• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Oh, cappuccino, cappuccino, lekker bakje...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben ik echt al zo lang aan het tekenen? ;o


    help

    Ik wilde een ps3 kopen (ja, ps4 is al uit maar de spellen die ik wil zijn voor ps3), maar toen liep ik de make-up studio binnen en nu ben ik blut. (cat)


    everything, in time

    Dat heef ze niet echt gezegd ...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kon ik je maar gewoon haten.


    Your make-up is terrible

    Nu ik eindelijk weer met een geniepig grijnsje achter mijn laptop naar de halfgevulde word-pagina's zit te staren, besef ik me hoe erg ik het schrijven heb gemist.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Meraki schreef:
    Ik wilde een ps3 kopen (ja, ps4 is al uit maar de spellen die ik wil zijn voor ps3), maar toen liep ik de make-up studio binnen en nu ben ik blut. (cat)

    Tuthola.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Doe het dan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat kan ik niet.

    Reageer je nou niet op mij af, ik kan er niks aan doen dat je altijd op het raam klopt, of je nou wel of geen sleutel mee hebt. D: Dan weet ik niet of je hem dit keer wel hebt en ik heb geen zin om voor niks op te staan. Moet je maar gewoon duidelijk zijn.


    Your make-up is terrible

    Ja.. dit vond ik heel leuk om te schrijven... En ik denk dat ik het nog leuker vind om het volgende stukje te schrijven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het is fijn om net zo speciaal te zijn voor degene die ook zo speciaal voor jou is, de meest speciale. Het geeft je iets extra's. Voor mij in ieder geval, alsof ik de hele wereld weer aankan omdat ik iemand heb die er voor mij is, écht voor mij en aan mijn zijde staat op mee te vechten, op een vriendschappelijke manier. Alsof je goed genoeg bent om zo speciaal te zijn.
    Meh, ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik.

    Hmm nee zo denk ik er niet over eigenlijk :'D Ik ben van 1 iemand haar beste vriendin en ze betekent net zoveel voor mij, maar ik noem haar niet specifiek mijn beste vriendin. Ik maak daar geen onderscheid in.. aan alle vrienden heb ik hetzelfde als aan haar.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hmm nee zo denk ik er niet over eigenlijk :'D Ik ben van 1 iemand haar beste vriendin en ze betekent net zoveel voor mij, maar ik noem haar niet specifiek mijn beste vriendin. Ik maak daar geen onderscheid in.. aan alle vrienden heb ik hetzelfde als aan haar.


    Dan heb je ook niet het gevoel dat het je allerbeste vriendin is want ze is net als de anderen, gewoon vrienden. Dat was niet het gevoel dat ik bedoelde.


    Your make-up is terrible

    Miley Cyrus… Vermoei ons toch niet zo met je domme, kinderachtige gedrag.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een geweldige dag, not.

    Profiel bewerken haat mij sowieso.


    everything, in time