• ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Guinness schreef:
    (...) maar hoe kan nora nu weten dat ze van plan was een plan te veraden? nu is ze gewoon een behoorlijk onhandelbaar eigenwijs rot kind dat momenten verziekt met clayton. ze haat haar (nog) niet, want anders had ze zich echt niet ingezet om haar te helpen...


    Hmh, ik noem Raquelle niet onhandelbaar, but okay.. Hehe.
    En ja, ze is nogal goed in hun momenten verzieken, maar dat wordt later wel anders :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Raquelle haat zichzelf nu toch wel, hehe.


    Yeah she should. (cat)

    En ik moet zeker wachten met posten tot de andere twee ook hebben gereageerd? Misschien kunnen we ons opsplitsen?
    Stephen wordt gebeld door een bendelid over die wapenssituatie en Belle gaat met hem mee? En dan Nora en Clay, Raquelle? Ofzo?
    Ik denk alleen maar luidop. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik vind het goed,

    Heb wat aktie nodig


    Vampire + Servant = Servamp

    Barker schreef:
    (...)

    Yeah she should. (cat)

    En ik moet zeker wachten met posten tot de andere twee ook hebben gereageerd? Misschien kunnen we ons opsplitsen?
    Stephen wordt gebeld door een bendelid over die wapenssituatie en Belle gaat met hem mee? En dan Nora en Clay, Raquelle? Ofzo?
    Ik denk alleen maar luidop. :Y)


    Ik vind het prima. :Y)
    Misschien gewoon posten en dan dat voorstellen, zet je die andere ook niet vast. Dan komt het oorspronkelijke plan later wel.

    Oh.. Ik ben toch zo geweldig goed in er voor zorgen dat plannen plotseling gewijzigd worden (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Hmh, ik noem Raquelle niet onhandelbaar, but okay.. Hehe.
    En ja, ze is nogal goed in hun momenten verzieken, maar dat wordt later wel anders :Y)



    Ahjaaaaa. Dan is Raquelle teveel bezig met Gio waardoor ze Clay en Nora niet meer moet storen. Hahaha. (duivel)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)


    Ahjaaaaa. Dan is Raquelle teveel bezig met Gio waardoor ze Clay en Nora niet meer moet storen. Hahaha. (duivel)


    Neh, ik dacht aan iets anders. Iets waar Clay denk ik niet al te blij mee gaat zijn :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Neh, ik dacht aan iets anders. Iets waar Clay denk ik niet al te blij mee gaat zijn :Y)


    Ohnee. Lemme guess. Ze voegt zich bij Assassini?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Ohnee. Lemme guess. Ze voegt zich bij Assassini?


    Nope. :Y)
    Iets waardoor Clay haar waarschijnlijk nooit meer zal zien.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Nope. :Y)
    Iets waardoor Clay haar waarschijnlijk nooit meer zal zien.


    Damn it, Demi, je maakt me nieuwsgierig. Zeg nu alsjeblieft dat je personage niet dood gaat. D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Damn it, Demi, je maakt me nieuwsgierig. Zeg nu alsjeblieft dat je personage niet dood gaat. D:


    Ik wist wel dat je het zou raden, maar dat ben ik wel van plan ja.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je het zou raden, maar dat ben ik wel van plan ja.


    No D:


    El Diablo.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je het zou raden, maar dat ben ik wel van plan ja.




    Waarom? Ik vind het net zo leuk om met je te schrijven. D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)



    Waarom? Ik vind het net zo leuk om met je te schrijven. D:


    I don't know. Het gaat waarschijnlijk niet gebeuren omdat ik om het zomaar te zeggen gehecht aan haar ben geraakt, maar ik heb haar leven een beetje f*cked up gemaakt, don't you think?


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    I don't know. Het gaat waarschijnlijk niet gebeuren omdat ik om het zomaar te zeggen gehecht aan haar ben geraakt, maar ik heb haar leven een beetje f*cked up gemaakt, don't you think?


    Naah. We kunnen het altijd beter maken? Da's juist het leuke aan een hele RPG. De hele tijd verschillende wendingen en drama en dan krijgen we fucked up levens. Maar het beste is dat we zo ook altijd kunnen omdraaien. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Naah. We kunnen het altijd beter maken? Da's juist het leuke aan een hele RPG. De hele tijd verschillende wendingen en drama en dan krijgen we fucked up levens. Maar het beste is dat we zo ook altijd kunnen omdraaien. c:

    I know, maar hoe? c:


    That is a perfect copy of reality.