo thuis voelt hier, daar maak je ons ook heel blij mee. Hopelijk blijf je hier nog lang, wang het is écht heel gezellig met je. Je bent een fantastische meid Sylv, ik heb echt het gevoel dat ik je al veel langer ken.
    Ben trots dat je zo aardig bent, girl!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Eergisteren was ik de hele dag weg en dan jagen jullie er een aantal topics doorheen. Gisteren ging het zo langzaam en vandaag gaat het ook langzaam D:

    Boe. Ik ging om 3:15 slapen en ben al sinds 9uur weer wakker. Ik ben goed. :') En nu ga ik aankleden, denk ik.
    Oh en Alinie, indeed. Vrijdag was ik er niet en toen ging het zo snel en gisteren zo langzaam. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    Boe. Ik ging om 3:15 slapen en ben al sinds 9uur weer wakker. Ik ben goed. :') En nu ga ik aankleden, denk ik.
    Oh en Alinie, indeed. Vrijdag was ik er niet en toen ging het zo snel en gisteren zo langzaam. D:


    Jaah D: Eergisteren was ik van 3 tot 10 weg en toen moest ik ongeveer twee topics bijlezen. Dom genoeg doe ik dat ook nog -.-

    Waaah, Lieke, dan slaap je wel erg kort :o

    Cage schreef:
    (...)

    Jaah D: Eergisteren was ik van 3 tot 10 weg en toen moest ik ongeveer twee topics bijlezen. Dom genoeg doe ik dat ook nog -.-


    Ik had daar toen geen zin in, haha, dus heb ik dat niet gedaan. :') Ik lees hoogstens bij als het een paar pagina's zijn, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cage schreef:
    Waaah, Lieke, dan slaap je wel erg kort :o


    Maar ik ben niet eens moe, dus zo erg is niet. Maar sowieso als ik langer slaap dan 8u30, oke, 9u kan net nog, dan krijg ik hoofdpijn...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wieeeh. Ik ging een van mijn geinactiveerde verhalen weer terug lezen, met Melissa en Anouk in de hoofdrol en ergens heb ik best wel weer zin om die verder te schrijven, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat het dat ik geen credits heb en niks in de spotlight kan zetten .__.
    Mijn bankrekening kan dat niet, is beveiligd. Wauw.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik had ook niet iets beters te doen eigenlijk, dus waarom ook niet? :'D

    Dat had ik ook, ik las gisteren een oud verhaal van mezelf terug. Had nog maar vier hoofdstukken, maar ik ben van plan er weer mee verder te gaan (: De verhaallijn was al best ver uitgedacht (:

    Woodley schreef:
    Ik haat het dat ik geen credits heb en niks in de spotlight kan zetten .__.
    Mijn bankrekening kan dat niet, is beveiligd. Wauw.


    Ik heb sowieso geen credits :'D