• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Droog in de positieve zin? Je bedoelt grappig?
    Blame mijn hersens als het fout is.

    Ja inderdaad ;p dat bedoel ik ongeveer, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kayal schreef:
    Gregory heeft je een beetje tegengehouden c:


    Het is maar wat je bedoelt met een beetje tegenhouden, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Wait. Wait. Vermoordt Gio nu een van zijn eigen bendeleden? 0-0.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Wait. Wait. Vermoordt Gio nu een van zijn eigen bendeleden? 0-0.


    Hehehe, nog net niet ^^


    El Diablo.

    Ugh. Can't sleep.


    That is a perfect copy of reality.

    niet persoonlijk oppakken he :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    niet persoonlijk oppakken he :P

    Nu durf ik niet meer te lezen (A)


    That is a perfect copy of reality.

    Maar zodra ze veilig was en ik hopelijk nog in leven, zou ik haar eens goed de waarheid zeggen. Het verstand even in dat botte koppie van haar schreeuwen. Zelfs als ik daardoor ruzie zou krijgen met meneer Fontani. Mijn geduld was niet eeuwig.


    Hahahaha :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Hahahaha :'D
    glad you like it xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    PFFT. Ze probeerde hen te waarschuwen voor de wraakactie van Assassini. Nora, I do not like you (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    PFFT. Ze probeerde hen te waarschuwen voor de wraakactie van Assassini. Nora, I do not like you (cat)
    maar dat weet zij nog niet =) en trouwens ze handelde wel gelijk door haar proberen te redden ^^.
    het is niet heel vreemd dat nora een beetje een hekel aan dr krijgt niet ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)maar dat weet zij nog niet =) en trouwens ze handelde wel gelijk door haar proberen te redden ^^.
    het is niet heel vreemd dat nora een beetje een hekel aan dr krijgt niet ^^


    Nouja, ik snap dat Nora misschien geïrriteerd van haar raakt, maar om d'r nou te gaan haten, hmh, neh, nog niet :Y)
    Ze had daarbij ook kunnen meegaan met Assassini, maar ze had besloten om hun plannetjes te vertellen aan Timuto, ze had doodgeschoten kunnen worden. Was waarschijnlijk ook gebeurd als niemand Raquelle speelde, maar dat terzijde :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    PFFT. Ze probeerde hen te waarschuwen voor de wraakactie van Assassini. Nora, I do not like you (cat)


    Nuja.. Clay gaat zich misschien ook wel een beetje verraden voelen.. Maar misschien ook niet.. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Nuja.. Clay gaat zich misschien ook wel een beetje verraden voelen.. Maar misschien ook niet.. ^^


    Raquelle haat zichzelf nu toch wel, hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Nouja, ik snap dat Nora misschien geïrriteerd van haar raakt, maar om d'r nou te gaan haten, hmh, neh, nog niet :Y)
    Ze had daarbij ook kunnen meegaan met Assassini, maar ze had besloten om hun plannetjes te vertellen aan Timuto, ze had doodgeschoten kunnen worden. Was waarschijnlijk ook gebeurd als niemand Raquelle speelde, maar dat terzijde :Y)
    maar hoe kan nora nu weten dat ze van plan was een plan te veraden? nu is ze gewoon een behoorlijk onhandelbaar eigenwijs rot kind dat momenten verziekt met clayton. ze haat haar (nog) niet, want anders had ze zich echt niet ingezet om haar te helpen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.