• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo''n zin in oud&nieuw! Mn ex is er ook bij.. dus ik ga er lekker superleuk uitzien mhuauau


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar waarom? Vriendinnen zijn vriendinnen toch?


    Nee, het is fijn om net zo speciaal te zijn voor degene die ook zo speciaal voor jou is, de meest speciale. Het geeft je iets extra's. Voor mij in ieder geval, alsof ik de hele wereld weer aankan omdat ik iemand heb die er voor mij is, écht voor mij en aan mijn zijde staat op mee te vechten, op een vriendschappelijke manier. Alsof je goed genoeg bent om zo speciaal te zijn.
    Meh, ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik.


    Your make-up is terrible

    I did it!


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zou zó fijn zijn.


    Alsof je dat niet hebt :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb zin in morgen, oud en nieuw vieren bij m'n zus hehe ^^


    'Darling, just hold on'

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het is fijn om net zo speciaal te zijn voor degene die ook zo speciaal voor jou is, de meest speciale. Het geeft je iets extra's. Voor mij in ieder geval, alsof ik de hele wereld weer aankan omdat ik iemand heb die er voor mij is, écht voor mij en aan mijn zijde staat op mee te vechten, op een vriendschappelijke manier. Alsof je goed genoeg bent om zo speciaal te zijn.
    Meh, ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik.

    Ja, dat zou fijn, dat men je eens niet aan de kant schuift voor een ander. Sommige mensen vertellen mij dan hoe leuk ze het hebben gehad met iemand anders en dan kunnen ze nooit eens de tijd voor míj vinden. Je merkt gewoon dat iemand desinteresse heeft en alle pogingen afkapt om eens af te spreken.
    Ik heb echt verkeerde vriendinnen. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja, dat zou fijn, dat men je eens niet aan de kant schuift voor een ander. Sommige mensen vertellen mij dan hoe leuk ze het hebben gehad met iemand anders en dan kunnen ze nooit eens de tijd voor míj vinden. Je merkt gewoon dat iemand desinteresse heeft en alle pogingen afkapt om eens af te spreken.
    Ik heb echt verkeerde vriendinnen. -.-


    Ja, precies zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, precies zulke dingen.

    Hm. Het is waarschijnlijk tijd voor mijn eigen mannelijke harem. Mannen zijn toch een stuk leuker dan vrouwen. Heb je 's nachts tenminste ook nog wat plezier. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kutinternet D: Ik haat dit echt zo erg. Waarom moet dit nou gebeuren voor Oud & nieuw?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hm. Het is waarschijnlijk tijd voor mijn eigen mannelijke harem. Mannen zijn toch een stuk leuker dan vrouwen. Heb je 's nachts tenminste ook nog wat plezier. (cat)


    Haha, ik hou het wel gewoon bij één beste vriendin.

    OT: Ik kan echt niet geloven dat je dat schreef... Het komt er niet in bij mij. Ik hoop gewoon dat ik morgen wakker word en alles en nachtmerrie was.


    Your make-up is terrible

    Nou waarom heb je een vriendin? Je bent zo leuk. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fijn dat je mij ff vergeet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    When you're strange no one remembers your name.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 16:41 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    you made my mom cry... you made me cry... you ruined my day.. i thought it was gonna be fun... its all your fault >:(

    (gaat over niemand hier op Q)


    May StarClan light your path.

    Koffie, koffie, lekker bakje koffie.


    "I shut my eyes in order to see.'