• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Everything went better than expected (:


    I am an idiot, I move.

    Fijn om te weten dat ik hier toch geen vrienden heb.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik moet echt geen carneool meer naast mijn bed leggen. Word ik verdomme emotioneel van. Terug naar rozenkwarts.


    Searching heavens for another earth

    Tja..


    Some people are art and do art at the same time

    Oeeh, dat was lekker :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weer een dag voorbij...


    Your make-up is terrible

    ugh ik wil niet werken...ik heb er zo geen zin in. Ik wil lekker thuis blijven. ..in me bedje met een kruik en me laptop op schoot en lekker rpg-en.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Because nothing makes me happier and nothing makes me sadder then you. Idiot.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    2013 was een rot jaar. Nog 2 dagen wachten totdat het 2014 is. Hopelijk belooft 2014 iets goeds. :')

    Op de bank, wachtend om te vertrekken na het kasteel! ;D.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En dan komt je plots te weten dat Joey Jordison niet meer voor Slipknot drumt, heb ik onder een steen geleefd ofzo ... (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil mijn username alweer veranderen. >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    I can do this!


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    I can do this!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rendez-vous, rendez-vous, rendez-vous au prochain règlement
    Rendez-vous, rendez-vous, rendez-vous sûrement aux prochaines règles.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it