• Ik ben niet echt de persoon om persoonlijke topics aan te maken, maar dit moest er echt even uit x)
    Mijn vriend komt morgen eindelijk weer thuis na bijna twee weken weg te zijn geweest. Ik had echt zin in een avondje samen voordat al zijn vrienden komen voor Oud & Nieuw. Alleen nu blijken vier vrienden morgen al te komen, hartstikke gezellig natuurlijk. Not. Ik voel me echt alleen maar boos en teleurgesteld. Ik kan me er niet echt overheen zetten en morgen nog steeds als gezellig te zien. ARGH. Ik heb echt zin om terug te gaan naar mijn ouders, maar dat is ook zo kinderachtig.
    Mijn hele humeur is nu verpest en ik kan mijzelf niet echt meer afleiden.

    Wat zouden jullie doen om zo'n dag als morgen toch nog een beetje plezierig te maken?


    I am an idiot, I move.

    Balen, toch proberen er het leuke van in te zien en je te proberen amuseren? Ik weet niet, maar good luck en hopelijk veel plezier (:


    16 - 09 - '17

    Ik ken het. Als er zoietts gebeurt, dan maakt hij het meestal achteraf goed. =)

    Ik zou er toch het beste van proberen te maken. En probeer de kleine momentjes samen toch leuk te spenderen.

    Ik ben best wel gemeen op dat vlak en dan durf ik hem wel eens te teasen. Dan laat ik merken dat hij nu leuke momentjes met ons 2 samen moet missen... :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik snap dat je wat tijd alleen wilt met je vriend en ik vind het een beetje jammer dat die vriend zijn vrienden al eerder uitnodigde. Misschien zou je het er wel met hem over kunnen hebben over hoe je je voelt. Hoe je het gezellig kan maken? Tja, geen idee.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga morgen ook met hem praten, want dit vond ik nogal not done.
    Meestal wordt het uiteindelijk ook wel gezellig, maar ik heb er nu gewoon geen zin meer in (cat).


    I am an idiot, I move.

    Wat vervelend voor je. :( Ik snap wel dat je er geen zin in hebt, want je hebt je vriend natuurlijk al vrij lang niet meer gezien. Kun je zijn vrienden niet afzeggen en er met hem over praten dat je eigenlijk andere plannen had? Ik denk wel dat hij dat zal begrijpen hoor. Hij zal jou natuurlijk ook wel gemist hebben? Zeg gewoon hoe je je erbij voelt, want hij had dit wel eerst even met jou mogen overleggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is inderdaad stom en vervelend. Je ziet je vriend best lang niet en dan zie je hem weer maar dan zijn er gelijk weer andere bij dus dan kan je niet echt samen met hem zijn.
    Mijn vriend heeft ook soms van die acties en ja, dat is knap vervelend. Gewoon een keer met hem bespreken en nu maar het beste er van maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kill him. (cat)

    Dat is inderdaad vervelend. Ik heb er niet veel ervaring mee ofzo, maar wat Scandal zegt kan ik me wel in vinden. Tease him. Make him pay for it.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scandal schreef:
    Ik ken het. Als er zoietts gebeurt, dan maakt hij het meestal achteraf goed. =)

    Ik zou er toch het beste van proberen te maken. En probeer de kleine momentjes samen toch leuk te spenderen.

    Ik ben best wel gemeen op dat vlak en dan durf ik hem wel eens te teasen. Dan laat ik merken dat hij nu leuke momentjes met ons 2 samen moet missen... :')

    + Vooral het tegen hem zeggen hoe jij dit ziet/erover denkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat lijkt me ook heel vervelend.
    Als je toch plezier wilt hebben, zul je die boosheid toch echt los moeten laten of naar de achtergrond duwen. Jullie vinden heus nog tijd om er over te praten. (;

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 22:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Idiot. (cat)

    Ok nee. Ik vind dit gewoon totaal niet kunnen. Maar ik kan hier over meespreken, heb het namelijk zelf meegemaakt (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe