• Hier kun je zo'n beetje over alles praten, over de RPG etc. :Y)

    Namen zijn misschien wat makkelijker maar hoeft niet natuurlijk:

    SnowFrost - Fleur
    Raccoon - Saar
    Bootin - Anouk
    JustLovegood - Janne

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:28 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heloooow :3 Le me is Saar ^^

    Oh en iemand waar we Alexander en Luke naartoe kunnen sturen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoihoi :'3 Ik ben Anouk c:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Raccoon schreef:
    Heloooow :3 Le me is Saar ^^

    Oh en iemand waar we Alexander en Luke naartoe kunnen sturen ? :3


    Jack maybe voor Alex? Had ik btw al in het speeltopic net gezegd.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    hahahahah ja ik zag het net :'3 Is goed ^^ Stuur de leider maar hehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Morgen ben ik de hele dag er niet, dan weten jullie dat!


    One Who Travels A Higher Path.

    SnowFrost --> NCIS

    Ghehe. Oké.(:

    XSoulmatesX: Is goed.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    nou ik ben janne XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik vertrek vanaf 1 uur vandaag tot zondag nacht op vakantie dus ik kan maandag pas terug posten sorry


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Heey, ik heet sasa :3 of sav, of vany, of savnap, kies maar,

    Iemand voor morrison?


    We've lived in the shadows for far too long.

    -I got the strange feeling that there are not that much woman characters :x-

    Iemand (liefst rijke vrouwelijke personage) voor Alex en Jack ? :'3


    + Het spijt me als ik het zeg, maar Justin en Megan zijn toch beide van de bende ? :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    -I got the strange feeling that there are not that much woman characters :x-

    Iemand (liefst rijke vrouwelijke personage) voor Alex en Jack ? :'3

    + Het spijt me als ik het zeg, maar Justin en Megan zijn toch beide van de bende ? :x


    Ik ga ff kijken.^^ - O ja, ik zie het. Bedankt dat je het even zegt, ik had het zelf nog niet eens door.:'D

    @Dangerx, Kendizzzzle: Jullie personages zijn allebei van de bende, het was de bedoeling om iets met een rijke te krijgen. Dus dat kan niet. Misschien als het later uitgaat, dan kan het. Maar let hier wel even op dat - dat niet kan.

    Ik wou zelf nog een vrouwelijk character aanmaken, want dan waren de jongens en meiden gelijk. Maar ik was daar nog niet aan toe gekomen.:'D

    Sorry, voor mijn noga slappe post, maar volgens mij is het nodig om nieuwe vrouwelijke personages te zoeken. Er zijn er maar 3 echt actief aan het rpg'en en ik vind het namelijk vervelend :x


    Ja, dat is zo. Ik ga iedereen die een meisje speelt even een bericht sturen om te vragen of ze nog mee doen. En als mensen zich dan uit gaan schrijven zal ik een nieuw topic openen zodat er nieuwe mensen bij kunnen komen.:Y)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 20:00 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki